Menu
Skuteczne pozycjonowanie stron internetowych - tło

Pozycjonowanie stron internetowych

SEO i pozycjonowanie stron co to jest?

Co to jest pozycjonowanie?

Osiągnięcie wysokiej pozycji witryny w organicznych wynikach wyszukiwania Google to główny cel pozycjonowania stron internetowych, czyli SEO (ang. Search Engine Optimization).

W dużym skrócie pozycjonowanie to promocja konkretnych słów kluczowych, po wpisaniu których użytkownicy mogą trafić na stronę www. Pojęcie pozycjonowanie określa działania marketingowe mające poprawić widoczność serwisu, wpłynąć pozytywnie na wizerunek firmy i wypromować jej ofertę.

Dlaczego warto
wybrać pozycjonowanie stron?

Pozycjonowanie stron w internecie - skuteczna forma reklamy
Skuteczna forma reklamy

Czy wiesz, że wyszukiwarki Google używa około 97% internautów? Zdecydowana większość użytkowników sieci wybiera jedynie strony, które znajdują się w TOP 10 wyników wyszukiwania.

Korzystając z możliwości pozycjonowania, masz szansę znaleźć się na górze wyszukiwarki i trafić do większej liczby nowych klientów. Pozycjonowanie wpływa nie tylko na cele biznesowe, ale i wizerunek marki.

Długofalowe korzyści
Długofalowe korzyści

W przeciwieństwie do Google Ads, pozycjonowanie stron internetowych zapewnia długotrwały efekt.

Twoja witryna utrzyma się w wynikach wyszukiwania Google nawet po zakończeniu działań optymalizacyjnych. Pozycjonowanie to inwestycja, która się opłaca!

Skalowalność
Skalowalność

Powiększasz ofertę, zmieniasz profil działalności, dodajesz nowe usługi?

Pozycjonując stronę internetową, jesteś w stanie zwiększać jej zasięg poprzez dodawanie kolejnych słów kluczowych. Poza tym działania SEO mogą obejmować także tworzenie nowych zakładek lub optymalizację obecnych stron.

Pozycjonowanie stron: dobry stosunek cena - jakość
Dobry stosunek ceny do jakości

Długofalowe korzyści płynące z pozycjonowania to m.in. szybki zwrot z inwestycji.

Działania SEO warto połączyć ze skuteczną reklamą Google Ads. Dzięki niej dotrzesz z materiałami promocyjnymi do ściśle określonej grupy odbiorców w stosunkowo krótkim czasie.

Kompleksowa usługa
pozycjonowania stron

  • Audyt SEO

    Audyt SEO

    To pierwszy etap pozycjonowania, w ramach którego weryfikujemy stronę internetową pod kątem technicznym.

    Raport na podstawie audytu pozwala na wprowadzenie odpowiednich zmian i optymalizację serwisu tak, aby spełniał on wymogi SEO. Ułatwia to osiągnięcie wysokiej pozycji w rankingach popularnych wyszukiwarek, przede wszystkim w Google.

  • Copywriting SEO

    Copywriting SEO

    Są to działania związane z tworzeniem nowych treści lub optymalizacją pod kątem SEO tekstów już znajdujących się na stronie internetowej.

    Dzięki copywritingowi SEO powstaje unikalny content wysokiej jakości, odpowiednio nasycony frazami kluczowymi, na które serwis jest pozycjonowany.

  • Wdrożenie zmian lub przygotowanie specyfikacji

    Wdrożenie zmian SEO/przygotowanie specyfikacji

    Na tym etapie zajmujemy się optymalizacją witryny pod kątem SEO, biorąc pod uwagę informacje z raportu po wykonanym wcześniej audycie.

    Zmiany na stronie www wprowadzają doświadczeni webmasterzy, od lat pracujący zarówno na najbardziej popularnych, jak i autorskich systemach CMS.

    Istnieje możliwość przygotowania wytycznych dotyczących zalecanych zmian i sposobu ich wdrożenia na Twojej stronie internetowej.

  • Link building

    Link building

    Pozyskujemy dla naszych Klientów odnośniki z wewnętrznych i zewnętrznych serwisów, aby maksymalizować efekty pozycjonowania osiągnięte dzięki optymalizacji strony.

    Przygotowanie strategii pozyskiwania odnośników jest bardzo ważnym elementem procesu pozycjonowania.

  • Analiza efektów i skuteczności pozycjonowania

    Analiza efektów

    Nie kończymy swojej pracy w momencie uzyskania pierwszych efektów na rzecz strony internetowej.

    Wciąż monitorujemy ranking i skuteczność naszych działań w Google, wprowadzając w razie potrzeby odpowiednie zmiany. Dostosowujemy przyjętą strategię w celu maksymalizacji efektów SEO.

  • Wsparcie i konsultacja specjalisty SEO

    Wsparcie i konsultacja

    Jesteśmy w stałym kontakcie z Klientami i konsultujemy z nimi wszystkie etapy pozycjonowania.

    Nasi specjaliści zawsze oferują profesjonalne doradztwo związane z działaniami w zakresie SEO i rozwoju biznesu online.

Nie czekaj, skorzystaj z naszej
kompleksowej usługi pozycjonowania
Bezpłatna wycena

Modele współpracy

Starając się sprostać oczekiwaniom wszystkich Klientów, proponujemy współpracę na podstawie jednego z trzech modeli rozliczeń:

  • stała opłata (abonament),
  • stała opłata + opłata za efekt,
  • hybryda łącząca oba powyższe modele.

Pomożemy Ci w wyborze najlepszej opcji, która wzmocni efekty pozycjonowania strony www przy maksymalnej optymalizacji ustalonego budżetu.

  • Opłata stała - popularna oferta na pozycjonowanie w Google

    Stała opłata (abonament)

    Opłacasz z góry określoną kwotę, w ramach której wykonywane są działania SEO w obrębie serwisu www.

    Wiesz, ile kosztuje Cię pozycjonowanie i z łatwością zaplanujesz budżet marketingowy.

  • Opłata stała + za efekt SEO

    Stała opłata + opłata za efekt (hybryda)

    Co miesiąc płacisz z góry określoną kwotę za pozycjonowanie strony internetowej i rozliczasz się z nami za efekty wypracowane przez ten czas.

    Dla Twojego bezpieczeństwa ustalamy górną granicę kosztów, która nie będzie przekroczona – nawet jeśli efekty przewyższą pierwotne założenia.

  • Opłata za efekt pozycjonowania

    Opłata za efekt

    Popularny model rozliczeń w performance marketingu, gdzie płaci się za osiągnięte efekty pozycjonowania.

    Jest zarezerwowany dla stron www, które posiadają fundamenty SEO i możliwość dalszego skalowania poprzez optymalizację globalną, treści optymalizacyjne i pozyskiwanie linków przychodzących (ang. link building). Tutaj również określa się efekt będący podstawą naliczania prowizji.

Korzyści z pozycjonowania do top10 - tło
Korzyści z pozycjonowania strony www

Korzyści z pozycjonowania
strony internetowej

Im wyżej witryna www znajduje się w wynikach wyszukiwania, tym cieszy się większą popularnością. Szacuje się, że:

  • stronę na 1. miejscu odwiedza średnio 34,2% użytkowników,
  • 2. pozycja w rankingu przyciąga ok. 17,1% internautów,
  • serwis internetowy pojawiający się na 5. miejscu w Google odwiedza już tylko 7,4% użytkowników.

Źródło (październik 2020):
https://www.smartinsights.com/search-engine-optimisation-seo/seo-analytics/comparison-of-google-clickthrough-rates-by-position/

Co najważniejsze, witryny wyświetlające się na pierwszej stronie wyników wyszukiwania przyciągają do siebie aż 91,5% całego ruchu! To najlepszy dowód na to, że jeśli Twój serwis www nie będzie pozycjonowany i znajdzie się poza TOP 10, jego zasięg ulegnie znacznemu ograniczeniu.

Jak wynika z badań przeprowadzonych przez Ignite Visibility pierwszy link w wynikach wyszukiwania Google przyciąga ok. 43% użytkowników, drugi 37%, a trzeci 30%. Domena zamykająca TOP 10 może liczyć na zainteresowanie około 3% internautów.

Pamiętaj, że zlecając pozycjonowanie strony, budujesz także pozytywny wizerunek swojej marki i zwiększasz jej rozpoznawalność, co przekłada się na lepszą sprzedaż.

Dlaczego należy pozycjonować stronę w Google?

Dlaczego należy pozycjonować stronę w Google?

W 2019 roku wydatki na reklamę online wzrosły aż o 7,8%, osiągając poziom 1,69 mld zł (dane Agencji Starcom za 2019 r.) W przypadku Polski środki na działania SEO, w tym pozycjonowanie i kampanie PPC, urosły do poziomu 35,8% (wcześniej 33,6%), biorąc pod uwagę cały budżet przeznaczony na marketing.

Czy wiesz, że 93% polskich internautów korzysta z Google? (źródło: gs.statcounter.com – maj 2020). To tam znajdują informacje o produktach, porównują ceny, szukają usług czy robią zakupy. Tak mocna pozycja wyszukiwarki Google sprawia, że promocja w konkurencyjnych serwisach, np. Bing, Yahoo czy Yandex, nie przynosi rodzimym przedsiębiorcom satysfakcjonujących efektów.

Wiedza, doświadczenie oraz uznanie w Europie i na świecie

Działając w branży SEO od 2009 roku, Grupa TENSE zdobyła ogromną wiedzę oraz szerokie doświadczenie m.in. z zakresu pozycjonowania stron www. Zatrudniamy najlepszych specjalistów, którzy są odpowiedzialni za realizację wielu ambitnych projektów.

Zawsze podchodzimy indywidualnie do każdego Klienta. Oferujemy kompleksowe wsparcie techniczne i merytoryczne oraz staramy się zapewnić jak najlepsze efekty prowadzonych działań marketingowych w sieci.

Potwierdzeniem ogromnego zaangażowania i wiedzy naszych specjalistów są referencje wystawiane przez Klientów.

Global Search Awards

Najlepsza kampania SEO na świecie – Global Search Awards 2020

Zajęliśmy pierwsze miejsce w kategorii Best Low Budget Campaign (SEO) dzięki efektom pracy związanym z pozycjonowaniem serwisu www Allecco.

Zobacz więcej
Diament Miesięcznika Forbes

Diament Miesięcznika Forbes

W 2020 roku zostaliśmy wyróżnieni Diamentem Forbesa – tytułem przyznawanym przez miesięcznik firmom, które odznaczają się wysokim tempem rozwoju.

Zobacz więcej
Google Partner

Google Partner

Jako jedna z nielicznych agencji interaktywnych z Polski Grupa TENSE może się pochwalić statusem oficjalnego partnera Google. To najlepszy dowód na to, że zlecając nam pozycjonowanie strony www oraz prowadzenie kampanii reklamowych PPC, możesz liczyć na doskonałe efekty.

Zobacz więcej
Gazele Biznesu

Gazele Biznesu

W 2018 i 2019 roku zajęliśmy wysokie miejsca w prestiżowym rankingu Gazele Biznesu realizowanym przez Puls Biznesu. Do zestawienia trafiają wyłącznie firmy mogące się pochwalić wysokim wzrostem przychodów na przestrzeni ostatnich trzech lat.

Zobacz więcej
Deloitte Technology Fast 50 Central Europe

Deloitte – Technology Fast 50 Central Europe

W roku 2018 po raz trzeci znaleźliśmy się w powyższym rankingu. Grupa TENSE została uznana za jedną z najlepiej rozwijających się firm w Europie Środkowej. Co ważne, byliśmy jedyną agencją z Polski zajmującą się pozycjonowaniem stron internetowych, której udało się zdobyć to wyróżnienie.

Zobacz więcej
Deloitte Technology Fast 500™ Europe

Technology Fast 500™ Europe

Kolejny sukces Grupy TENSE to prestiżowe miejsce w rankingu Deloitte z 2017 roku, gdzie trafia jedynie 500 najszybciej rozwijających się firm z Europy Środkowej.

Zobacz więcej
semKRK

Najlepsza kampania SEO – semKRK Awards

Doskonałe rezultaty pozycjonowania strony internetowej serwisu Allecco docenili także jurorzy semKRK Awards. Dodatkowo w konkursie zdobyliśmy wyróżnienie za „Najlepszą kampanię e-commerce”, realizowaną dla witryny supersportowy.pl.

Zobacz więcej
MADE IN POLAND 2020

MADE IN POLAND

Otrzymaliśmy wyróżnienie MADE IN POLAND 2020 za wkład w rozwój polskich przedsiębiorstw. Wystąpiliśmy na Kongresie MADE IN POLAND, gdzie m.in. przybliżyliśmy kulisy dynamicznego rozwoju branży e-commerce. Omawialiśmy też nowoczesne narzędzia wspierające działania w obszarze online, w tym pozycjonowanie stron internetowych.

Zobacz więcej

Zaufali nam

O jakości naszej pracy świadczy liczba blisko trzech tysięcy Klientów. Potwierdzeniem umiejętności specjalistów Grupy TENSE jest średni czas trwania umowy z Klientami – 4,5 roku.

Szpot
Apteki Gemini
Tpay - płatności
Bank Zachodni WBK
Saint Gobain
darmowy audyt seo - tło

Darmowy audyt SEO

Zainteresowała Cię nasza oferta, ale nie masz pewności, czy Twoja strona internetowa potrzebuje pozycjonowania? Przetestujemy ją z pomocą darmowego audytu SEO, dzięki któremu:

Zyskasz informację o stopniu optymalizacji serwisu www
Dowiesz się, czy strona spełnia wymagania wyszukiwarek
Otrzymasz raport podstawowych błędów do naprawienia
bezpłatna wycena

Skorzystaj z bezpłatnej wyceny!

Wypełnij formularz i otrzymaj dopasowaną ofertę SEO dla Twojej strony internetowej.

Bezpłatna wycena

Jak wybrać skuteczną firmę do pozycjonowania?

Najlepszym sposobem będzie poznanie ofert kilku agencji SEO. Wysyłając zapytania związane z pozycjonowaniem strony internetowej, pamiętaj, aby przedstawiać w nich swoje cele biznesowe.

Ułatwi to doradcom handlowym stworzenie oferty dopasowanej do potrzeb Twojego biznesu.

Grupa TENSE Polska - Agencja seo
Cechy dobrej
agencji SEO
Duże doświadczenie w realizacji SEO

Ma duże doświadczenie w zadaniach związanych z SEO – poparte case study i referencjami,

Certyfikowani specjaliści

Zatrudnia specjalistów posiadających certyfikaty, np. Google Analytics

Oferta dopasowana do klienta

Przygotowuje oferty współpracy dopasowane do konkretnej branży z uwzględnieniem odpowiednich słów kluczowych

Strategia na bazie analizy konkurencji

Opracowuje strategię pozycjonowania, biorąc pod uwagę potrzeby przedsiębiorcy

Indywidualny opiekun klienta

Przydziela Klientom indywidualnych opiekunów zapewniających wsparcie merytoryczne i techniczne

Wyróżnienia i nagrody

Posiada wyróżnienia i nagrody w branżowych konkursach, które potwierdzają skuteczność realizowanych działań

Okresowe raporty prac seo

Raportuje swoją pracę na bieżąco, przedstawiając klientom efekty działań SEO

Co wpływa na pozycję serwisu
w wynikach wyszukiwarki?

Proces pozycjonowania stron internetowych jest bardzo złożony. Przygotowując i realizując związaną z nim strategię, trzeba brać pod uwagę wiele czynników. To na ich podstawie Google tworzy ranking witryn www. Czego dotyczą najważniejsze wytyczne?

  • Technicznej optymalizacji strony

    • dodawanie fraz kluczowych w treści tytule i meta opisie (title oraz meta description),
    • przygotowanie odpowiedniej struktury nagłówków w tekstach i wykonanie linkowania wewnętrznego,
    • optymalizacja witryny pod kątem prędkości jej ładowania,
    • modyfikacje ze względu na crawl budżet, czyli zadbanie o wysoką częstotliwość odwiedzin robota Google monitorującego stronę,
    • zmiany w zakresie dostępności strony dla urządzeń mobilnych,
    • wprowadzenie danych strukturalnych, czyli fragmentów kodu, które definiują charakter strony,
    • usunięcie błędów związanych z certyfikatem SSL.
  • Treści na stronie

    • zadbanie o odpowiednią długość tekstów publikowanych na stronie www,
    • przygotowanie unikalnego contentu – weryfikacja duplikatów – zarówno wewnętrznych, jak i zewnętrznych,
    • wybór fraz kluczowych pod pozycjonowanie według popularności w Google i nasycenie nimi treści – zgodnie z zasadami SEO,
    • zatroszczenie się o to, aby teksty na stronie www były atrakcyjne i przydatne dla użytkownika.
  • Pozyskiwania odnośników (link building)

    • zbudowanie bazy wysokiej jakości linków pochodzących z zewnętrznych stron internetowych,
    • publikacja odnośników na stronach zapleczowych,
    • dodanie i aktualizacja danych o firmie na zewnętrznych serwisach typu NAP (Name Adres Phone), które publikują dane kontaktowe,
    • zachowanie bezpiecznego i zgodnego z zasadami SEO tempa przyrostu linków.
  • Prowadzenia social mediów

    • publikowanie odnośników do strony internetowej w social mediach.
Nie czekaj, skorzystaj z naszej
kompleksowej usługi pozycjonowania
Bezpłatna wycena
Jak przebiega proces pozycjonowania?

Jak przebiega
proces pozycjonowania?

Realizacja usług związanych z pozycjonowaniem stron internetowych to proces ciągły i wieloetapowy, na którego efekty trzeba czekać czasem kilka miesięcy.

Osiągnięcie zamierzonych pozycji w rankingu Google nie gwarantuje długotrwałego utrzymywania się w TOP 10. Wymaga to stałej analizy sytuacji, a w razie konieczności wdrożenia zmian w strategii SEO.

Etapy procesu pozycjonowania

Aktywności prowadzonych w ramach usługi pozycjonowania witryny www jest wiele i są one realizowane zaplanowanymi etapami.

Dobór słów kluczowych
(ang. keyword research)

Na początku wybiera się frazy kluczowe pod pozycjonowanie strony zgodnie z branżą Klienta. Słowa te powinny dobrze opisywać ofertę i cieszyć się dużą popularnością w Google, czyli być często wyszukiwane przez internautów.

Audyt SEO

To jeden z podstawowych elementów pozycjonowania. Tylko dokładne przeanalizowanie strony internetowej pozwala na wdrożenie odpowiednich działań.

Na audyt SEO składają się analiza serwisu oraz przygotowanie rekomendacji zmian.

Optymalizacja strony i przygotowanie wytycznych

Optymalizacja jest poprzedzona dokładną weryfikacją strony Klienta. W jej trakcie sprawdzane są m.in. ustawienia pod kątem SEO, ewentualne błędy w kodzie czy dopasowanie witryny www do standardów. W wyniku takiej analizy wdraża się wszystkie niezbędne zmiany SEO lub przygotowuje specyfikacje dla Klienta, który planuje samodzielnie wprowadzić w serwisie polecane zmiany.

Rozbudowa i nowe treści

Wysokiej jakości poradnikowy content ma ogromny wpływ na pozycjonowanie, ale również na wizerunek firmy. Dlatego warto korzystać z pomocy wyłącznie doświadczonych Copywriterów SEO oraz Specjalistów od Content Marketingu, którzy optymalizują treści istniejące w serwisie, i przygotowują nowe teksty.

Pozyskiwanie odnośników (link building)

Linki zewnętrzne pozyskuje się m.in. poprzez publikację artykułów sponsorowanych w zewnętrznych serwisach www. Odpowiednio przygotowana strategia budowy ich bazy zwiększa efektywność pozycjonowania, ułatwiając wyprowadzenie strony internetowej na wysokie pozycje w Google. Wykorzystywane są również wewnętrzne zasoby, czyli tzw. serwisy zapleczowe, które pozytywnie wpływają na efekty działań SEO.

Analiza efektów i dopasowanie strategii

Aby utrzymać witrynę wysoko w rankingu, należy monitorować efekty prowadzonej strategii. Używa się do tego m.in. Google Analytics i Google Search Console. W przypadku stwierdzonych problemów warto szybko wdrożyć odpowiednie zmiany lub dokonać korekty w pierwotnie obranym kierunku.

Jak mierzyć efekty pozycjonowania?

Weryfikację efektów pozycjonowania stron internetowych wykonuje się na różne sposoby. Do najważniejszych zalicza się:

Sprawdzanie pozycji witryny w wyszukiwarce dla konkretnych słów kluczowych – ta metoda pozwala w dużym stopniu ocenić skuteczność realizowanych strategii marketingowych
Analizę statystyk ruchu na stronie, m.in. przy pomocy narzędzia Google Analytics – pod uwagę bierze się różnicę pomiędzy unikalnymi odwiedzinami przed rozpoczęciem pozycjonowania a aktualną sytuacją
Weryfikację wskaźnika konwersji – w przypadku sklepów internetowych analizuje się związek pomiędzy odwiedzinami a aktywnością użytkowników. Jeśli pomimo dużego ruchu na stronie www, zyski ze sprzedaży są niewielkie, konieczne jest podjęcie odpowiednich działań poprawiających konwersję
bezpłatna wycena

Skorzystaj z bezpłatnej wyceny!

Wyślij istotne informacje i otrzymaj ofertę skrojoną dla Ciebie.

Bezpłatna wycena

Strategie pozycjonowania

Wykorzystanie standardowych metod pozycjonowania witryn www nie w każdym przypadku przynosi satysfakcjonujące efekty. Czasami należy podjąć działania specjalne – dedykowane dla konkretnej branży. Co się do nich zalicza?

  • Pozycjonowanie sklepów internetowych

    Sklepy www wyróżniają się dużą liczbą podstron z unikalną treścią dostosowaną do standardów SEO.

    W tej strategii pozycjonowania sklepów internetowych trzeba skupić się zarówno na optymalizacji strony, jak i na rzetelnym doborze fraz dobrze konwertujących. W ten sposób można uzyskać większe zainteresowanie witryną, a także dochody ze sprzedaży. Jednocześnie z punktu widzenia Klienta takiej platformy ważne jest to, żeby była ona nowoczesna, funkcjonalna, przejrzysta, a do tego gwarantowała bezpieczeństwo podczas zakupów.

  • Pozycjonowanie szerokie

    Kolejna strategia jest dedykowana głównie branży e-commerce, choć sprawdza się również w przypadku większych portali.

    Chodzi o pozycjonowanie na tzw. długi ogon (ang. long tail). Wykorzystuje się w niej frazy składające się z wielu słów. Oprócz tego stronę internetową należy odpowiednio zoptymalizować oraz umieścić na niej rozbudowane treści. Zmniejsza to koszty prowadzenia kampanii reklamowej, dodatkowo zwiększając„odporność sklepu” na wahania pozycji pojedynczych fraz.

  • Pozycjonowanie lokalne

    Specjalna strategia pozycjonowania przeznaczona dla właścicieli firm poszukujących Klientów głównie na lokalnym rynku.

    Stosuje się tutaj tzw. frazy geolokalizowane, a więc np. z nazwą województwa, miasta czy dzielnicy. Są one mniej konkurencyjne, co ułatwia wyprowadzenie strony www na wysoką pozycję w wynikach wyszukiwania Google. Ponadto pozwala na dotarcie z ofertą do osób faktycznie nią zainteresowanych.

  • Optymalizacja kanału YouTube

    Celem tej strategii jest optymalizacja kanału prowadzonego przez firmę na YouTube’ie.

    Dzięki temu staje się on atrakcyjniejszy, wyróżnia się na tle konkurencji i przyciąga wielu nowych widzów. Tę strategię często wybierają właściciele sklepów internetowych, którzy publikują autorskie filmy i reklamy w wideo.

  • Pozycjonowanie wizytówki Google Moja Firma

    Dobrze przygotowana wizytówka Google Moja Firma ułatwia klientom np. znalezienie siedziby biznesu, ale także zwiększa jego wiarygodność.

    Prawidłowo zoptymalizowany profil na tzw. GMF będzie miał również pozytywny wpływ na pozycjonowanie strony www.

  • Pozycjonowanie sezonowe

    Doskonałe rozwiązanie dla firm, które poszukują klientów sezonowo – np. dla drobnych lokali gastronomicznych otwartych tylko latem.

    Promocja takich stron internetowych opiera się głównie na frazach tymczasowych i okolicznościowych. W tej strategii bardzo ważny jest wybór odpowiedniego momentu, w którym rozpocznie się pozycjonowanie. Proces musi być rozpoczęty z wyprzedzeniem, aby polepszyć widoczność witryny przed okresem zwiększonego zapotrzebowania na konkretne produkty lub usługi.

  • Pozycjonowanie nowych stron e-commerce

    Strategia dedykowana właścicielom sklepów internetowych, które dopiero rozpoczynają swoją działalność.

    Takie strony www nie znajdują się jeszcze w czołówce rankingu Google, dlatego wymagają indywidualnych działań SEO – skupiających się na uzyskaniu jak największego ruchu na stronie.

  • Pozycjonowanie zagraniczne

    Usługa dedykowana firmom, które poszukują klientów zarówno w Polsce, jak i poza jej granicami.

    W przypadku tego pozycjonowania należy m.in. przygotować różne wersje językowe strony internetowej, a także wybrać odpowiednie domeny i obcojęzyczne frazy kluczowe. Co więcej – trzeba sprawdzić, czy na wybranym rynku nie ma innej przeglądarki oprócz Google, w której wskazane byłoby prowadzenie działań SEO.

  • Pozycjonowanie grafiki

    Dobra strategia budowy wysokiej pozycji witryny www w wynikach wyszukiwania Google powinna opierać się nie tylko na optymalizacji kodu oraz frazach kluczowych.

    Dziś coraz więcej użytkowników poszukuje w sieci informacji z wykorzystaniem wyszukiwarki grafiki. Optymalizacja obrazków ułatwi dotarcie z ofertą firmy również do tych osób.

Nie czekaj, skorzystaj z naszej
kompleksowej usługi pozycjonowania
Bezpłatna wycena
Szkolenia i konsultacje SEO

Szkolenia i konsultacje SEO

Jako specjaliści z wieloletnim doświadczeniem zajmujemy się pozycjonowaniem stron internetowych, ale także prowadzeniem specjalistycznych szkoleń z zakresu SEO.

Organizujemy kursy dla naszych Klientów, dzielimy się specjalistyczną wiedzą podczas wydarzeń branżowych. Chętnie pokazujemy wyniki naszych badań i podpowiadamy, jak skutecznie optymalizować oraz promować w Google witryny www.

Dlaczego wybrać pozycjonowanie strony w Grupie TENSE?

Naszą agencję interaktywną tworzą najlepsi specjaliści z branży SEO/SEM – pozycjonerzy, programiści, copywriterzy, specjaliści PPC, opiekunowie Klienta
i inni fachowcy odpowiedzialni za skuteczną realizację powierzonych zadań.

Specjalizujemy się w pozycjonowaniu stron internetowych, ale także w content marketingu, prowadzeniu kampanii reklamowych PPC oraz w tworzeniu i unowocześnianiu stron internetowych.

Istniejemy na rynku od 2009 roku. Od tamtej pory zrealizowaliśmy wiele ambitnych projektów, które sprostały oczekiwaniom Klientów. Zdobyliśmy liczne wyróżnienia, w tym m.in.:

  • „Gazele Biznesu” w 2018 i 2019 roku,
  • Tytuł Poznańskiego Lidera Przedsiębiorczości w 2016 roku,
  • Nagrodę MADE IN POLAND 2020,
  • 1. miejsce w prestiżowym konkursie SEO o międzynarodowym zasięgu – Global Search Awards 2020
Global Search Awards
Diament Miesięcznika Forbes
Poznański LIDER Przedsiębiorczości
Google Partner
Deloitte Technology Fast 50 Central Europe
certyfikat Google PREMIER Partner

Możemy również pochwalić się uzyskaniem certyfikatu Google PREMIER Partner, który otrzymują agencje marketingowe zatrudniające najlepszych specjalistów i realizujące duże kampanie PPC.

Zaufały nam zarówno rozpoznawalne marki, takie jak Bank Zachodni WBK, Apteka Gemini czy DIAMANT oraz mniejsze firmy. O wysokiej jakości usług związanych z pozycjonowaniem stron www świadczą liczne referencje wystawione przez zadowolonych Klientów.

Co jest kluczem do naszego sukcesu? Wyznaczanie trendów w branży SEO, wykorzystanie najlepszych narzędzi i indywidualne podejście do każdego Klienta. Dla nas nie ma rzeczy niemożliwych – zwiększymy ruch na stronie, poprawimy wskaźnik konwersji i zadbamy o dobry wizerunek oraz lepszą rozpoznawalność marki.

FAQ SEO – najczęściej zadawane pytania dotyczące pozycjonowania stron

FAQ: Często zadawane pytania o pozycjonowanie w Google

Zebraliśmy najczęściej zadawane pytania przez naszych nowych klientów. Jeśli nie znajdziesz odpowiedzi na swoje – skontaktuj się z nami.

Jesteśmy do Twojej dyspozycji. Udzielimy odpowiedzi i wyjaśnimy niejasne kwestie.

Skontaktuj się z nami
  • Dlaczego pozycjonowanie przez agencję SEO?

    Pozycjonowanie stron www wymaga technicznych umiejętności, doświadczenia oraz dostępu do danych z wielu narzędzi SEO.

    Specjaliści SEO, aby wypromować strony internetowe, muszą dokonać wielu analiz i zaplanować prace. Wdrożyć zmiany na stronie, dostarczyć treści zoptymalizowane pod SEO, pozyskać odnośniki.

    Pozycjonowanie jest złożonym i długim procesem, dlatego warto mieć wsparcie osób, które mają odpowiednie kwalifikacje i fachową wiedzę.

  • Dlaczego na niektóre słowa kluczowe serwis jest widoczny szybciej niż na inne?

    W zależności od stopnia trudności i konkurencyjnych serwisów wybrane słowa kluczowe mogą zdobywać widoczność szybciej niż inne.

    Hasła long-tail mogą jako pierwsze rankingować, a frazy mid-tail oraz money-keywords potrzebują zwykle większych nakładów i czasu na osiągnięcie zadowalających pozycji. Tym samym w zależności od obranej strategii, pozycjonowanie będzie przynosić efekty szybciej lub wolniej.

    Pozycja strony w Google jest zależna od wielu czynników, również od historii i stażu domeny w sieci, które należy budować co najmniej miesiącami. Dlatego wskazana jest długoterminowa strategia i stała praca nad serwisem w celu maksymalizacji efektów.

  • Od czego zależy cena pozycjonowania?

    Koszt pozycjonowania zależy od wielu czynników.

    Przede wszystkim na cenę pozycjonowania wpływa:

    • branża i konkurencja,
    • trudność fraz kluczowych,
    • aktualna widoczność (liczby haseł i ich pozycji),
    • architektura informacji,
    • profil wyników,
    • staż i historia domeny,
    • unikalność i jakość treści w obrębie witryny.

    Oczywiście wspólnie z Tobą określimy budżet pozycjonowania strony.

  • Na co przeznacza się budżet pozycjonowania?

    Miesięczny budżet przeznaczamy na prace wykonywane przez doświadczonych specjalistów działających w zespołach zajmujących się realizacją projektu.

    W Grupie TENSE nad rozwojem biznesów Klientów w sieci czuwają Doradcy Klienta, Specjaliści SEO i kampanii reklamowych oraz Opiekunowie Klienta. W ramach ustalonego budżetu zajmują się m.in.:

    • dokładną analizą serwisu www Klienta oraz jego konkurencji,
    • opracowywaniem raportów z przeprowadzonych działań,
    • tworzeniem treści zgodnych ze standardami SEO,
    • budową bazy linków zewnętrznych np. poprzez publikację artykułów sponsorowanych, umieszczanie odnośników na stronach zapleczowych,
    • pracami programistycznymi w obrębie strony internetowej, w tym związanymi z jej optymalizacją.

    Dodatkowo z miesięcznego budżetu finansujemy dostęp do specjalistycznego zewnętrznego oprogramowania, które pozwala nam bardzo dokładnie weryfikować efektywność pozycjonowania, m.in. w Google.

  • Kiedy można spodziewać się pierwszych efektów pozycjonowania?

    Jednoznaczne określenie czasu potrzebnego na wyprowadzenie serwisu www na wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania nie jest możliwe.

    Pozycjonowanie to wieloetapowy proces. Na jego efekty zazwyczaj trzeba trochę poczekać. Pamiętaj, że pojawienie się strony internetowej w TOP 5 dla ważnych fraz kluczowych nie oznacza, że pozostanie tam już na stałe.

  • Jakie zmiany wprowadza się na stronie?

    W ramach pozycjonowania stron wprowadzamy wiele większych i mniejszych zmian.

    Wszystko zależy od aktualnej optymalizacji i dostosowania serwisu do profilu wyników. Głównie są to zmiany w zakresie treści (modyfikacja istniejących i dodanie nowych), ale to nie wszystko.

    Specjalista SEO poza modyfikacją contentu:

    • wprowadza dodatkowe lub brakujące odnośniki nawigacyjne,
    • blokuje niskiej jakości strony przed modyfikacją,
    • wprowadza przekierowania usuniętych stron lub błędnych adresów,
    • wdraża dane strukturalne.