POZYCJONOWANIE LOKALNE W GOOGLE

Skontaktuj się

Pola oznaczone "*" są obowiązkowe
Wyrażam zgodę na przekazywanie na podany przeze mnie numer telefonu treści dotyczących produktów i usług oferowanych oraz zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres e-mail informacji handlowych, dotyczących produktów i usług oferowanych przez przez Grupa Tense Sp. z o.o. Sp.k. Zapoznałem się z polityką prywatności.
Podstawa Prawna
Ustawa z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz.U.2017.1907 ze zm.) oraz art. 6 ust 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679/UE z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119, s. 1)
Ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U.2017.1219 ze zm.) oraz art. 6 ust 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679/UE z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119, s. 1)

CO TO JEST POZYCJONOWANIE (SEO) LOKALNE?

Pozycjonowanie lokalne to wdrażanie działań optymalizacyjnych pod kątem wyszukiwarek na stronę, aby ta wyświetlała się na najwyższych pozycjach wyników wyszukiwania na zapytania związane z danym regionem, najczęściej miastem. Usługa ta jest kierowana jest do firm prowadzących działalność wyłącznie na terenie określonego miasta lub dzielnicy, np. fryzjerów, restauratorów, hydraulików, mechaników samochodowych itd.

Sam proces pozycjonowania regionalnego, choć od promowania witryny w sposób tradycyjny różni się tylko nieznacznie, wymaga jednak innego podejścia. Lokalne SEO w Google to nadal promocja strony w wyszukiwarce internetowej, skupiona jednak wyłącznie na danym regionie czy mieście. Dzięki temu firma czy osoba świadcząca usługi na lokalnym rynku może szybciej dotrzeć do swoich potencjalnych klientów, którzy zdecydowanie częściej dokonują konwersji. Tak już bowiem jest, że użytkownicy poszukujący lokalnych sklepów, usług czy lokali gastronomicznych rzeczywiście chcą skorzystać z takiej usługi.

Warto dodatkowo podkreślić, że cena pozycjonowania lokalnego jest zazwyczaj niższa niż w przypadku promocji fraz ogólnopolskich. Oczywiście kwoty wpisane do cennika zależą od konkretnej branży i lokalizacji, dlatego do każdej wyceny podchodzimy indywidualnie.

ZAMÓW POZYCJONOWANIE STRONY FIRMY NA LOKALNYM RYNKU! NAPISZ biuro@grupatense.pl LUB ZADZWOŃ: 61 866 77 27