Pozycjonowanie sklepów internetowych

Prowadząc sprzedaż w Internecie, musisz zadbać nie tylko o jakość oferowanych produktów czy intuicyjność sklepu internetowego. Sukces internetowych biznesów w dużej mierze zależy od ich widoczności w wynikach organicznych, co sprawia, że pozycjonowanie w wyszukiwarkach to jedna z najbardziej skutecznych metod reklamy internetowej.
 
Jeśli prowadzisz sklep internetowy i chcesz zwielokrotnić swoje zyski, skontaktuj się z nami, a my przygotujemy dla Ciebie ofertę pozycjonowania. Wypromujemy Twój sklep internetowy w modelu płatności dostosowanym do Twoich potrzeb.

Dzięki nam w TOP3 znalazły się dziesiątki sklepów internetowych. Zaufaj najlepszym specjalistom, dzięki którym osiągniesz sukces w Internecie.

Pozycjonowanie sklepów internetowych – co je wyróżnia?

Portale e-commerce to zazwyczaj serwisy bardzo rozbudowane, a skuteczne pozycjonowanie sklepów internetowych wymaga dużej wiedzy oraz doświadczenia. Nasz zespół specjalistów z dużym zaangażowaniem podchodzi do każdego projektu e-commerce, a spektakularne efekty działań pozycjonerskich często zaskakują Klientów.
 
Przy serwisach e-commerce wykorzystujemy model pozycjonowania long tail (inaczej: pozycjonowanie szerokie lub długi ogon). Polega on na wybraniu i skutecznym wypozycjonowaniu dużej liczby fraz, które pozwolą dotrzeć zarówno do Klienta poszukującego konkretnego artykułu lub usługi, jak i do tego, który chciałby skorzystać z Twojej oferty, jednak nie jest zdecydowany na określony produkt.

 

Wieloletnie doświadczenie w branży SEO oraz skuteczna strategia doboru fraz kluczowych pozwalają nam efektywnie pozycjonować każdy sklep internetowy, niezależnie od branży.

 

Ważnym aspektem przy promocji sklepu internetowego jest dokładna i regularna optymalizacja. Nasi specjaliści zoptymalizują strukturę serwisu z dużą liczbą podstron, by była ona jednocześnie czytelna oraz łatwa w obsłudze dla użytkownika, jak i dobrze oceniana przez algorytmy Google.
 
Standardowy proces optymalizacji strony www w przypadku sklepów internetowych musi zostać poprzedzony dokładnym przyporządkowaniem wybranych fraz kluczowych do istniejących w sklepie podstron przez Opiekuna SEO i zweryfikowaniem, czy pod względem nawigacji sklep internetowy pozwala na szybkie dotarcie do poszukiwanego produktu, a jeśli portal wymaga zmian wizualnych pod kątem użyteczności, pozycjoner przygotuje odpowiednie wytyczne i wskazówki. Dopiero wtedy, na podstawie tak przygotowanej strategii, tworzony jest content i optymalizowane są elementy techniczne danej platformy sklepowej.
 
W procesie optymalizacji sklepów internetowych wyjątkową uwagę przykładamy także do tytułów i opisów podstron (title, description) w wynikach wyszukiwania, dzięki którym wysokie pozycje gwarantują odpowiedni wzrost ruchu w serwisie.
 
Jak oceniamy, czy przyjęta strategia, optymalizacja i dobór fraz kluczowych spełniają swoje zadanie? Na bieżąco monitorujemy statystyki strony, analizujemy źródła ruchu, a nasi Doradcy są w stałym kontakcie z Klientem. O naszej skuteczności świadczą referencje od zadowolonych klientów.
 

Pozycjonowanie sklepu – czy warto?

Zapoznaj się z krótkim case study. W październiku 2016 roku Klient posiadający sklep internetowy o dość wąskiej specjalizacji (sprzedaż tkanin i ręcznie szytych akcesoriów) podjął z nami współpracę po uruchomieniu nowego sklepu internetowego. Nasze działania rozpoczęliśmy od optymalizacji.

Optymalizacja

Podczas procesu optymalizacji zmodyfikowano m.in. treści, nawigację, zagnieżdżenie logo sklepu i nagłówki, tytuły, opisy oraz przekierowania. Przygotowano także szereg wytycznych i porad dla Klienta, tak aby rozbudowa strony była spójna z obraną strategią SEO.

październik - listopad 2016
Link building

W trakcie realizacji strategii link buildingu sukcesywnie rosła liczba fraz kluczowych w TOP10.

Październik - grudzień 2016
Korekty i dywersyfikacja

Serwis został ponownie zoptymalizowany pod kątem nakierowania go na priorytetowe dla Klienta frazy kluczowe z zakresu najlepiej sprzedającego się produktu. Domena nadal była linkowana z wielu różnorodnych źródeł wysokiej jakości w celu dywersyfikacji jej profilu linkowego.

styczeń – luty 2017
Wyniki

Wszystkie pozycjonowane frazy kluczowe pojawiły się w ścisłej czołówce wyników wyszukiwania Google. Ponadto widoczność witryny wzrosła naturalnie na bardzo dużą liczbę fraz powiązanych z frazami głównymi.

Wrzesień 2017
Wzrost ruchu na stronie

Pozycjonowanie to proces ciągły, dlatego prace nad pozycjami oraz ruchem w serwisie internetowym nadal trwają, strona sukcesywnie jest optymalizowana o kolejne elementy i rozbudowywana pod kątem produktów oraz treści. Efekty naszej pracy poskutkowały zauważalnym zwiększeniem liczby złożonych zamówień, co zasygnalizował nam sam Klient.

Marzec 2018

Trzykrotny wzrost ruchu – efekt pozycjonowania sklepu

 


 

 

Tak może wyglądać wykres ruchu w Twoim sklepie internetowym!



SEO i pozycjonowanie sklepu internetowego - pakiet korzyści

Większa konwersja

Celem e-commerce jest przede wszystkim rosnąca sprzedaż. Kompleksowa optymalizacja sklepu internetowego, zawierająca również elementy z zakresu User Experience (UX), pozwoli na zwiększenie konwersji, a to oznacza większe zyski Twojej firmy oraz grono nowych Klientów.

Precyzyjnie dobrane frazy

Doradca Klienta z Grupy TENSE, bazując na miesięcznych statystykach wyszukiwania, starannie wyselekcjonuje frazy, które pozwolą dotrzeć do internautów zainteresowanych Twoimi produktami oraz zwiększyć zasięg widoczności Twojej firmy w wyszukiwarkach internetowych.

Dostęp do usług wspierających

Przy pomocy dodatkowych usług zwiększymy efektywność reklamy Twojego sklepu w Internecie. Wykorzystamy przy tym m.in. narzędzia udostępnione przez Google oraz Facebooka. Założymy mapę dla stacjonarnego punktu sprzedaży, dzięki czemu będziesz widoczny również dla Klientów korzystających z aplikacji Miejsca Google. Zoptymalizujemy obrazy w Twoim serwisie, by Twój sklep internetowy był widoczny w wyszukiwarce grafik. Stworzymy skuteczną kampanię Google Ads lub Facebook Ads, a także przygotujemy i zrealizujemy kompleksową strategię content marketingu, która wpłynie pozytywnie na wizerunek brandu. Dostosujemy naszą ofertę do Twoich potrzeb, dzięki czemu będziesz miał szansę wykorzystać potencjał skutecznej reklamy sklepu internetowego i wypromować swoją firmę w Internecie zgodnie z założonym celem biznesowym.

Spójna strategia

Plan pozycjonowania dla każdego sklepu internetowego opracowujemy w taki sposób, aby był on spójny z założeniami strategii marketingowej oraz innymi usługami realizowanymi dla Ciebie przez Grupę TENSE. Poprzez skuteczną komunikację reklamową połączoną z profesjonalnym pozycjonowaniem i optymalizacją sklepu w Google umocnimy pozycję Twojej firmy jako specjalisty w branży. Przez cały okres trwania współpracy do Twojej dyspozycji będzie Doradca Klienta oraz Opiekun SEO. To od nich otrzymywać będziesz wskazówki biznesowe, plany czy propozycje rozwiązań, które pozwolą osiągnąć Ci sukces w Internecie!

Zalety pozycjonowania e-sklepu

  • rozpoznawalność marki w Internecie,
  • wzrost ruchu na stronie,
  • wzrost liczby Klientów i zysku Twojej firmy,
  • optymalnie dopasowany model rozliczeń,
  • rozbudowany panel statystyk z możliwością definiowania celów sprzedażowych,
  • monitoring dostępny on-line, pozwalający śledzić codzienne efekty pozycjonowania.

Zadbaj o pozycjonowanie sklepu online już dziś!

Po starannej analizie rynku, konkurencji oraz ich działań wspólnie ustalimy dedykowaną strategię reklamową w Twojej branży. Zrobimy wszystko, abyś był o krok przed konkurencją i pomożemy Ci zwiększyć efektywność Twojego biznesu. Tak się składa, że znamy przepis na sukces i chętnie się nim z Tobą podzielimy. Skontaktuj się z nami!

Pozycjonowanie sklepów internetowych
4.7 (94.55%) z 66 głosów