Zwyciężyliśmy w prestiżowym, międzynarodowym konkursie Global Search Awards w kategorii Best Low Budget Campaign (SEO). Nagrodę otrzymaliśmy za pracę dla Allecco, serwisu poświęconego zdrowiu i urodzie, który jest bazą wartościowej wiedzy i zarazem sklepem internetowym. Jury doceniło niestandardowe podejście do przygotowania strategii kampanii i wysokie wyniki, jakie uzyskaliśmy dzięki starannie dobranym narzędziom. Szczególne brawa należą się Norbertowi Zbylutowi, Specjaliście SEO, Bartłomiejowi Bysyngierowi, Opiekunowi SEO, Pawłowi Andrzejewskiemu, Doradcy Klienta oraz Adamowi Skrzypkowi, Ekspertowi SEO, który czuwał nad przygotowaniem zwycięskiego zgłoszenia.

Wirtualna gala, pewne zwycięstwo

Z powodu pandemii finałowa gala zamiast w Nowym Jorku, odbyła się online. Zwycięzców wyłoniono w 40 kategoriach. Grupa TENSE zdobyła pierwsze miejsce w kategorii Best Low Budget Campaign SEO pokonując sześciu półfinalistów. To pierwsze zwycięstwo naszej agencji w tak prestiżowym konkursie.

– Sukcesy Klientów to sukcesy agencji. Cieszę się, że serwis allecco.pl zaufał naszym możliwościom i wiedzy, a efekty pracy Specjalistów są widoczne i doceniane na świecie. Grupę TENSE tworzą ludzie i to im należą się gratulacje  mówi Michał Więcław, Prezes Zarządu Grupy TENSE.

Chcesz pracować z najlepszymi?

Droga na szczyt

Klient zgłosił się do nas z jasnym celem – zależało mu na zwiększeniu ruchu na stronie. Pracę nad optymalizacją serwisu rozpoczęliśmy w maju 2019 roku zakładając wzrost ruchu na poziomie 300%.

Strategia SEO zakładała między innymi:

  • przeprowadzenie kampanii link buildingu,
  • zaopatrzenie serwisu w unikalny, rozbudowany content,
  • zoptymalizowanie crawl budget,
  • publikowanie opinii dla najważniejszych produktów.

Na efekty działań nie czekaliśmy długo. Zakładany cel osiągnęliśmy po dwóch miesiącach. W styczniu 2020 roku liczba sesji wzrosła o 424% w stosunku do wyjściowej liczby!

Poprawie uległa także liczba fraz w TOP 10 organicznych wyników wyszukiwania. Na przestrzeni ocenianego okresu wzrosła o 935%!

– Optymalizacją strony Allecco zajmuję się od samego początku. To, że nasza kampania została wyróżniona i zauważona na świecie, to duże wyróżnieniemówi Norbert Zbylut, Starszy Specjalista SEO i Lider Zespołu w Grupie TENSE. – Zaangażowanie i współpraca między agencją a Klientem to klucz do sukcesu.

Wygrana Global Search Awards za pracę dla serwisu allecco.pl to potwierdzenie naszej skuteczności w działaniach SEO dla branży e-commerce. Duża część z ponad dwóch tysięcy klientów Grupy TENSE to właśnie sklepy online. W codziennej pracy nad poprawą ich widoczności w internecie wykorzystujemy wieloletnie doświadczenie, które łączymy ze świeżym i niestandardowym podejściem do każdego klienta.

 

Artykuł Ci się spodobał? Udostępnij!