ul. Wolsztyńska 5, poziom II 60-361 Poznań tel: 61 866 77 27 tel:+48618667727

Deloitte Technology Fast 50 Lider przedsiębiorczości Google Partner Google Partners Rising Stars

Pozycjonowanie sklepów internetowych

Prowadząc sprzedaż w Internecie, musisz zadbać nie tylko o jakość oferowanych produktów czy intuicyjny sklep internetowy. Sukces danego biznesu w sieci w dużej mierze zależy od widoczności sklepu w wynikach organicznych, tym samym pozycjonowanie w wyszukiwarkach to jedna z najbardziej skutecznych metod reklamy internetowej.
Jeśli zatem prowadzisz sklep internetowy i chcesz zwielokrotnić swoje zyski – oferta pozycjonowania jest właśnie dla Ciebie!

Skontaktuj się z nami! Wypromujemy Twój sklep internetowy w modelu płatności dostosowanym do Twoich potrzeb.

Dzięki nam w TOP 3 znalazły się dziesiątki sklepów internetowych. Napisz do nas i zaufaj najlepszym specjalistom, dzięki którym osiągniesz sukces w Internecie.

Co wyróżnia pozycjonowanie sklepów internetowych?

Portale e-commerce to zazwyczaj serwisy bardzo rozbudowane, a skuteczne pozycjonowanie sklepów internetowych wymaga dużej wiedzy oraz doświadczenia. Nasz zespół specjalistów z dużym zaangażowaniem podchodzi do każdego projektu e-commerce, a spektakularne efekty działań pozycjonerskich często zaskakują Klientów.

Przy serwisach e-commerce wykorzystujemy model pozycjonowania long tail (inaczej: pozycjonowanie szerokie lub długi ogon). Celem tego typu pozycjonowania sklepu internetowego jest wybranie i skuteczne wypozycjonowanie dużej liczby fraz, które pozwolą dotrzeć zarówno do Klienta poszukującego konkretnego artykułu lub usługi, jak i do tego, który ma potrzebę skorzystania z Twojej oferty, jednak nie jest zdecydowany na określony produkt.

 

Wieloletnie doświadczenie w branży SEO oraz skuteczna strategia doboru fraz kluczowych pozwalają nam efektywnie pozycjonować każdy sklep internetowy, niezależnie od branży.

 

Ważnym aspektem przy promocji sklepu internetowego jest dokładna i regularna optymalizacja. Nasi specjaliści zoptymalizują strukturę serwisu z dużą liczbą podstron, by była ona jednocześnie czytelna oraz przyjazna dla użytkownika, jak i dobrze „oceniana” przez algorytmy Google.

Standardowy proces optymalizacji strony www w przypadku sklepów internetowych musi zostać poprzedzony dokładnym przyporządkowaniem wybranych fraz kluczowych do istniejących w sklepie podstron. Dopiero wtedy, bazując na tak przygotowanej strategii, tworzony jest content i optymalizowane są elementy techniczne danej platformy sklepowej. Opiekun SEO zweryfikuje także, czy pod względem nawigacji sklep internetowy pozwala na szybkie dotarcie do poszukiwanego produktu, a jeśli portal wymaga zmian wizualnych pod kątem użyteczności, przygotuje odpowiednie wytyczne i wskazówki.

W procesie optymalizacji sklepów internetowych wyjątkową uwagę przykładamy także do tytułów i opisów podstron (title, description) w wynikach wyszukiwania, dzięki którym wysokie pozycje gwarantują odpowiedni wzrost ruchu w serwisie.

Jak oceniamy, czy przyjęta strategia, optymalizacja i dobór fraz kluczowych spełniają swoje zadanie? Na bieżąco monitorujemy statystyki strony, analizujemy źródła ruchu, a nasi Doradcy są w stałym kontakcie z Klientem. O naszej skuteczności świadczą referencje od zadowolonych klientów.

 

Zastanawiasz się, czy warto pozycjonować swój sklep?

Zapoznaj się z krótkim case study: W maju 2016 roku Klient posiadający sklep internetowy o dość wąskiej specjalizacji podjął z nami współpracę po nieudanej próbie pozycjonowania przez inną firmę. Nasze działania rozpoczęliśmy od optymalizacji.

1. Maj 2016 – Optymalizacja

Podczas procesu optymalizacji zmodyfikowano m.in. treści, nawigację, zagnieżdżenie logo sklepu i nagłówki, tytuły, opisy oraz przekierowania.

2. Kwiecień-czerwiec 2016 – Link Building

W trakcie realizacji strategii link-buildingu sukcesywnie rosła liczba fraz kluczowych w TOP10.

3. Lipiec-sierpień 2016 – Korekty optymalizacyjne i dywersyfikacja profilu linkowego

Serwis został ponownie zoptymalizowany pod kątem nakierowania go na priorytetową dla Klienta frazę kluczową. Domena nadal była linkowana z wielu różnorodnych źródeł wysokiej jakości.

4. Październik-listopad 2016

Wszystkie pozycjonowane frazy kluczowe znajdują się w ścisłej czołówce wyników wyszukiwania Google. Fraza priorytetowa osiąga pozycje w TOP, co stanowi dla Klienta najistotniejsze źródło ruchu.

Po przeprowadzeniu powyższych działań, ruch zwiększył się niemal trzykrotnie:

 

wzrost-ruchu-przy-pozycjonowaniu-sklepu
 

 

Pozycjonowanie to proces ciągły, dlatego prace nad pozycjami oraz ruchem w serwisie internetowym nadal trwają, strona sukcesywnie jest optymalizowana o kolejne elementy i rozbudowywana pod kątem produktów oraz treści. Efekty naszej pracy poskutkowały odczuwalnym zwiększeniem liczby złożonych zamówień, co zasygnalizował nam sam Klient:

„Możemy potwierdzić, że podjęte przez Państwa działania okazały się skuteczne. Nasz sklep internetowy jest teraz częściej odwiedzany, a co za tym idzie, otrzymujemy więcej zamówień. Mamy nadzieję, że ten trend będzie kontynuowany.”

Chciałbyś uzyskać taki efekt dla swojego sklepu?

Skontaktuj się z nami

i ciesz się rozwojem biznesu!

Co otrzymasz, korzystając z usługi pozycjonowania sklepu internetowego?

Większa konwersja

Celem e-commerce jest przede wszystkim rosnąca sprzedaż. Kompleksowa optymalizacja sklepu internetowego, zawierająca również elementy z zakresu User Experience (UX), pozwoli na zwiększenie konwersji. Lepsza konwersja to większe zyski Twojej firmy oraz grono nowych Klientów.

Precyzyjnie dobrane frazy

Doradca Klienta z Grupy TENSE, bazując na miesięcznych statystykach wyszukiwania, starannie wyselekcjonuje frazy, które pozwolą efektywnie dotrzeć do internautów zainteresowanych Twoimi produktami oraz zwiększyć zasięg widoczności Twojej firmy w wyszukiwarkach internetowych.

Dostęp do usług wspierających

Przy pomocy dodatkowych usług zwiększymy efektywność reklamy Twojego sklepu w Internecie. Wykorzystamy przy tym m.in. narzędzia udostępnione przez Google oraz Facebook'a. Założymy mapę dla stacjonarnego punktu sprzedaży, dzięki czemu będziesz widoczny również dla Klientów korzystających z aplikacji Miejsca Google. Wprowadzimy Twoją markę w świat mediów społecznościowych, gdzie otworzysz się na kontakt z Klientem oraz wpłyniesz na jego lojalność wobec Twojej firmy. Zoptymalizujemy obrazy w Twoim serwisie, by Twój sklep internetowy był widoczny w wyszukiwarce grafik. Stworzymy skuteczną kampanię Google AdWords lub Facebook Ads, a także przygotujemy i zrealizujemy kompleksową strategię content marketingu, która wpłynie pozytywnie na wizerunek brandu. Dostosujemy naszą ofertę do Twoich potrzeb, dzięki czemu będziesz miał szansę wykorzystać potencjał skutecznej reklamy sklepu internetowego i wypromować swoją firmę w Internecie zgodnie z założonym celem biznesowym.

Spójna strategia

Opracowując plan pozycjonowania sklepu internetowego, każdorazowo pamiętamy, by był on spójny z założeniami strategii marketingowej Twojej firmy oraz innymi usługami realizowanymi dla Ciebie przez Grupę TENSE. Poprzez skuteczną komunikację reklamową połączoną z profesjonalnym pozycjonowaniem i optymalizacją sklepu w Google umocnimy pozycję Twojej firmy jako specjalisty w branży. Przez cały okres trwania współpracy do Twojej dyspozycji będzie Doradca Klienta oraz Opiekun SEO. To od nich otrzymywać będziesz wskazówki biznesowe, plany czy propozycje rozwiązań, które pozwolą osiągnąć Ci sukces w Internecie!

Korzyści:

  • rozpoznawalność marki w Internecie,
  • wzrost ruchu na stronie,
  • wzrost liczby Klientów i zysku Twojej firmy,
  • optymalnie dopasowany model rozliczeń,
  • rozbudowany panel statystyk z możliwością
  • definiowania celów sprzedażowych,
  • monitoring dostępny on-line, pozwalający śledzić codzienne efekty pozycjonowania.

Masz swój sklep internetowy?

Pomożemy Ci wyprzedzić konkurencję i zwiększyć efektywność Twojego biznesu.

Skontaktuj się z nami

i sprawdź, jak możesz osiągnąć sukces w Internecie!

Zaufali nam:

BĄDŹ NA BIEŻĄCO!
ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA!