Menu
Skuteczne pozycjonowanie stron internetowych - tło

Pozycjonowanie stron internetowych

SEO i pozycjonowanie stron co to jest?

Co to jest pozycjonowanie?

Pozycjonowanie stron internetowych (ang. Search Engine Optimization, SEO) to działania marketingowe mające na celu osiągnięcie wysokiej pozycji witryny w organicznych wynikach wyszukiwania Google oraz innych wyszukiwarek.

Pozycjonowanie strony (ang. Web Positioning) pozwala zwiększyć jej widoczność na zapytania (słowa kluczowe), po wpisaniu których użytkownicy mogą trafić na Twoją stronę www. Pojęcie pozycjonowania dotyczy promocji w wynikach wyszukiwarek organicznych. To szereg działań związanych z optymalizacją i pozyskiwaniem odnośników zewnętrznych. Ma na celu wpłynąć pozytywnie na wizerunek firmy i wypromować jej ofertę.

    Bezpłatna wycena

    Dlaczego warto
    wybrać pozycjonowanie stron?

    Pozycjonowanie stron w internecie - skuteczna forma reklamy
    Skuteczna forma reklamy

    Czy wiesz, że wyszukiwarki Google używa około 97% internautów? Zdecydowana większość użytkowników sieci wybiera jedynie strony, które znajdują się w TOP 10 wyników wyszukiwania.

    Korzystając z możliwości pozycjonowania, masz szansę znaleźć się na górze wyszukiwarki i trafić do większej liczby potencjalnych klientów. Pozycjonowanie wpływa nie tylko na cele biznesowe, ale i wizerunek marki.

    Długofalowe korzyści
    Długofalowe korzyści

    W przeciwieństwie do Google Ads, pozycjonowanie stron internetowych zapewnia długotrwały efekt.

    Twoja witryna utrzyma się w naturalnych wynikach wyszukiwania nawet po zakończeniu działań optymalizacyjnych. Pozycjonowanie to inwestycja, która się opłaca!

    Skalowalność
    Skalowalność

    Powiększasz ofertę, zmieniasz profil działalności, dodajesz nowe usługi?

    Pozycjonując stronę internetową, jesteś w stanie zwiększać jej zasięg poprzez dodawanie kolejnych słów kluczowych. Poza tym działania SEO mogą obejmować także tworzenie nowych zakładek lub optymalizację obecnych stron.

    Pozycjonowanie stron: dobry stosunek cena - jakość
    Dobry stosunek ceny do jakości

    Długofalowe korzyści płynące z pozycjonowania to m.in. szybki zwrot z inwestycji.

    Działania SEO warto połączyć ze skuteczną reklamą Google Ads. Dzięki niej dotrzesz z materiałami promocyjnymi do ściśle określonej grupy odbiorców w stosunkowo krótkim czasie.

    Kompleksowa usługa
    pozycjonowania stron internetowych

    • Audyt SEO

      Audyt SEO

      To pierwszy etap pozycjonowania, w ramach którego weryfikujemy stronę internetową pod kątem technicznym.

      Raport na podstawie audytu pozwala na wprowadzenie odpowiednich zmian i optymalizację serwisu tak, aby spełniał on wymogi SEO. Ułatwia to osiągnięcie wysokiej pozycji w Google oraz innych popularnych wyszukiwarkach.

    • Copywriting SEO

      Copywriting SEO

      Są to działania związane z tworzeniem nowych treści (content marketing) lub optymalizacją pod kątem SEO tekstów już znajdujących się na stronie internetowej.

      Dzięki copywritingowi SEO powstaje unikalny content wysokiej jakości, odpowiednio nasycony frazami kluczowymi, na które serwis jest pozycjonowany.

    • Wdrożenie zmian lub przygotowanie specyfikacji

      Wdrożenie zmian SEO/przygotowanie specyfikacji

      Na tym etapie zajmujemy się optymalizacją witryny pod kątem SEO, biorąc pod uwagę informacje z raportu po wykonanym wcześniej audycie.

      Zmiany na stronie www wprowadzają doświadczeni webmasterzy, od lat pracujący zarówno na najbardziej popularnych, jak i autorskich systemach CMS.

      Istnieje możliwość przygotowania wytycznych dotyczących zalecanych zmian i sposobu ich wdrożenia na Twojej stronie internetowej.

    • Link building

      Link building

      Pozyskujemy dla naszych Klientów odnośniki z wewnętrznych i zewnętrznych serwisów, aby maksymalizować efekty pozycjonowania osiągnięte dzięki optymalizacji strony.

      Przygotowanie strategii pozyskiwania odnośników jest bardzo ważnym elementem procesu pozycjonowania i zalicza się do działań off site.

    • Analiza efektów i skuteczności pozycjonowania

      Analiza efektów

      Nie kończymy swojej pracy w momencie uzyskania pierwszych efektów na rzecz strony internetowej.

      Wciąż monitorujemy ranking i skuteczność naszych działań w Google, wprowadzając w razie potrzeby odpowiednie zmiany. Dostosowujemy przyjętą strategię w celu maksymalizacji efektów SEO.

    • Wsparcie i konsultacja specjalisty SEO

      Wsparcie i konsultacja

      Jesteśmy w stałym kontakcie z Klientami i konsultujemy z nimi wszystkie etapy pozycjonowania.

      Nasi specjaliści zawsze oferują profesjonalne doradztwo związane z działaniami w zakresie SEO i rozwoju biznesu online.

    Nie czekaj!
    Uzyskaj bezpłatną wycenę pozycjonowania Twojej strony internetowej.
    Bezpłatna wycena

    Modele współpracy

    Starając się sprostać oczekiwaniom wszystkich Klientów, proponujemy współpracę na podstawie jednego z trzech modeli rozliczeń:

    • stała opłata (abonament),
    • stała opłata + opłata za efekt,
    • hybryda łącząca oba powyższe modele.

    Pomożemy Ci w wyborze najlepszej opcji, która wzmocni efekty pozycjonowania strony www przy maksymalnej optymalizacji ustalonego budżetu.

    • Opłata stała - popularna oferta na pozycjonowanie w Google

      Stała opłata (abonament)

      Opłacasz z góry określoną kwotę, w ramach której wykonywane są działania SEO w obrębie serwisu www.

      Wiesz, ile kosztuje Cię pozycjonowanie i z łatwością zaplanujesz budżet marketingowy.

    • Opłata stała + za efekt SEO

      Stała opłata + opłata za efekt (hybryda)

      Co miesiąc płacisz z góry określoną kwotę za pozycjonowanie strony internetowej i rozliczasz się z nami za efekty wypracowane przez ten czas.

      Dla Twojego bezpieczeństwa ustalamy górną granicę kosztów, która nie będzie przekroczona – nawet jeśli efekty przewyższą pierwotne założenia.

    • Opłata za efekt pozycjonowania

      Opłata za efekt

      Popularny model rozliczeń w performance marketingu, gdzie płaci się za osiągnięte efekty pozycjonowania.

      Jest zarezerwowany dla stron www, które posiadają fundamenty SEO i możliwość dalszego skalowania poprzez optymalizację globalną, treści optymalizacyjne i pozyskiwanie wartościowych linków przychodzących (ang. link building). Tutaj również określa się efekt będący podstawą naliczania prowizji.

    Korzyści z pozycjonowania do top10 - tło
    Korzyści z pozycjonowania strony www

    Korzyści z pozycjonowania
    stron internetowych

    Im wyżej witryna www znajduje się w wynikach wyszukiwania, tym cieszy się większą popularnością. Szacuje się, że:

    • stronę na 1. miejscu odwiedza średnio 34,2% użytkowników,
    • 2. pozycja w rankingu przyciąga ok. 17,1% internautów,
    • serwis internetowy pojawiający się na 5. miejscu w Google odwiedza już tylko 7,4% użytkowników.

    Źródło (październik 2020):
    https://www.smartinsights.com/search-engine-optimisation-seo/seo-analytics/comparison-of-google-clickthrough-rates-by-position/

    Co najważniejsze, witryny wyświetlające się na pierwszej stronie wyników wyszukiwania przyciągają do siebie aż 91,5% całego ruchu! To najlepszy dowód na to, że jeśli Twój serwis www nie będzie pozycjonowany i znajdzie się poza TOP 10, jego zasięg ulegnie znacznemu ograniczeniu.

    Jak wynika z badań przeprowadzonych przez Ignite Visibility pierwszy link w wynikach wyszukiwania Google przyciąga ok. 43% użytkowników, drugi 37%, a trzeci 30%. Domena zamykająca TOP 10 może liczyć na zainteresowanie około 3% internautów.

    Pamiętaj, że zlecając pozycjonowanie strony, budujesz także pozytywny wizerunek swojej marki i zwiększasz jej rozpoznawalność, co przekłada się na lepszą sprzedaż.

    Dlaczego należy pozycjonować stronę w Google?

    Dlaczego skuteczne pozycjonowanie w Google jest takie ważne?

    W 2019 roku wydatki na reklamę online wzrosły aż o 7,8%, osiągając poziom 1,69 mld zł (dane Agencji Starcom za 2019 r.) W przypadku Polski środki na działania SEO, w tym pozycjonowanie i kampanie PPC, urosły do poziomu 35,8% (wcześniej 33,6%), biorąc pod uwagę cały budżet przeznaczony na marketing.

    Czy wiesz, że 93% polskich internautów korzysta z Google? (źródło: gs.statcounter.com – maj 2020). To tam znajdują informacje o produktach, porównują ceny, szukają usług czy robią zakupy. Tak mocna pozycja wyszukiwarki Google sprawia, że promocja w konkurencyjnych serwisach, np. Bing, Yahoo czy Yandex, nie przynosi rodzimym przedsiębiorcom satysfakcjonujących efektów.

    Wiedza, doświadczenie oraz uznanie w Europie i na świecie

    Działając w branży SEO od 2009 roku, Grupa TENSE zdobyła ogromną wiedzę oraz szerokie doświadczenie m.in. z zakresu pozycjonowania stron www. Zatrudniamy najlepszych specjalistów, którzy są odpowiedzialni za realizację wielu ambitnych projektów.

    Zawsze podchodzimy indywidualnie do każdego Klienta. Oferujemy kompleksowe wsparcie techniczne i merytoryczne oraz staramy się zapewnić jak najlepsze efekty prowadzonych działań marketingowych w sieci.

    Potwierdzeniem ogromnego zaangażowania i wiedzy naszych specjalistów są referencje wystawiane przez Klientów.

    Global Search Awards

    Najlepsza kampania SEO na świecie – Global Search Awards 2020

    Zajęliśmy pierwsze miejsce w kategorii Best Low Budget Campaign (SEO) dzięki efektom pracy związanym z pozycjonowaniem serwisu www Allecco.

    Zobacz więcej
    Diament Miesięcznika Forbes

    Diament Miesięcznika Forbes

    W 2020 roku zostaliśmy wyróżnieni Diamentem Forbesa – tytułem przyznawanym przez miesięcznik firmom, które odznaczają się szybkim tempem rozwoju.

    Zobacz więcej
    Google Partner

    Google PREMIER Partner

    Jako jedna z nielicznych agencji interaktywnych z Polski Grupa TENSE może pochwalić się statusem oficjalnego partnera Google. To najlepszy dowód na to, że zlecając nam pozycjonowanie strony www oraz prowadzenie kampanii reklamowych PPC, możesz liczyć na doskonałe efekty.

    Zobacz więcej
    Gazele Biznesu

    Gazele Biznesu

    W 2018 i 2019 roku zajęliśmy wysokie miejsca w prestiżowym rankingu Gazele Biznesu realizowanym przez Puls Biznesu. Do zestawienia trafiają wyłącznie firmy mogące się pochwalić wysokim wzrostem przychodów na przestrzeni ostatnich trzech lat.

    Zobacz więcej
    Deloitte Technology Fast 50 Central Europe

    Deloitte – Technology Fast 50 Central Europe

    W roku 2018 po raz trzeci znaleźliśmy się w powyższym rankingu. Grupa TENSE została uznana za jedną z najlepiej rozwijających się firm w Europie Środkowej. Co ważne, byliśmy jedyną agencją z Polski zajmującą się pozycjonowaniem stron internetowych, której udało się zdobyć to wyróżnienie.

    Zobacz więcej
    Deloitte Technology Fast 500™ Europe

    Technology Fast 500™ Europe

    Kolejny sukces Grupy TENSE to prestiżowe miejsce w rankingu Deloitte z 2017 roku, gdzie trafia jedynie 500 najszybciej rozwijających się firm z Europy Środkowej.

    Zobacz więcej
    semKRK

    Najlepsza kampania SEO – semKRK Awards

    Doskonałe rezultaty pozycjonowania strony internetowej serwisu Allecco docenili także jurorzy semKRK Awards. Dodatkowo w konkursie zdobyliśmy wyróżnienie za „Najlepszą kampanię e-commerce”, realizowaną dla witryny supersportowy.pl.

    Zobacz więcej
    MADE IN POLAND 2020

    MADE IN POLAND

    Otrzymaliśmy wyróżnienie MADE IN POLAND 2020 za wkład w rozwój polskich przedsiębiorstw. Wystąpiliśmy na Kongresie MADE IN POLAND, gdzie m.in. przybliżyliśmy kulisy dynamicznego rozwoju branży e-commerce. Omawialiśmy też nowoczesne narzędzia wspierające działania w obszarze online, w tym pozycjonowanie stron internetowych.

    Zobacz więcej

    European Search Awards 2021

    Zdobyliśmy srebro w prestiżowym konkursie

    Zajęliśmy drugie miejsce w kategorii Best Marketing Agency of the Year. To potwierdzenie jakości naszej pracy oraz szybkiego rozwoju na rynku.

    Zobacz więcej

    Global Agency Awards 2021

    Zdobyliśmy srebro w prestiżowym konkursie

    Zajęliśmy drugie miejsce w kategorii Best Marketing Agency of the Year. To potwierdzenie jakości naszej pracy oraz szybkiego rozwoju na rynku.

    Zobacz więcej

    Zaufali nam

    O jakości naszej pracy świadczy liczba blisko trzech tysięcy Klientów. Potwierdzeniem umiejętności specjalistów Grupy TENSE jest średni czas trwania umowy z Klientami – 4,5 roku.

    Szpot
    Apteki Gemini
    Tpay - płatności
    Bank Zachodni WBK
    Saint Gobain
    darmowy audyt seo - tło

    Darmowy audyt SEO

    Zainteresowała Cię nasza oferta, ale nie masz pewności, czy Twoja strona internetowa potrzebuje pozycjonowania? Przetestujemy ją z pomocą darmowego audytu SEO, dzięki któremu:

    Zyskasz informację o stopniu optymalizacji serwisu www
    Dowiesz się, czy strona spełnia wymagania wyszukiwarek
    Otrzymasz raport podstawowych błędów do naprawienia
    bezpłatna wycena

    Skorzystaj z bezpłatnej wyceny!

    Wypełnij formularz i otrzymaj dopasowaną ofertę SEO dla Twojej strony internetowej.

    Bezpłatna wycena

    Jak wybrać skuteczną firmę do pozycjonowania strony www?

    Najlepszym sposobem będzie poznanie ofert kilku agencji SEO. Wysyłając zapytania związane z pozycjonowaniem strony internetowej, pamiętaj, aby przedstawiać w nich swoje cele biznesowe.

    Ułatwi to doradcom handlowym stworzenie oferty dopasowanej do potrzeb Twojego biznesu.

    Grupa TENSE Polska - Agencja seo
    Cechy dobrej
    agencji SEO
    Duże doświadczenie w realizacji SEO

    Ma duże doświadczenie w zadaniach związanych z SEO – poparte case study i referencjami.

    Certyfikowani specjaliści

    Zatrudnia specjalistów posiadających certyfikaty, np. Google Analytics.

    Oferta dopasowana do klienta

    Przygotowuje oferty współpracy dopasowane do konkretnej branży z uwzględnieniem odpowiednich słów kluczowych.

    Strategia na bazie analizy konkurencji

    Opracowuje strategię pozycjonowania, biorąc pod uwagę potrzeby przedsiębiorcy.

    Indywidualny opiekun klienta

    Przydziela Klientom indywidualnych opiekunów zapewniających wsparcie merytoryczne i techniczne.

    Wyróżnienia i nagrody

    Posiada wyróżnienia i nagrody w branżowych konkursach, które potwierdzają skuteczność realizowanych działań.

    Okresowe raporty prac seo

    Raportuje swoją pracę na bieżąco, przedstawiając klientom efekty działań SEO.

    Co wpływa na pozycję serwisu
    w wynikach wyszukiwarki?

    Proces pozycjonowania stron internetowych jest bardzo złożony. Przygotowując i realizując związaną z nim strategię, trzeba brać pod uwagę wiele czynników. To na ich podstawie Google tworzy ranking witryn www. Czego dotyczą najważniejsze wytyczne?

    • Technicznej optymalizacji strony

      • dodawanie fraz kluczowych w treści, tytule i meta opisie (title oraz meta description),
      • przygotowanie odpowiedniej struktury nagłówków w tekstach i wykonanie linkowania wewnętrznego,
      • optymalizacja witryny pod kątem prędkości ładowania strony,
      • modyfikacje ze względu na crawl budżet, czyli zadbanie o wysoką częstotliwość odwiedzin robota Google monitorującego stronę,
      • zmiany w zakresie dostępności strony dla urządzeń mobilnych,
      • wprowadzenie danych strukturalnych, czyli fragmentów kodu, które definiują charakter strony,
      • usunięcie błędów związanych z certyfikatem SSL.
    • Treści na stronie

      • zadbanie o odpowiednią długość tekstów publikowanych na stronie www,
      • przygotowanie unikalnego contentu – weryfikacja duplikatów – zarówno wewnętrznych, jak i zewnętrznych,
      • wybór fraz kluczowych pod pozycjonowanie w Google według ich popularności i nasycenie nimi treści – zgodnie z zasadami SEO,
      • zatroszczenie się o to, aby teksty na stronie www były atrakcyjne i przydatne dla użytkownika.
    • Pozyskiwania odnośników (link building)

      • zbudowanie bazy wysokiej jakości linków pochodzących z zewnętrznych stron internetowych,
      • publikacja odnośników na stronach zapleczowych,
      • dodanie i aktualizacja danych o firmie na zewnętrznych serwisach typu NAP (Name Adres Phone), które publikują dane kontaktowe,
      • zachowanie bezpiecznego i zgodnego z zasadami SEO tempa przyrostu linków.
    • Prowadzenia social mediów

      • publikowanie odnośników do strony internetowej w social mediach.
    Nie czekaj, skorzystaj z naszej
    kompleksowej usługi pozycjonowania
    Bezpłatna wycena
    Jak przebiega proces pozycjonowania?

    Jak przebiega proces
    pozycjonowania strony internetowej?

    Realizacja usług związanych z pozycjonowaniem stron internetowych to proces ciągły i wieloetapowy, na którego efekty trzeba czekać czasem kilka miesięcy.

    Osiągnięcie zamierzonych pozycji w Google nie gwarantuje długotrwałego utrzymywania się w TOP 10. Wymaga to stałej analizy sytuacji, a w razie konieczności wdrożenia zmian w strategii SEO.

    Etapy procesu pozycjonowania

    Aktywności prowadzonych w ramach usługi pozycjonowania witryny www jest wiele i są one realizowane zaplanowanymi etapami.

    Dobór słów kluczowych
    (ang. keyword research)

    Na początku wybiera się frazy kluczowe pod pozycjonowanie strony zgodnie z branżą Klienta. Słowa te powinny dobrze opisywać ofertę i cieszyć się dużą popularnością w Google, czyli być często wyszukiwane przez internautów.

    Audyt SEO

    To jeden z podstawowych elementów pozycjonowania. Tylko dokładne przeanalizowanie strony internetowej pozwala na wdrożenie odpowiednich działań.

    Na audyt SEO składają się: analiza serwisu oraz przygotowanie rekomendacji zmian.

    Optymalizacja strony i przygotowanie wytycznych

    Optymalizacja jest poprzedzona dokładną weryfikacją strony Klienta. W jej trakcie sprawdzane są m.in. ustawienia pod kątem SEO, ewentualne błędy w kodzie czy dopasowanie witryny www do standardów. W wyniku takiej analizy wdraża się wszystkie niezbędne zmiany SEO lub przygotowuje specyfikacje dla Klienta, który planuje samodzielnie wprowadzić w serwisie polecane zmiany.

    Rozbudowa i nowe treści

    Wysokiej jakości poradnikowy content ma ogromny wpływ na pozycjonowanie, ale również na wizerunek firmy. Dlatego warto korzystać z pomocy wyłącznie doświadczonych Copywriterów SEO oraz Specjalistów od Content Marketingu, którzy optymalizują treści istniejące w serwisie, i przygotowują nowe teksty.

    Pozyskiwanie odnośników

    Linki zewnętrzne pozyskuje się m.in. poprzez publikację artykułów sponsorowanych w zewnętrznych serwisach www. Odpowiednio przygotowana strategia budowy ich bazy zwiększa efektywność pozycjonowania, ułatwiając wyprowadzenie strony internetowej na wysokie pozycje w Google. Wykorzystywane są również wewnętrzne zasoby, czyli tzw. serwisy zapleczowe, które pozytywnie wpływają na efekty działań SEO.

    Analiza efektów i dopasowanie strategii

    Aby utrzymać witrynę wysoko w wynikach wyszukiwania, należy monitorować efekty prowadzonej strategii. Używa się do tego m.in. Google Analytics i Google Search Console. W przypadku stwierdzonych problemów warto szybko wdrożyć odpowiednie zmiany lub dokonać korekty w pierwotnie obranym kierunku.

    Jak mierzyć efekty pozycjonowania?

    Weryfikację efektów pozycjonowania stron internetowych wykonuje się na różne sposoby. Do najważniejszych zalicza się:

    Sprawdzanie pozycji witryny w wynikach wyszukiwania dla konkretnych słów kluczowych – ta metoda pozwala w dużym stopniu ocenić skuteczność realizowanych strategii marketingowych.
    Analizę statystyk ruchu na stronie, m.in. przy pomocy narzędzia Google Analytics – pod uwagę bierze się różnicę pomiędzy unikalnymi odwiedzinami przed rozpoczęciem pozycjonowania a aktualną sytuacją.
    Weryfikację wskaźnika konwersji – w przypadku sklepów internetowych analizuje się związek pomiędzy odwiedzinami a aktywnością użytkowników. Jeśli pomimo dużego ruchu na stronie www, zyski ze sprzedaży są niewielkie, konieczne jest podjęcie odpowiednich działań poprawiających konwersję.
    bezpłatna wycena

    Skorzystaj z bezpłatnej wyceny!

    Wyślij istotne informacje i otrzymaj ofertę skrojoną dla Ciebie.

    Bezpłatna wycena

    Strategie pozycjonowania stron internetowych

    Wykorzystanie standardowych metod pozycjonowania witryn www nie w każdym przypadku przynosi satysfakcjonujące efekty. Czasami należy podjąć działania specjalne – dedykowane dla konkretnej branży, tak, aby zapewnić skuteczne pozycjonowanie. Co się do nich zalicza?

    • Pozycjonowanie sklepów internetowych

      Sklepy www wyróżniają się dużą liczbą podstron z unikalną treścią dostosowaną do standardów SEO.

      W tej strategii pozycjonowania sklepów internetowych trzeba skupić się zarówno na optymalizacji strony, jak i na rzetelnym doborze fraz dobrze konwertujących. W ten sposób można uzyskać większe zainteresowanie witryną, a także dochody ze sprzedaży. Jednocześnie z punktu widzenia Klienta takiej platformy ważne jest to, żeby była ona nowoczesna, funkcjonalna, przejrzysta, a do tego gwarantowała bezpieczeństwo podczas zakupów.

    • Pozycjonowanie szerokie

      Kolejna strategia jest dedykowana głównie branży e-commerce, choć sprawdza się również w przypadku większych portali.

      Chodzi o pozycjonowanie na tzw. długi ogon (ang. long tail). Wykorzystuje się w niej frazy składające się z wielu słów. Oprócz tego stronę internetową należy odpowiednio zoptymalizować oraz umieścić na niej rozbudowane treści. Zmniejsza to koszty prowadzenia kampanii reklamowej, dodatkowo zwiększając„odporność sklepu” na wahania pozycji pojedynczych fraz.

    • Pozycjonowanie lokalne

      Specjalna strategia pozycjonowania przeznaczona dla właścicieli firm poszukujących Klientów głównie na lokalnym rynku.

      Stosuje się tutaj tzw. frazy geolokalizowane, a więc np. z nazwą województwa, miasta czy dzielnicy. Są one mniej konkurencyjne, co ułatwia wyprowadzenie strony www na wysoką pozycję w organicznych wynikach wyszukiwania Google. Ponadto pozwala na dotarcie z ofertą do osób faktycznie nią zainteresowanych.

    • Optymalizacja kanału YouTube

      Celem tej strategii jest optymalizacja kanału prowadzonego przez firmę na YouTube’ie.

      Dzięki temu staje się on atrakcyjniejszy, wyróżnia się na tle konkurencji i przyciąga wielu nowych widzów. Tę strategię często wybierają właściciele sklepów internetowych, którzy publikują autorskie filmy i reklamy w wideo.

    • Pozycjonowanie wizytówki Google Moja Firma

      Dobrze przygotowana wizytówka Google Moja Firma ułatwia klientom np. znalezienie siedziby biznesu, ale także zwiększa jego wiarygodność.

      Prawidłowo zoptymalizowany profil na GMF będzie miał również pozytywny wpływ na pozycjonowanie strony w wyszukiwarce.

    • Pozycjonowanie sezonowe

      Doskonałe rozwiązanie dla firm, które poszukują klientów sezonowo – np. dla niewielkich lokali gastronomicznych otwartych tylko latem.

      Promocja takich stron internetowych opiera się głównie na frazach tymczasowych i okolicznościowych. W tej strategii bardzo ważny jest wybór odpowiedniego momentu, w którym rozpocznie się pozycjonowanie. Proces musi być rozpoczęty z wyprzedzeniem, aby polepszyć widoczność witryny przed okresem zwiększonego zapotrzebowania na konkretne produkty lub usługi, dla których słowa kluczowe zyskują na popularności.

    • Pozycjonowanie nowych stron e-commerce

      Strategia dedykowana właścicielom sklepów internetowych, które dopiero rozpoczynają swoją działalność.

      Takie strony www nie znajdują się jeszcze w czołówce rankingu Google, dlatego wymagają indywidualnych działań SEO – skupiających się na uzyskaniu jak największego ruchu na stronie.

    • Pozycjonowanie zagraniczne

      Usługa dedykowana firmom, które poszukują klientów zarówno w Polsce, jak i poza jej granicami.

      W przypadku tego pozycjonowania należy m.in. przygotować różne wersje językowe strony internetowej, a także wybrać odpowiednie domeny i obcojęzyczne frazy kluczowe. Co więcej – trzeba sprawdzić, czy na wybranym rynku nie ma innej przeglądarki oprócz Google, w której wskazane byłoby prowadzenie działań SEO.

    • Pozycjonowanie grafiki

      Dobra strategia budowy wysokiej pozycji w wynikach wyszukiwania powinna opierać się nie tylko na optymalizacji kodu oraz frazach kluczowych.

      Dziś coraz więcej użytkowników poszukuje w sieci informacji z wykorzystaniem wyszukiwarki grafiki. Optymalizacja obrazków ułatwi dotarcie z ofertą firmy również do tych osób.

    Nie czekaj, skorzystaj z naszej
    kompleksowej usługi pozycjonowania
    Bezpłatna wycena
    Szkolenia i konsultacje SEO

    Szkolenia i konsultacje SEO

    Jako specjaliści z wieloletnim doświadczeniem zajmujemy się pozycjonowaniem stron internetowych, ale także prowadzeniem specjalistycznych szkoleń z zakresu SEO.

    Organizujemy kursy dla naszych Klientów, dzielimy się specjalistyczną wiedzą podczas wydarzeń branżowych. Chętnie pokazujemy wyniki naszych badań i podpowiadamy, jak skutecznie optymalizować oraz promować w Google witryny www.

    Dlaczego wybrać pozycjonowanie w Grupie TENSE?

    Naszą agencję interaktywną tworzą najlepsi specjaliści z branży SEO/SEM – pozycjonerzy, programiści, copywriterzy, specjaliści PPC, opiekunowie Klienta
    i inni fachowcy odpowiedzialni za skuteczną realizację powierzonych zadań.

    Specjalizujemy się w pozycjonowaniu stron internetowych, ale także w content marketingu, prowadzeniu kampanii reklamowych PPC oraz w tworzeniu i unowocześnianiu stron internetowych.

    Istniejemy na rynku od 2009 roku. Od tamtej pory zrealizowaliśmy wiele ambitnych projektów, które sprostały oczekiwaniom Klientów. Zdobyliśmy liczne wyróżnienia, w tym m.in.:

    • 1. miejsce w prestiżowym konkursie SEO o międzynarodowym zasięgu – Global Search Awards 2020,
    • Nagrodę MADE IN POLAND 2020,
    • Gazele Biznesu” w 2018 i 2019 roku,
    • Tytuł Poznańskiego Lidera Przedsiębiorczości w 2016 roku.
    Global Search Awards
    Diament Miesięcznika Forbes
    Poznański LIDER Przedsiębiorczości
    Google Partner
    Deloitte Technology Fast 50 Central Europe
    certyfikat Google PREMIER Partner

    Możemy również pochwalić się uzyskaniem certyfikatu Google PREMIER Partner, który otrzymują agencje marketingowe zatrudniające najlepszych specjalistów i realizujące duże kampanie PPC.

    Zaufały nam zarówno rozpoznawalne marki, takie jak Bank Zachodni WBK, Apteka Gemini, Cukiernia Sowa czy DIAMANT, jak imniejsze firmy. O wysokiej jakości usług związanych z pozycjonowaniem stron www świadczą liczne referencje wystawione przez zadowolonych Klientów.

    Co jest kluczem do naszego sukcesu? Wyznaczanie trendów w branży SEO, wykorzystanie najlepszych narzędzi i indywidualne podejście do każdego Klienta. Dla nas nie ma rzeczy niemożliwych – zwiększymy ruch na stronie, poprawimy wskaźnik konwersji i zadbamy o dobry wizerunek oraz lepszą rozpoznawalność marki.

    FAQ SEO – najczęściej zadawane pytania dotyczące pozycjonowania stron

    FAQ: Często zadawane pytania o pozycjonowanie w Google

    Zebraliśmy najczęściej zadawane pytania przez naszych nowych klientów. Jeśli nie znajdziesz odpowiedzi na swoje – skontaktuj się z nami.

    Jesteśmy do Twojej dyspozycji. Udzielimy odpowiedzi i wyjaśnimy niejasne kwestie.

    Skontaktuj się z nami
    • Jak działa pozycjonowanie?

      Pozycjonowanie strony polega na zwiększaniu jej widoczności w wynikach organicznych wyszukiwarki, w tym m.in. wyszukiwarki Google. Specjaliści SEO wypływają na oceną strony przez algorytmy. Dzieje się to poprzez działania SEO polegające na optymalizacji serwisu (działania on-site) i zwiększaniu jej autorytetu poprzez wartościowe odnośniki (prace off-site).

      Dzięki temu internauta może znaleźć naszą stronę po wpisaniu zapytania, zapoznać się z naszą ofertą i docelowo skonwertować, czyli np. zakupić produkt, wypełnić formularz, znaleźć dane kontaktowe i zadzwonić.

    • Od czego zależy cena pozycjonowania?

      Koszt pozycjonowania zależy od wielu czynników.

      Przede wszystkim na cenę pozycjonowania wpływa:

      • branża i konkurencja,
      • trudność fraz kluczowych,
      • aktualna widoczność (liczby haseł i ich pozycji),
      • architektura informacji,
      • profil wyników,
      • staż i historia domeny,
      • unikalność i jakość treści w obrębie witryny.

      Oczywiście wspólnie z Tobą określimy budżet pozycjonowania strony.

    • Na co przeznacza się budżet pozycjonowania?

      Miesięczny budżet przeznaczamy na prace wykonywane w zakresie optymalizacji technicznej strony internetowej, stworzenia nowych bądź rozszerzenia istniejących treści oraz pozyskiwania odnośników zewnętrznych.

      W ramach ustalonego budżetu nasi specjaliści zajmują się m.in.:

      • dokładną analizą serwisu www Klienta oraz jego konkurencji,
      • opracowywaniem raportów z przeprowadzonych działań,
      • tworzeniem treści zgodnych ze standardami SEO,
      • budową bazy wartościowych linków zewnętrznych np. poprzez publikację artykułów sponsorowanych, umieszczanie odnośników na stronach zapleczowych,
      • pracami programistycznymi w obrębie strony internetowej, w tym związanymi z jej optymalizacją.

      Dodatkowo z miesięcznego budżetu finansujemy dostęp do specjalistycznego zewnętrznego oprogramowania, które pozwala nam bardzo dokładnie weryfikować efektywność pozycjonowania, m.in. w Google.

    • Czy pozycjonowanie strony się opłaca?

      Działania marketingowe, w tym również pozycjonowanie stron internetowych, jest usługą, która opłaca się z co najmniej kilku powodów.

      SEO pomaga zdobywać ruch do naszej strony w długim okresie. Koszt pozyskania użytkownika z wyników wyszukiwarki może być sporo tańszy niż w przypadku reklam płatnych. Odpowiednio przygotowana strategia SEO korzystnie wpływa na konwersje w serwisie. Pozycjonowanie strony na wiele zapytań, od long tail, po mid i money keywords, również buduje zaufanie użytkowników do naszego serwisu.

    • Kiedy można spodziewać się pierwszych efektów pozycjonowania?

      Pierwsze efekty działań SEO są uzależnione od wielu czynników m.in. trudności Twojej branży, stanu optymalizacji i profilu linkowego domeny. Zwykle poprawa widoczności następuje od kilkunastu do kilkudziesięciu dni od indeksacji zmian na stronie bądź odnośników zewnętrznych.

      W zależności od strony, efektem może być pojawienie się nowych haseł w TOP50, albo poprawa pozycji haseł znajdujących się w TOP10 o jedno bądź kilka pozycji. Pozycjonowanie to wieloetapowy proces. Jego efekty należy stale poprawiać i utrzymywać. Dlatego raz osiągnięte wyniki nie utrzymają się na zawsze.

    • Dlaczego pozycjonowanie strony przez agencję SEO?

      Pozycjonowanie stron www wymaga technicznych umiejętności, doświadczenia oraz dostępu do danych z wielu narzędzi SEO.

      Specjaliści SEO, aby wypromować strony internetowe, muszą dokonać wielu analiz i zaplanować prace. Wdrożyć zmiany na stronie, dostarczyć treści zoptymalizowane pod SEO, pozyskać odnośniki.

      Pozycjonowanie jest złożonym i długim procesem, dlatego warto mieć wsparcie osób, które mają odpowiednie kwalifikacje i fachową wiedzę. Agencje mają także dostęp do nowoczesnych płatnych narzędzi emarketingowych, często niedostępnych dla freelancerów.

    • Jak długo trwa pozycjonowanie strony?

      Pozycjonowanie serwisu internetowego jest procesem długotrwałym. To oznacza, że pierwsze efekty działań SEO są zauważalne co najmniej po kilku dniach od przeprowadzenia pierwszych prac na stronie lub poza nią. W późniejszym czasie wykonywane są kolejne prace związane z poprawą wyników, a także ich utrzymaniem.

      Dzięki pozycjonowaniu efekty są utrzymywane przez długi czas i przynoszą mierzalne korzyści w długim okresie. Wskazane są jednak działania SEO, które podtrzymają widoczność strony internetowej. Nie można tym samym jednorazowo wypozycjonować serwisu. Długości świadczenia usługi pozycjonowania nie można jednorazowo określić, ponieważ zależy to od m.in. przyjętej strategii i oczekiwań względem efektów oraz ich skalowania.

    • Jakie zmiany wprowadza się na pozycjonowanej stronie?

      W ramach pozycjonowania stron wprowadzamy wiele większych i mniejszych zmian.

      Wszystko zależy od aktualnej optymalizacji i dostosowania serwisu do profilu wyników. Głównie są to zmiany w zakresie treści (modyfikacja istniejących i dodanie nowych), ale to nie wszystko.

      Specjalista SEO poza modyfikacją contentu:

      • wprowadza dodatkowe lub brakujące odnośniki nawigacyjne,
      • blokuje niskiej jakości strony przed modyfikacją,
      • wprowadza przekierowania usuniętych stron lub błędnych adresów,
      • wdraża dane strukturalne.
    • Czy nazwa domeny ma znaczenie w pozycjonowaniu?

      Nazwa domeny nie jest wyznacznikiem efektów pozycjonowania. Nawet jeśli jest to domena tzw. generyczna i zawiera słowo kluczowe lub zwrot. Taki stan rzeczy nie niesie ze sobą dodatkowych korzyści w procesie osiągania widoczności.

      Niemniej warto mieć na uwadze, że właściwe rozszerzenie domeny względem kraju lub obszaru może już wpływać na efekty SEO. Więcej na temat wyboru domeny znajduje się na naszym blogu.

    • Jaka się różnica między SEO a pozycjonowaniem?

      W języku angielskim skrótem SEO (ang. Search Engine Optimization) określa się optymalizację stron pod wyszukiwarkę internatową. Ten termin zatem może określać wyłącznie działania polegające na optymalizacji strony pod kątem jej algorytmów.

      Termin pozycjonowanie dotyczy zwykle szerszego zakresu działań. Poza optymalizacją strony (SEO), wliczamy w niego m.in. dobór słów kluczowych, pozyskiwanie odnośników (ang. link building), tworzenie treści itd.

      Niemniej w Polsce termin SEO i pozycjonowanie bardzo często występuje zamiennie.

    • Czy pozycjonowanie (SEO) gwarantuje wysoką pozycję?

      Nie można wskazać konkretnej daty pojawienia się efektów w postaci np. pozycji, ruchu bądź konwersji.

      Udzielenie gwarancji jest bardzo ryzykowne z powodu:

      • nieprzewidzianych zmian algorytmu wyszukiwarki,
      • działań konkurencji z naszej branży,
      • potencjalnych błędów lub przerw w działaniu strony,
      • ataków hakerskich.

      Z tych powodów można jedynie przewidywać wyniki SEO, bez udzielania konkretnych gwarancji.

    • Dlaczego na niektóre słowa kluczowe serwis jest widoczny szybciej niż na inne?

      W zależności od stopnia trudności i konkurencyjnych serwisów wybrane słowa kluczowe mogą zdobywać widoczność szybciej niż inne.

      Hasła long-tail (rozbudowane zapytania, składające się z kilku słów) mogą jako pierwsze rankingować, a frazy mid-tail oraz money-keywords (krótsze zapytania) potrzebują zwykle większych nakładów i czasu na osiągnięcie zadowalających pozycji. Tym samym w zależności od obranej strategii, pozycjonowanie będzie przynosić efekty szybciej lub wolniej.

      Pozycja strony w wyszukiwarce Google jest zależna od wielu czynników, również od historii i stażu domeny w sieci, które należy budować co najmniej miesiącami. Dlatego wskazana jest długoterminowa strategia i stała praca nad serwisem w celu maksymalizacji efektów.