ul. Wolsztyńska 5, 60-361 Poznań tel: 61 866 77 27 tel:+48618667727

Deloitte Technology Fast 50 Lider przedsiębiorczości Google Partner Google Partners Rising Stars

Pozycjonowanie stron internetowych (SEO)

Czy wiesz, że z wyszukiwarki Google korzysta około 97% internautów? Codziennie miliony polskich użytkowników wykorzystują TOP10 wyników wyszukiwania, aby znaleźć konkretne informacje, produkty lub usługi, których potrzebują. To właśnie ten ogromny udział firmy Google w Internecie spowodował, iż pojawianie się Twojej strony na czołowych pozycjach wyników wyszukiwania jest jednym z najskuteczniejszych i równocześnie najtańszych metod pozyskania klientów.

Jak się zatem znaleźć w TOP10 wyników Google? Odpowiedź jest prosta – zlecić usługę pozycjonowania (SEO), za którą kryje się już bardzo skomplikowany i często też długofalowy proces prac na stronie jak i poza nią.

Jeżeli więc posiadasz swój serwis internetowy, prowadzisz sklep online lub dopiero zamierzasz pojawić się w sieci, to pozycjonowanie stron internetowych jest właśnie dla Ciebie.

Czym jest pozycjonowanie?

Usługa pozycjonowania stron internetowych to zbiór dużej ilości działań optymalizacyjnych na stronie, czyli tzw. SEO (ang. Search Engine Optimization – optymalizacja strony pod kątem wyszukiwarki internetowej) oraz poza nią, mające na celu zwiększenie jej widoczności w wynikach wyszukiwania, czego oczekiwanym efektem jest wzrost ruchu na stronie i tym samym większa szansa na pozyskanie dodatkowych klientów.

Algorytmy Google, które odpowiedzialne są za ocenę strony internetowej i ustalenie jej obecnej pozycji w wynikach wyszukiwania, w swoich kryteriach oceniania biorą pod uwagę ponad 200 różnych czynników, które mają wpływ na pozycje.

Pozycjonowanie strony www jest procesem ciągłym, w którym wszystkie te czynniki muszą być stale kontrolowane oraz poprawiane, aby uzyskać lub też utrzymać wysokie pozycje. Proces ten wymaga indywidualnej strategii, bieżącej analizy oraz cyklicznych prac optymalizacyjnych zarówno w samym serwisie, jak i poza nim.

Utrzymanie wysokich pozycji strony wymaga często tyle samo wysiłku, co ich wypracowanie – aby skutecznie pozycjonować Twoją stronę internetową, a następnie zapewnić stabilne pozycje na wybrane frazy kluczowe, śledzimy na bieżąco zmiany algorytmów, działania konkurencji oraz trendy w Internecie.

Stała optymalizacja
Wypracowanie i utrzymanie pozycji

Zmiana algorytmu
Dostoswanie do wymogów Google

Trendy w internecie
Dostosowanie do oczekiwań użytkowników

Działania konkurencji
Utrzymywanie przewagi nad konkurencją

Co składa się na proces pozycjonowania?

Pozycjonowanie jest przedsięwzięciem złożonym, indywidualnym i wieloetapowym. Wszystkie jego etapy rozłożone są w czasie co owocuje wysoką skutecznością naszych działań. Pozycjonujemy już od wielu lat tysiące stron internerowych, dzieki czemu wiemy dokładnie jakie elementy wpływają na skuteczne wypozycjonowanie serwisu oraz w jaki sposób je zoptymalizować, aby Twoja firma osiąnęła sukces.

Poniżej prezentujemy najważniejsze elementy procesu pozycjonowania wraz z krótkim ich objaśnienieniami. Dowiedz się, jakie typu działania podejmujemy, by Twoja strona znalazła się na pierwszych pozycjach w wyszukiwarce Google:

Dobór słów kluczowych

Dobór słów kluczowych

Aby trafić do jak największej liczby potencjalnych klientów, Twoja strona internetowa powinna znaleźć się na jak najwyższych pozycjach na wybrane frazy kluczowe. Słowa kluczowe dobieramy tak, by odpowiadały oczekiwaniom internautów, poszukujących usług lub produktów oferowanych przez Twoją firmę. Nasz doradca przeanalizuje nie tylko Twoją stronę www, ale także Twoją konkurencję – tak aby dobrać najlepszy zestaw fraz kluczowych.

Audyt SEO

Audyt SEO

Przy rozpoczęciu współpracy Twój indywidualny opiekun SEO przeprowadza wnikliwy audyt serwisu. Analizuje strukturę witryny internetowej, zawarte na niej treści, zgodność z obowiązującymi wymogami algorytmów Google i wiele innych elementów, które mają wpływ na pozycje strony w wyszukiwarkach. Dzięki tej szczegółowej analizie Opiekun SEO będzie mógł przyjąć idealną strategię pozycjonowania dla Twojego serwisu oraz zaplanować swoje prace nad uzyskaniem wysokich pozycji. Audyt SEO to wstęp do skutecznego pozycjonowania Twojej strony.

Budowanie contentu

Budowanie contentu

Bazując na wykonywanym przez opiekuna SEO audycie oraz analizie serwisów konkurencji nasi copywriterzy przygotowują treści na Twoją stronę odpowiednio nasycone wyrażeniami kluczowymi. To właśnie one stanowią jeden z najważniejszych czynników, dzięki którym serwis jest dla Google odpowiednio tematycznych i wartościowy. Dobry content to nie tylko wyższe pozycje w wyszukiwarce Google ale również więcej użytecznych dla internautów informacji dla wpływających na profesjonalny wizerunek Twojej firmy.

Optymalizacja strony

Optymalizacja strony

To etap, w czasie którego wprowadzane są zaplanowane w czasie audytu SEO zmiany w serwisie, w tym umieszczenie nowych tekstów. Optymalizacja strony internetowej pod kątem wybranych fraz kluczowych jest działaniem cyklicznym, powtarzanym w razie zaistnienia takiej potrzeby w dowolnym momencie procesu pozycjonowania strony. Dzięki optymalizacji przygotowanej przez naszych specjalistów poprawi się pozycja Twojej strony w wyszukiwarkach również na niepozycjonowane przez nas frazy – jest to dodatkowy efekt profesjonalnego pozycjonowania strony.

Link-building

Link-building

Profesjonalne pozycjonowanie SEO to nie tylko działania na stronie (tzw. on-site), ale także poza nią (tzw. off-site). Umiejętne budowanie profilu linkowego (link-building) - z zewnętrznych serwisów nie tylko pozwala podnieść ranking strony w wynikach wyszukiwania, ale także pozytywnie przekłada się na rozpoznawalność Twojej marki w Internecie. Zdecydowaną większość działań związanych z link-buildingiem prowadzimy na naszym autorskim zapleczu pozycjonerskim, dzięki czemu mamy pełną kontrolę nad każdym opublikowanym linkiem oraz możliwość modyfikacji ich w dowolnym momencie trwania umowy w celu dostosowania do nieustannie zmieniających się algorytmów Google.

Wzrost pozycji w wyszukiwarkach

Wzrost pozycji w wyszukiwarkach

Konsekwentne wdrożenie indywidualnie dopasowanej strategii SEO wpływa na pozycje na dane frazy, a tym samym poprawia widoczność serwisu w wyszukiwarce. Dzięki temu użytkownicy szukający produktów lub usług oferowanych przez Twoją firmę, znajdą właśnie Twoją stronę internetową.

Monitoring i raportowanie

Monitoring i raportowanie

Codziennie sprawdzamy aktualne pozycje Twojej strony internetowej na promowane frazy kluczowe. Na podstawie analizy zmiany pozycji Twojej strony w wynikach wyszukiwania jesteśmy w stanie trafniej zaplanować kolejne prace pozycjonerskie. Dzięki naszemu panelowi klienta, który jest dostępny online, możesz sprawdzać wyniki pozycjonowania i na bieżąco kontrolować efekty naszej pracy nad promocją Twojego serwisu. Ponadto w ramach współpracy Twoja strona zostanie podpięta do naszego wewnętrznego systemu, który codziennie analizuje prawidłowe działanie serwisu, co dodatkowo pozwala na szybką reakcję w przypadku jakichkolwiek problemów ze stroną.

Reagowanie na zmiany w algorytmach Google i działania konkurencji

Reagowanie na zmiany w algorytmach Google i działania konkurencji

Firma Google od samego początku istnienia nieustannie pracuje nad udoskonalaniem algorytmów, które odpowiedzialne są za ocenę każdego serwisu i ostatecznie ustalanie jego rankingu. Zmiany wprowadzane są tak często, że praktycznie każdego dnia pozycje w wynikach wyszukiwania mogą się zmieniać. Oprócz tego dochodzą również działania konkurencji, która również pozycjonując się wzmacnia wartość swojego serwisu chcąc zająć czołowe pozycje. Tego typu sytuacje są codziennością w naszej pracy, dlatego dodatkowym etapem procesu pozycjonowania jest cykliczna analiza serwisów konkurencji oraz śledzenie zmian w algorytmach Google. Dzięki czemu możemy w miarę szybko zareagować, wprowadzić odpowiednie zmiany i tym samym utrzymać stronę na wysokich pozycjach.

Wiemy, jak wypozycjonować stronę internetową Twojej firmy. Wiemy, które frazy wybrać, aby Twoja firma nieustannie się rozwijała. Stworzymy dla Ciebie indywidualną, przepełnioną biznesowymi korzyściami ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb!

Co otrzymujesz w ofercie optymalizacji i pozycjonowania strony internetowej:

  • indywidualnie dopasowaną ofertę dla Twojej firmy,
  • profesjonalnie dobraną strategię pozycjonowania,
  • wsparcie dedykowanego specjalisty SEO oraz doradcy klienta biznesowego,
  • stały monitoring pozycji strony wraz z raportowaniem wyników,
  • monitoring prawidłowego działania strony internetowej,
  • możliwość dodawania kolejnych słów kluczowych.
Co otrzymujesz w ofercie optymalizacji i pozycjonowania strony internetowej:

Korzyści dla twojego biznesu

Większość z przedsiębiorców już wie, co to jest pozycjonowanie i jak ważne ma znaczenie dla rozwoju biznesu. Nie czekaj, aż konkurencja przejmie Twoich Klientów – wykorzystaj potencjał drzemiący w marketingu w Internecie. Już teraz poznaj proponowane modele płatności, sprawdź cennik pozycjonowania stron!

Wyższa pozycja w wyszukiwarce to:

  • większa liczba zapytań ofertowych,
  • większa liczba klientów,
  • większa rozpoznawalność marki,
  • wzrost zysków Twojej firmy,
  • prestiż i przewaga konkurencjna.
Uzyskaj bezpłatną wycenę profesjonalnego pozycjonowania strony www

Wyszukiwarka internetowa

Chcąc lepiej zrozumieć czym jest pozycjonowanie powinniśmy też wiedzieć czym właściwie jest i jak działa wyszukiwarka Google.

Wyszukiwarka Google to nie zbiór wszystkich stron dostępnych w Internecie a jedynie indeks tych, które firmie Google udało się znaleźć. Tak więc na wpisane przez użytkownika dane zapytanie, wyszukiwarka nie przeszukuje całego Internetu, lecz strony w bazie danych firmy Google.

Strony są dodawane do indeksu Google za pomocą programów, które nazywan są potocznie robotami. Roboty, zaczynając od kilku stron znalezionych za pomocą umieszczonych na nich odnośników, bez przerwy podążają i indeksują coraz większą ilość innych witryn. Obecnie jest ich prawie 2 miliardy. Tak ogromna ilość stron zaindeksowanych przez Google jest obsługiwana przez odpowiednie oprogramowanie, które zwraca użytkownikowi w wynikach wyszukiwania to, czego szuka.

Jak działa wyszukiwarka Google?

Oprogramowanie firmy Google w mniej niż sekundę potrafi przeszukać w swoim indeksie wszystkie strony, na których dana fraza występuje - najczęściej są ich tysiące. Jak więc Google wybiera z spośród tylu serwisów 10 konkretnych, które wyświetli użytkownikowi na pierwszej stronie? Tutaj swój udział ma ponad 200 niezależnych czynników, np.: ile razy dane słowo pojawia się na stronie, czy fraza pojawia się w tytule strony, czy treść obejmuje również odpowiednie synonimy i kolokacje danej frazy, czy dana strona jest wartościowa oraz czy nie stosuje niezgodnych z wytycznymi Google sposobów na podniesienie rankingu. Ponadto sprawdzana jest liczba i wartość prowadzonych do danej strony linków. Wszystkie te informacje zbierane są razem, ustalając finalną pozycję danej strony i wyświetlając je użytkownikowi w tej samej kolejności. Wszystkie operacje trwają mniej więcej pół sekundy.

Firma Google dba przede wszystkim o zwrócenie użytkownikowi jak najlepszych wyników wyszukiwania, które odpowiedzą na zadane przez niego pytanie.

Darmowe oraz płatne wyniki wyszukiwania Google

Wyszukiwarka Google oprócz standardowej listy wyników organicznych zwraca również płatne wyniki w formie reklamy. Nie są to jednak losowo wybrane reklamy, ale również dobrane tematycznie do wpisanej przez użytkownika frazy. Linki sponsorowane wyświetlają się najczęściej nad listą wyników organicznych oraz z prawej jej strony i na dole tuż nad dodatkową listą wyszukiwanych podobnych zapytań.

Legenda: niebieski - wyniki z Zakupy Google (Merchant Center), żółty - płatne wyniki (Google AdWords), zielony - wyniki naturalne (SERP), czerwony - graf wiedzy (knowledge graph).

Pomimo tego, iż strony, które pojawiają się w dodatkowych polach z reklamami, są ściśle skorelowane z wybranymi frazami kluczowymi, nie wpływają one w żaden sposób na listę wyników organicznych. Dzięki temu lista TOP10 serwisów to zestawienie tych najbardziej wartościowych stron, które zasłużyły na swoje czołowe miejsca. To właśnie dzięki usłudze pozycjonowania, Twoja strona ma szanse bez dodatkowych opłat pojawiać się na wybrane frazy w TOP10.

Użytkownicy są przyzwyczajeni do omijania reklam, dlatego klikalność w linki sponsorowane może być mniejsza, niż w naturalne wyniki organiczne. Jednak do ich wyświetlania Google podchodzi równie poważnie, jak do wyników organicznych.

System reklamowy Google AdWords za odpowiednią opłatą wpłacaną z góry pozwala wyświetlać w swoich reklamach stronę przy wyszukiwaniu konkretnych fraz kluczowych, które nas interesują. Google pobiera za każde kliknięcie w taki link odpowiednią kwotę zgodnie z wcześniej przyjętymi stawkami. Jest to zdecydowanie droższa forma reklamy niż pozycjonowanie jednak jest zalecana np. gdy:

  • chcemy od razu pojawiać się w Google na wybrane frazy,
  • chcemy dodatkowo zwiększyć ruch na stronie przy procesie pozycjonowania,
  • chcemy wspomóc ruch na stronie na najbardziej konkurencyjne wyrażenia,
  • chcemy testowo sprawdzić ruch i konwersje danego słowa kluczowego na naszej stronie.

Połączenie reklamy w Google AdWords wraz z usługą pozycjonowania stanowi idealnie rozwiązanie dla firm, które dopiero rozpoczynają swoją działalność w Internecie.

Pozycjonowanie stron to większy ruch na Twojej stronie i docelowo konwersję

Niezależnie od rodzaju prowadzonej działalności widoczność Twojej strony na wysokich pozycjach gwarantuje zwiększenie ruchu na stronie. Ponadto, pozycjonując bardzo konkurencyjne wyrażenia, Twoja strona może samoczynnie pojawiać się szybciej na frazy z poza umowy, dzięki czemu ruch na Twojej stronie dodatkowo się zwiększy, a to ma szansę zmultiplikować - sprzedaż i kontakt ze strony klientów. Poniżej przykładowy wzrost ruchu na stronie grupa-tense.pl na przestrzeni ostatnich lat:

Wykres przyrostu ruchu na stronie

Wykres prezentujący tylko ruch organiczny. Źródło: Google Analytics

Wzrost ruchu jest ściśle oparty na frazach kluczowych, na które sukcesywnie uzyskiwane były czołowe pozycje:

Wykres przyrostu słów kluczowych na które rankinguje strona

Wykres przedstawiający liczbę słów kluczowych w top10. Źródło: SEMStorm.com

Czy pozycjonowanie jest dla Ciebie?

Jeżeli nadal zastanawiasz się, czy pozycjonowanie jest dla Ciebie najlepszą formą reklamy w Internecie, spróbuj odpowiedź sobie na poniższe pytania.

  • Czy używasz wyszukiwarki Google?
  • Czy szukając konkretnego produktu porównywałeś ceny w różnych sklepach?
  • Czy planując swoje wakacje szukałeś docelowego miejsca w wyszukiwarce Google?
  • Czy szukałeś opinii na temat interesującego Cię produktu lub firmy?
  • Czy do wyszukiwania informacji wykorzystywałeś smartfona lub tabletu?
  • Czy szukając dowolnej usługi w Twoim regionie wykorzystywałeś Google?

Jeżeli przynajmniej raz odpowiedziałeś twierdząco, oznacza to, iż wyszukiwarka Google nie jest Ci obca i rozumiesz fenomen pojawiania się na jej czołowych wynikach wyszukiwania.

Ponadto, pozycjonowanie jest zdecydowanie dla Ciebie, jeśli:

  • korzystasz już z innej formy reklamy (np. kampanii AdWords lub banerów) a Twoje produkty sprzedają się,
  • chcesz rozpropagować Twoją markę firmy,
  • planujesz rozwój firmy,
  • myślisz długoterminowo i strategicznie,
  • dopiero rozpoczynasz swoją działalność,
  • chcesz zwiększyć ruch na swojej stronie,
  • prowadzisz sklep stacjonarny i chcesz rozpocząć sprzedaż online.

Jeżeli Twoja strona nie znajdzie się na czołowych pozycjach wyników wyszukiwania tym samym nie będzie dostępna dla takich użytkowników jak Ty. Obecnie Internet jest nieodłączną częścią życia większości ludzi, dlatego zdecydowanie warto podążać za tym trendem.

70%
Osób w Polsce korzysta z internetu
96%
Udział Google w rynku internetowym (PC i Mobile)
70%
Osób korzystających codziennie z internetu

Dane na podstawie badnia Gemius.pl. Żródło: https://www.gemius.pl/wszystkie-artykuly-aktualnosci/wyniki-badania-gemiuspbi-za-styczen-2017.html

Główne korzyści z pozycjonowania

Pozycjonowanie strony w Google niesie ze sobą ogrom dodatkowych korzyści. Poniżej prezentujemy te, które powodują, że pozycjonowanie jest jedną z najlepszych metod promocji.

Zdobycie klientów bez dodatkowych nakładów pracy

Zdobycie klientów bez dodatkowych nakładów pracy

Wypozycjonowanie Twojej strony pozwoli samoczynnie pozyskiwać nowych klientów bez dodatkowych kosztów, tak jak ma to miejsce przy innych formach reklamy. Stabilne pozycje na czołowych pozycjach pracują same na Twój biznes, naturalnie ściągając coraz większą liczbę klientów.

Dotarcie do docelowej grupy użytkowników

Dotarcie do docelowej grupy użytkowników

Standardowe formy reklamy wyświetlają reklamę wszystkim użytkownikom, przez co tylko nieliczne grono odbiorców będzie w ogóle zainteresowane Twoimi produktami czy usługami. Pozycjonowanie pozwoli wyświetlać Twoją stronę na konkretne frazy kluczowe użytkownikom, którzy Twoich usług lub produktów potrzebują. Wyświetlanie oferty wyłącznie użytkownikom, którzy jej oczekują zdecydowanie zwiększa skuteczność tej formy reklamy.

Nieograniczone możliwości

Nieograniczone możliwości

W przeciwieństwie do tradycyjnych form reklamowych podczas pozycjonowania to Twoja strona de facto stanowi reklamę Twojej firmie i to nią zachęcasz użytkownika do docelowego skorzystania z Twoich usług. Dzięki temu posiadasz nieograniczone możliwości dotarcia do coraz większej grupy odbiorców z całego świata.

Niskie koszty pozycjonowania

Niskie koszty pozycjonowania

Pozycjonowanie jest jedną z najtańszych oraz najbardziej skutecznych metod pozyskania klienta i skierowania go na Twoją stronę internetową. W porównaniu z reklamą w innych mediach czy też linkami sponsorowanymi, pozycjonowanie jest tańsze i ma zdecydowanie najlepszy współczynnik konwersji.

Zwiększenie popularności Twojej marki

Zwiększenie popularności Twojej marki

W procesie pozycjonowania oprócz skupiania się na wybranych frazach kluczowych, konieczne jest również odpowiednie rozpropagowanie informacji o Twojej firmie. Dzięki temu marka zyska większe zaufanie, co dodatkowo wpłynie na lepsze pozycje. Wizerunek i reputacja Twojej firmy mogą przynieść Ci kolejnych klientów oraz wzmocnić relacje z obecnymi.

Stały dostęp do monitorowania pozycji

Stały dostęp do monitorowania pozycji

Przy pozycjonowaniu przez cały czas możesz monitorować rezultaty tej formy reklamy za pomocą sprawdzenia obecnych pozycji na dane frazy, ilości kliknięć z wyników wyszukiwania oraz całego ruchu - na Twojej stronie. Dzięki monitoringowi możemy wprowadzać modyfikacje, które ciągle będą zwiększały ruch na Twojej stronie.

Płatność dopiero za efekty

Płatność dopiero za efekty

Przy modelu opłat za efekty pozycjonowania nie inwestujesz ani złotówki do czasu, aż Twoja strona nie zacznie pojawiać się na pierwszej stronie wyników wyszukiwania. Dzięki temu masz pewność, że wszystkie koszty wydane na pozycjonowanie będą od razu się zwracać.

Zobacz efektywność naszych działań dla poszczególnych branż

naklejkomania.eu


Sklep internetowy posiadający w swojej ofercie szeroki wachlarz naklejek, fototapet, plakatów obrazów oraz dekoracji 3D na ścianę.

Szczegóły

bezsennosc.pl


Instytut Zdrowia Psychicznego i Rozwoju Osobowości INZPiRO to prywatna instytucja specjalizująca się w udzielaniu pomocy z zakresu psychiatrii, psychologii i psychoterapii.

Szczegóły

motocyklowysklep24.pl


Firma oferuje części i akcesoria motocyklowe, a także odporne na warunki pogodowe ubrania czy części do skutera.

Szczegóły

Dlaczego wybrać pozycjonowanie w Grupie TENSE?

Jesteśmy agencją, która od wielu lat specjalizuje sie w pozycjonowaniu stron internetowych oraz marketingu w Internecie. Nasz zespół składa się z ponad 100 specjalistów nieustannie podnoszących swoje umiejętności. Tysiące wypozycjonowanych serwisów pozwoliły nam na zdobycie ogromnego doświadczenia, dzięki czemu jesteśmy pewni swoich działań oraz wykorzystywanych metod pozycjonowania.

Poznaj nasze główne atuty!

Skuteczność

Skuteczność

Ilość zadowolonych klientów oraz ich pozycje świadczą o wysokiej skuteczności naszych działań. Zawsze staramy się dobrać jak najlepszą strategię dla Twojej strony internetowej aby uzyskać jak najwyższą efektywność i pozwolić osiągnąć sukces Twojej firmie.

Efektywna współpraca

Efektywna współpraca

Jesteśmy firmą nastawioną na długą współpracę z klientem, czego wymaga też proces pozycjonowania. Od samego początku współpracy kładziemy mocny nacisk na dobry kontakt z klientem oraz wspólny rozwój strony internetowej.

Indywidualna oferta

Indywidualna oferta

Dla każdego serwisu przygotowujemy indywidualną ofertę, dzięki czemu dobierzemy najlepszą strategię pozycjonowania dla Twojej firmy. Dobrze dobrany cel biznesowy oraz frazy kluczowe są fundamentem efektywnego pozycjonowania.

Bezpieczeństwo

Bezpieczeństwo

Korzystając z naszej usługi pozycjonowania masz pewność, że Twoja strona trafiła w dobre ręce. Nasza firma stosuje wyłącznie przetestowane metody, które są zgodne z wytycznymi Google. Prowadzimy kopie zapasowe wszystkich dokonywanych zmian na stronie oraz mamy pełną kontrole nad wszystkimi linkami umieszczanymi w sieci. Dzięki temu masz pewność, że wszystkie nasze działania są bezpiecznie.

Sprawdzone metody

Sprawdzone metody

Nasze wieloletnie doświadczenie przy pozycjonowaniu nauczyło nas, jakie praktyki stosowane przy pozycjonowaniu przyniosą oczekiwany i długofalowy efekt w postaci wysokich pozycji. Dzięki wykonywaniu różnego rodzaju testów możemy indywidualnie dobrać najlepsze rozwiązanie dla wypozycjonowania Twojej strony.

Zrozumienie biznesu

Zrozumienie biznesu

Przy każdym serwisie oprócz wieloetapowego audytu poznajemy branżę Twojej strony, badamy serwisy konkurencji. Sami swój biznes zbudowaliśmy rozpoczynając od zera, dlatego doskonale wiemy, jak podejść do promocji Twojej firmy.

Kwalifikacje techniczne

Kwalifikacje techniczne

Nasi specjaliści posiadają wymagane kwalifikacje techniczne, dzięki którym skutecznie realizują przyjętą strategię pozycjonowania stron internetowych. Naszą wiedzę nieustannie poszerzamy, śledząc na bieżąco zmiany w algorytmach Google oraz nowe technologie internetowe. Dzięki ciągłemu rozwojowi:

  • posiadamy dużą wiedzę z zakresu programowania w popularnych językach programistycznych, na których oparta jest zdecydowana większość serwisów internetowych: PHP, SMARTY, JavaScript, ASP .NET, Python, itp.,
  • posiadamy wiedzę na temat projektowania stron internetowych i biegle wykorzystujemy HTML, CSS, JavaScript w celu udoskonalenia pozycjonowanej witryny,
  • znamy techniczne wymagania algorytmów Google pod kątem optymalnej struktury serwisu,
  • posiadamy wiedzę z zagadnień hostingu, serwerów i domen, dzięki czemu jesteśmy oferujemy doradztwo w tych dziedzinach,
  • doradzamy jak rozbudowywać stronę i ją prowadzić, aby skutecznie wspomóc proces pozycjonowania,
  • doradzamy jakich metod pozycjonerskich lepiej unikać oraz w jakie warto zainwestować.

Stały rozwój

Stały rozwój

Branża SEO wymaga nieustannego doskonalenia swojej wiedzy oraz podążania za ciągle zmieniającymi się trendami wyszukiwarki Google, dlatego dbamy o swój własny rozwój w tej dziedzinie. Dzięki temu jesteśmy wstanie na każdym etapie współpracy zaproponować najlepsze rozwiązania.

Dedykowani opiekunowie

Dedykowani opiekunowie

Wraz z rozpoczęciem z nami współpracy zostanie Ci przypisany indywidualny doradca Klienta biznesowego, z którym na każdym etapie współpracy możesz omówić kwestie umowy lub poszerzyć współpracę o dodatkowe usługi. Oprócz doradcy zostanie Ci przypisany dedykowany specjalista SEO, który będzie odpowiedzialny za koordynację wszystkich działań związanych z realizacją procesu pozycjonowania oraz innymi kwestiami technicznymi dotyczącymi strony internetowej.

Czy mogę jakoś wspomóc proces pozycjonowania mojej strony?

Tak. Nawet jeśli nie posiadasz żadnej wiedzy na temat pozycjonowania, możesz wspomóc proces promowania swojej witryny. Działania, którymi możesz zwiększyć wartość strony internetowej, dzielą się na „off page” czyli wykonywane poza witryną oraz „on page” – wdrażane na serwisie.

Prace „off page”, którymi możesz wspomóc proces pozycjonowania:

Portale społecznościowe – załóż konto na najpopularniejszych portalach społecznościowych (takich jak Facebook, Twitter, Google+, Instagram) i regularnie publikuj w nich informacje związane z Twoją firmą i stroną internetową. Mogą to być aktualności ze strony, informacje o nowych produktach, usługach, promocjach, realizacjach, linki do firmowego bloga itp. Pamiętaj tylko, by w treści takiego posta nie wklejać tekstów ze swojej strony. Dobrą praktyką będzie podawać w postach link do podstrony w Twojej witrynie, który jest związany z daną informacją, np. pisząc o nowym produkcie, wstaw od razu link do tego produktu, by zainteresowany nim użytkownik nie musiał go szukać.

Wizytówki w zaufanych serwisach biznesowych – by wypromować swoją firmę, warto założyć dla niej wizytówki w znanych serwisach, takich jak Panorama Firm, Yellow Pages, Zumi, Yelp, Ravelia. Bezpłatne wpisy, które oferuje większość tego typu stron, są dość ograniczone, ale w zupełności wystarczą, by wspomóc działania firmy SEO. Zakładając wizytówki w biznesowych katalogach firm, zawsze należy podawać takie same dane firmy – stosować jednolitą nazwę firmy i dane adresowe. Ponadto, jeśli jest taka możliwość, należy podawać również adres strony internetowej, która jest pozycjonowana. W katalogach, które pozwalają na podanie opisu firmy, należy pamiętać, by był on unikalny – nie można go kopiować z pozycjonowanej strony. Warto, aby weryfikacja odbyła się na adres e-mail należący do firmy, dlatego kluczowa jest pomoc w tej właśnie kwestii.

Wizytówka w usłudze Google Moja Firma – jest ona świetnym sposobem na pomoc w promowaniu fraz z lokalizacją. Warto poświęcić chwilę i uzupełnić wszystkie informacje w wizytówce. Należy też pamiętać o tym, by zweryfikować ją za pomocą kodu przesyłanego przez Google.

Sprawny przepływ informacji – część modyfikacji wykonywanych przez agencję SEO obejmuje widoczne dla użytkownika zmiany w wyglądzie strony. Składają się na nie: przeredagowanie treści, przesunięcie ich w inne miejsce, zmianę struktury menu, stworzenie nowych podstron itp. Bardzo często przed ich wdrożeniem na witrynie są one wysyłane do klienta w formie wizualizacji. W przypadku, gdy otrzymasz maila z prośbą o przesłanie akceptacji, materiałów do rozbudowy lub ewentualnych sugestii, postaraj się odpowiedzieć jak najszybciej to możliwe. Szybka odpowiedź ze strony klienta pozwoli na wcześniejsze wdrożenie zmian i ich zaindeksowanie przez roboty Google.

Promowanie strony na forach, blogach itp. – jeśli dzielisz się swoją ekspercką wiedzą związaną z pozycjonowaną stroną na innych serwisach, to warto pod takimi wypowiedziami podawać adres URL pozycjonowanego serwisu. Dzięki temu użytkownikom poszukującym specjalistycznej wiedzy z Twojej dziedziny będzie łatwiej dotrzeć do Twojej witryny, a sama strona będzie uznawana za zaufane źródło istotnych informacji.

Prace „on page”, którymi możesz pomóc w pozycjonowaniu swojej strony:

Unikalne i wartościowe opisy produktów i usług – dodając nowe produkty lub usługi na stronie, zadbaj o to by były dobrze opisane. Tworząc opis, pomyśl, jakie informacje są najważniejsze dla użytkownika szukającego, Twojej oferty, a następnie zamieść je w unikalnym opisie. Treści opisujące asortyment czy usługi lepiej niż robi to konkurencja pomogą w wyprzedzeniu jej w wynikach wyszukiwania.

Regularne prowadzenie bloga/aktualności – jeśli nie posiadasz na swojej stronie bloga ani działu aktualności, warto, by poszerzyć o niego witrynę. Jeśli już masz taki dział, staraj się regularnie publikować w nim informacje związane z Twoją branżą, stroną internetową czy firmą. Mogą to być informacje o nowych produktach, usługach, wiadomości o promocjach itp.

System oceniania i komentarzy – wielu użytkowników dokonuje wyboru produktu czy usługodawcy na podstawie opinii innych klientów. Warto zatem zadbać, by Twoi klienci zostawiali na pozycjonowanej stronie oceny z komentarzami po zakupie. Dobrym pomysłem jest wysłanie klientowi przypomnienia, by dodał swoją opinię, np. tydzień czy dwa po zakupie. W celu zachęcanie klientów do korzystania z systemu ocen i komentarzy, warto za dodanie opinii z oceną dać mu jakąś zniżkę na następne zakupy np. przez najbliższy miesiąc - 10% dla zamówień powyżej 100 zł.

Ważne jest, aby również stale utrzymywać kontakt z opiekunem SEO i informować go o takich aspektach jak sezonowość oraz zmiany w ofercie, ponieważ pozwoli to na opracowanie jeszcze lepszej strategii promocji witryny.

Ile kosztuje pozycjonowanie?

Usługa pozycjonowania dla każdego serwisu jest wyceniana indywidualnie przez naszych doradców. Cena jest uzależniona przede wszystkim od konkurencyjności branży, w jakiej działa Twoja firma, konkurencyjności samych fraz kluczowych, obecnego stanu Twojej strony internetowej oraz innych elementów, które mogą mieć wpływ na późniejsze uzyskanie wysokich pozycji. Podczas wyceny usługi pozycjonowania bierzemy również pod uwagę budżet, jaki zaplanowałeś przeznaczyć na promocję serwisu. Nasz doradca przedstawia kilka opcji cenowych, chcąc dostosować wycenę do Twoich oczekiwań.

Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

Co mogę zrobić, aby wspomóc Państwa prace i tym samym przyśpieszyć pozycjonowanie?

Przede wszystkim stawiamy na owocną współpracę, dzięki czemu będziemy mogli sprawnie zaplanować i wdrożyć wszystkie zmiany na stronie, jakie mogą być koniecznie do uzyskania wysokich pozycji. Dużą rolę w pozycjowaniu odgrywają same treści i fachowe zaprezentowanie oferowanych usług. W ramach naszych prac po wykonaniu audytu strony możemy wskazać obszary strony, które warto dodatkowo uzupełnić o informacje o produktach czy usługach, stanowić będą wartość dodaną dla serwisu. Sama pomoc w jak najlepszym zaprezentowaniu oferty na stronie będzie dla nas pomocna. Z pewnością dedykowany opiekun zasugeruje elementy, które można wzmocnić.

Czy gwarantują Państwo uzyskanie wyników w TOP3 w określonym czasie?

Nie możemy zagwarantować uzyskania czołowych pozycji w określonym czasie i żadna inna profesjonalna agencja SEO również nie powinna tego robić. Pozycjonowanie to działanie w zewnętrznym środowisku, jakim jest Google i nikt (poza firmą Google) nie zna wszystkich czynników rankingujących czy też zmian, jakie mogą się każdego dnia pojawić w ich algorytmach. Wszystkie nasze prace opieramy na wiedzy z własnego doświadczenia oraz na podstawie zaprezentowanych wytycznych Google.

Czy linki sponsorowane w Google AdWords wpływają na proces pozycjonowania?

Linki sponsorowane w systemie Google AdWrods nie wpływają bezpośrednio na uzyskiwane pozycje w wynikach organicznych – czyli tych, których dotyczy pozycjonowanie. Jest to odrębna usługa firmy Google.

Jak długo trzeba czekać, by uzyskać pierwsze pozycje w TOP10?

Czas, jaki potrzebny jest do uzyskania pierwszych efektów w postaci pozycji w TOP10 jest uzależniony od różnych czynników, takich jak: konkurencyjność danej frazy, potencjał serwisu, czas indeksowania się zmian, działania konkurencji oraz ponad 200 innych przyczyn, które Google każdego dnia poprawia. Tak duża ilość czynników, które mają wpływ na uzyskanie czołowych pozycji, uniemożliwia nam określenie czasu, jaki potrzebny jest do uzyskania poycji w TOP10. Czasami to okres 1-2 miesięcy a czasami 1-2 lat.

Ile powinienem wybrać fraz kluczowych do pozycjonowania?

Nasi doradcy na podstawie analizy branży oraz oferty na stronie zaproponują optymalną ilość fraz do pozycjonowania, która powinna przynieść najlepsze rezultaty. Może to być od kilkunastu do nawet kilkuset fraz kluczowych dostosowanych do obecnej oferty na stronie oraz przyjętego budżetu na pozycjonowanie.

Czy muszę udostępniać dane do strony w celu jej pozycjonowania?

Zdecydowana większość klientów współpracuje z nami na podstawie udostępnienia nam danych dostępowych do serwera FTP oraz CMS. Ten model współpracy jest wygodny dla obu stron. Nasi specjaliści dzięki temu mają stały dostęp do kodu serwisu i w razie konieczności mogą szybko nanieść zalecaną modyfikację, klient zaś nie musi poświęcać czasu na wdrażanie zasugerowanych przez nas zmian. Alternatywnym rozwiązaniem jest współpraca na tzw. wytycznych. Wówczas nasi specjaliści przygotowują zestawy dokumentów z wytycznymi, które należy wdrożyć na serwisie. Niestety przez ciągle zmieniające się algorytmy Google oraz wiele innych czynników nie jesteśmy wstanie ograniczyć ilości wytycznych do jednego czy dwóch dokumentów. Wytyczne mogą być wysyłane cyklicznie w celu ciągłej optymalizacji kodu pod zmieniające się algorytmy lub działania konkurencji.

Uzyskaj bezpłatną wycenę profesjonalnego pozycjonowania strony www

Co jeszcze warto wiedzieć o pozycjonowaniu?

Jak poprawić pozycje w wyszukiwarce Google?


Czyli kilka słów o tym, jak poprawić widoczność serwisu w sieci – nie tylko w przypadku sklepu internetowego, ale każdej strony, w tym wizytówki firmy.

Zobacz artykuł

Jakie korzyści może dać Ci pozycjonowanie strony?


Dzisiaj kilka słów o tym, jakie korzyści może przynieść odpowiednia promocja Twojego serwisu w wyszukiwarkach internetowych.

Zobacz artykuł

Historia zmian w algorytmach Google


Aby zrozumieć SEO trzeba poznać jak działają algorytmy Google. W niniejszym wpisie zaprezentowana została od podszewki historia algorytmów Google.

Zobacz artykuł

Na ile fraz pozycjonować stronę?


Decydując się na pozycjonowanie strony, konieczny jest właściwy dobór słów kluczowych. Na ile fraz można się pozycjonować i jakie wybrać - dowiesz się z tego wpisu.

Zobacz artykuł

Dlaczego SEO nie jest tanią usługą?


Decydujesz się na pozycjonowanie i przeglądasz oferty różnych firm, a po głowie plącze Ci się myśl, dlaczego to tyle kosztuje? Są ku temu powody! Dowiedz się, co składa się na ofertę pozycjonowania.

Zobacz artykuł

Czy pozycjonowanie jest jednorazowe?


Chcesz raz wypozycjonować swoją stronę? Błąd! Przeczytaj, dlaczego na pozycjonowanie potrzeba nieco więcej czasu.

Zobacz artykuł

Zaufali nam: