biuro

Pozycjonowanie stron www

Dbamy o pozycje naszych klientów w wynikach organicznych Google. Efektywne pozycjonowanie stron pozwoliło nam zbudować bogaty zbiór case studies zarówno lokalnych firm, jak i dużych serwisów internetowych.

W międzyczasie zdobyliśmy wiele prestiżowych nagród w międzynarodowych konkursach, m.in. dla najlepszej kampanii SEO. Dzięki sukcesom, pozyskaliśmy status Google Partner 2024.

Wypełnij formularz

Przygotujemy dla Ciebie bezpłatną wycenę!

Dodatkowo otrzymasz bezpłatnie dostęp do kursów z marketingu internetowego.


Zaufali nam

O jakości naszej pracy świadczy liczba blisko trzech tysięcy Klientów. Potwierdzeniem umiejętności pozycjonowania prezz specjalistów SEO Grupy TENSE jest średni czas trwania umowy z Klientami – 4,5 roku.

logo Warta
logo Sowa

Dlaczego warto pozycjonować stronę?

Pozycjonowanie to hasło, które z dużą częstotliwością przewija się w różnych zakamarkach internetu. Nawet jeśli bezpośrednio nie interesujesz się procesem promowania strony w sieci, istnieje spora szansa, że terminy takie jak SEO”, „roboty Google” czy „frazy kluczowe” zagościły w którymś momencie na Twoim ekranie. Oznacza to tyle, że kulisy konkurowania o najwyższe pozycje w wyszukiwarkach internetowych przestały być wyłączną domeną branżowych serwisów.

Współczesny biznes już dawno przeniósł się do internetu, a walka o uwagę klienta nigdy nie była tak zacięta jak teraz. W takich warunkach skuteczne pozycjonowanie w sieci nie jest sposobem na kilka dodatkowych procent zysku – to w zasadzie konieczność, bez której trudno przebić się do świadomości odbiorców, szczególnie w przypadku bardziej konkurencyjnych gałęzi rynku. Przede wszystkim SEO to jednak szansa dla Twojego biznesu. Szansa na to, by trafiać do nowych klientów i maksymalizować zyski!

Pozycjonowanie stron w internecie - skuteczna forma reklamy
Skuteczna forma reklamy

Czy wiesz, że wyszukiwarki Google używa około 97% internautów? Zdecydowana większość użytkowników sieci wybiera jedynie strony, które znajdują się w TOP 10 wyników wyszukiwania.

Korzystając z możliwości pozycjonowania, masz szansę znaleźć się na górze wyszukiwarki i trafić do większej liczby potencjalnych klientów. Pozycjonowanie stron wpływa nie tylko na cele biznesowe, ale i wizerunek marki.

Długofalowe korzyści
Długofalowe korzyści pozycjonowania strony

W przeciwieństwie do Google Ads, pozycjonowanie stron internetowych zapewnia długotrwały efekt.

Regularnie podejmowane działania utrzymują i wzmacniają osiągane efekty. To inwestycja, która się opłaca!

Skalowalność
Skalowalność pozycjonowania

Powiększasz ofertę, zmieniasz profil działalności, dodajesz nowe usługi?

Pozycjonując stronę internetową, jesteś w stanie zwiększać jej zasięg poprzez dodawanie kolejnych słów kluczowych. Poza tym działania SEO mogą obejmować także tworzenie nowych zakładek lub optymalizację obecnych stron.

Pozycjonowanie stron: dobry stosunek cena - jakość
Pozycjonowanie to dobry stosunek ceny do jakości

Długofalowe korzyści płynące z pozycjonowania to m.in. szybki zwrot z inwestycji.

Działania SEO warto połączyć ze skuteczną reklamą Google Ads. Dzięki niej dotrzesz z materiałami promocyjnymi do ściśle określonej grupy odbiorców w stosunkowo krótkim czasie.

Co wchodzi w skład pozycjonowania stron?

Nie czekaj!
Uzyskaj bezpłatną wycenę pozycjonowania Twojej strony internetowej.
Bezpłatna wycena

Modele współpracy i cennik pozycjonowania

Starając się sprostać oczekiwaniom wszystkich Klientów, proponujemy współpracę na podstawie jednego z trzech modeli rozliczeń:

  • stała opłata (abonament),
  • stała opłata + cena za efekt,

Pomożemy Ci w wyborze najlepszej opcji, która wzmocni efekty pozycjonowania strony www przy maksymalnej optymalizacji ustalonego budżetu.

Korzyści z pozycjonowania do top10 - tło
Korzyści z pozycjonowania www

Zalety pozycjonowania stron internetowych

Im wyżej witryna www znajduje się w wynikach wyszukiwania w procesie pozycjonowania, tym cieszy się większą popularnością. Szacuje się, że:

  • stronę na 1. miejscu odwiedza średnio 34,2% użytkowników,
  • 2. pozycja w rankingu przyciąga ok. 17,1% internautów,
  • serwis internetowy pojawiający się na 5. miejscu w Google odwiedza już tylko 7,4% użytkowników.

Źródło (marzec 2022):
https://www.smartinsights.com/search-engine-optimisation-seo/seo-analytics/comparison-of-google-clickthrough-rates-by-position/

Co najważniejsze, witryny wyświetlające się na pierwszej stronie wyników wyszukiwania przyciągają do siebie aż 91,5% całego ruchu! To najlepszy dowód na to, że jeśli Twój serwis www nie będzie pozycjonowany i znajdzie się poza TOP 10, jego zasięg ulegnie znacznemu ograniczeniu.

Jak wynika z badań przeprowadzonych przez Ignite Visibility pierwszy link w wynikach wyszukiwania Google przyciąga ok. 43% użytkowników, drugi 37%, a trzeci 30%. Domena zamykająca TOP 10 może liczyć na zainteresowanie około 3% internautów.

Pamiętaj, że zlecając pozycjonowanie strony, budujesz także pozytywny wizerunek swojej marki i zwiększasz jej rozpoznawalność, co przekłada się na lepszą sprzedaż. Skorzystaj z usług specjalistów SEO, jeśli nie wiesz jak samemu wypozycjonować stronę w Google.

Dlaczego należy pozycjonować stronę w Google?

Dlaczego pozycjonowanie jest kluczowe dla Twojego biznesu?

W 2019 roku wydatki na reklamę online wzrosły aż o 7,8%, osiągając poziom 1,69 mld zł (dane Agencji Starcom za 2019 r.) W przypadku Polski środki na działania SEO, w tym pozycjonowanie stron i kampanie PPC, urosły do poziomu 35,8% (wcześniej 33,6%), biorąc pod uwagę cały budżet przeznaczony na marketing.

Czy wiesz, że 93% polskich internautów korzysta z Google? (źródło: gs.statcounter.com – maj 2020). To tam znajdują informacje o produktach, porównują ceny, szukają usług czy robią zakupy. Tak mocna pozycja wyszukiwarki Google sprawia, że promocja w konkurencyjnych serwisach, np. Bing, Yahoo czy Yandex, nie przynosi rodzimym przedsiębiorcom satysfakcjonujących efektów.

Przeczytaj również: Zlecasz działania SEO? Zobacz, dlaczego i jak monitorować pozycje serwisu w Google!

Nagrody za pozycjonowanie dla Grupy Tense

Działając w branży SEO od 2009 roku, Grupa TENSE zdobyła ogromną wiedzę oraz szerokie doświadczenie m.in. z zakresu pozycjonowania stron. Zatrudniamy najlepszych specjalistów SEO i Webmasterów, którzy są odpowiedzialni za realizację wielu ambitnych projektów.

Zawsze podchodzimy indywidualnie do każdego Klienta. Oferujemy kompleksowe wsparcie techniczne i merytoryczne oraz staramy się zapewnić jak najlepsze efekty prowadzonych działań marketingowych w sieci. Samodzielnie pozycjonowanie serwisu nie zawsze wystarczy –  warto skorzystać z usług ekspertów w branży.

Potwierdzeniem ogromnego zaangażowania i wiedzy naszych specjalistów są referencje wystawiane przez Klientów.

Global Search Awards

Najlepsza kampania SEO na świecie – Global Search Awards 2020

 

Zobacz więcej
Diament Miesięcznika Forbes

Diament Miesięcznika Forbes

W 2020 roku zostaliśmy wyróżnieni Diamentem Forbesa – tytułem przyznawanym przez miesięcznik firmom, które odznaczają się szybkim tempem rozwoju.

Zobacz więcej

Jak pozycjonować stronę internetową w Google?

Proces pozycjonowania stron internetowych w Google jest bardzo złożony. Przygotowując i realizując związaną z nim strategię, trzeba brać pod uwagę wiele czynników. To na ich podstawie Google tworzy ranking witryn www. Czego dotyczą najważniejsze wytyczne?

 

Skorzystaj z efektywnego pozycjonowania stron z Grupą TENSE
Bezpłatna wycena
Jak przebiega proces pozycjonowania?

Etapy pozycjonowania stron

Realizacja usług związanych z pozycjonowaniem stron internetowych to proces ciągły i wieloetapowy, na którego efekty trzeba czekać czasem kilka miesięcy.

Osiągnięcie zamierzonych pozycji w Google nie gwarantuje długotrwałego utrzymywania się w TOP 10. Wymaga to stałej analizy sytuacji, a w razie konieczności wdrożenia zmian w strategii SEO.

Aktywności prowadzonych w ramach usługi pozycjonowania witryny www jest wiele i są one realizowane zaplanowanymi etapami.

Dobór słów kluczowych (ang. keyword research)

Na początku wybiera się frazy kluczowe pod pozycjonowanie witryny zgodnie z branżą Klienta. Słowa te powinny dobrze opisywać ofertę i cieszyć się dużą popularnością w Google, czyli być często wyszukiwane przez internautów.

Audyt SEO

To pierwszy etap pozycjonowania serwisu internetowego. Tylko dokładne przeanalizowanie strony internetowej pozwala na przygotowanie odpowiednich wytycznych SEO.

Na audyt SEO składają się: analiza serwisu oraz przygotowanie rekomendacji zmian. W ramach przygotowań, wdrażane są narzędzia analityczne, np. Google Search Console.

Optymalizacja strony i przygotowanie wytycznych

Optymalizacja stron jest poprzedzona dokładną weryfikacją strony internetowej. W jej trakcie sprawdzane są m.in. ustawienia pod kątem SEO, ewentualne błędy w kodzie czy dopasowanie witryny www do standardów. W wyniku takiej analizy wdraża się wszystkie niezbędne zmiany SEO lub przygotowuje specyfikacje dla Klienta, który planuje samodzielnie wprowadzić w serwisie polecane zmiany. W trakcie tego etapu często instalowane są dodatkowe rozszerzenia (np. Yoast SEO dla WordPress) lub konfigurowane wewnętrzne ustawienia CMS (Joomla, Drupal).

Rozbudowa i dodanie nowych treści

Wysokiej jakości poradnikowy content ma ogromny wpływ na pozycjonowanie, ale również na wizerunek firmy. Dlatego warto korzystać z pomocy wyłącznie doświadczonych Copywriterów SEO oraz Specjalistów od Content Marketingu, którzy optymalizują treści istniejące w serwisie, i przygotowują nowe teksty – opisy produktów oraz kategorii, wpisy blogowe, teksty ofertowe pod SEO.

Pozyskiwanie odnośników

Linki zewnętrzne pozyskuje się m.in. poprzez publikację artykułów sponsorowanych w zewnętrznych serwisach www są jednym z etapów skutecznego pozycjonowania stron internetowych. Odpowiednio przygotowana strategia budowy ich bazy zwiększa efektywność pozycjonowania, ułatwiając wyprowadzenie strony internetowej na wysokie pozycje w Google. Wykorzystywane są również wewnętrzne zasoby, czyli tzw. serwisy zapleczowe, które pozytywnie wpływają na efekty działań SEO. Nie musisz martwić się o to, ile kosztuje linkbuilding – wszystko robimy w ramach określonego budżetu na pozycjonowanie.

Analiza efektów i dopasowanie strategii

Aby utrzymać witrynę na wyokich pozycjach w wynikach wyszukiwania, należy monitorować efekty prowadzonej strategii SEO. Używa się do tego m.in. Google Analytics i Google Search Console. W przypadku stwierdzonych problemów warto szybko wdrożyć odpowiednie zmiany lub dokonać korekty w pierwotnie obranym kierunku pozycjonowania strony.

Przeczytaj również: Jak sprawdzić pozycję w Google?

Jak mierzyć efekty pozycjonowania strony?

Weryfikację efektów pozycjonowania stron wykonuje się na różne sposoby. Do najważniejszych zalicza się:

Sprawdzanie pozycji witryny w wynikach wyszukiwania dla konkretnych słów kluczowych – ta metoda pozwala w dużym stopniu ocenić skuteczność realizowanych strategii marketingowych.
Analizę statystyk ruchu na stronie, m.in. przy pomocy narzędzia Google Analytics – pod uwagę bierze się różnicę pomiędzy unikalnymi odwiedzinami przed rozpoczęciem pozycjonowania a aktualną sytuacją.
Weryfikację wskaźnika konwersji – w przypadku sklepów internetowych analizuje się związek pomiędzy odwiedzinami a aktywnością użytkowników. Jeśli pomimo dużego ruchu na stronie www, zyski ze sprzedaży są niewielkie, konieczne jest podjęcie odpowiednich działań poprawiających konwersję.
bezpłatna wycena

Skorzystaj z bezpłatnej wyceny!

Wyślij istotne informacje i otrzymaj ofertę skrojoną dla Ciebie.

Bezpłatna wycena

Strategie i metody pozycjonowania stron www

Wykorzystanie standardowych metod pozycjonowania witryn www nie w każdym przypadku przynosi satysfakcjonujące efekty. Czasami należy podjąć działania specjalne – dedykowane dla konkretnej branży, tak, aby zapewnić skuteczne pozycjonowanie. Co się do nich zalicza?

Nie czekaj, skorzystaj z naszej
kompleksowej usługi pozycjonowania strony
Bezpłatna wycena

Dlaczego Grupa TENSE?

Skuteczne pozycjonowanie to takie, które daje długofalowe rezultaty. Żeby jednak tak było, należy cały czas mieć oko na działania w obszarze SEO i być o krok przed konkurencją. W nieustannym monitorowaniu i usprawnianiu pozycjonowania Twojej strony pomoże Ci doświadczona agencja marketingowa, taka jak Grupa TENSE.

Przede wszystkim klient

Zawsze skupiamy się na tym, aby jak najbardziej pomóc Ci rozwijać Twoją firmę. Podczas naszej współpracy staramy się jak najlepiej poznać Ciebie i Twoje potrzeby.

Pierwsze kroki naszej współpracy to dokładna analiza widoczności Twojej strony. Wnikliwie badamy wszystkie czynniki, a potem identyfikujemy elementy wymagające konkretnych rozwiązań.

Od samego początku chcemy, abyś wiedział, że nie jesteśmy tu tylko po to, żeby „wykonać naszą robotę”, a przynieść Ci długotrwały efekt.

Z naszymi klientami chętnie dzielimy się także wiedzą – nie trzymamy wszystkiego za zamkniętymi drzwiami, korzystamy z przejrzystych raportów i chętnie tłumaczymy wszelkie niejasności!

Wieloletnie doświadczenie

Działamy w marketingu internetowym od 2009 roku – ten czas pozwolił nam na nabranie doświadczenia w praktycznie każdej możliwej branży.

Opinie i referencje możesz znaleźć na naszej stronie internetowej!

Sprawdź referencje

Stawiamy na sprawdzone narzędzia

W naszej codziennej pracy posługujemy się sprawdzonymi narzędziami do pozycjonowania oraz analizy. Jako certyfikowany Google Partner korzystamy z programów udostępnianych przez Google: Google Analytics, Google Keyword Planner, Google Search Console.

Używamy także wielu zaawansowanych, płatnych narzędzi oraz aplikacji, aby wzbogacić wyniki naszej pracy o dodatkowe informacje i jeszcze lepiej realizować dla Ciebie usługę pozycjonowanie. W naszej pracy bardzo często używamy takich aplikacji jak: SEMSTORM, Ahrefs, Senuto, SimilarWeb, MajesticSEO, Screaming Frog.

Jak na profesjonalną agencję SEO przystało, mamy także szereg własnych, autorskich narzędzi. Co nam one dają? Jeszcze lepszą, bardziej dogłębną analizę rynku i Twojej konkurencji. Za ich pomocą będziemy w stanie przygotować plan pozycjonowania idealnie dopasowany do Twoich potrzeb.




FAQ SEO – najczęściej zadawane pytania dotyczące pozycjonowania

FAQ: Często zadawane pytania o pozycjonowanie w Google

Zebraliśmy najczęściej zadawane pytania przez naszych nowych klientów. Jeśli nie znajdziesz odpowiedzi na swoje – skontaktuj się z nami.

Jesteśmy do Twojej dyspozycji. Udzielimy odpowiedzi i wyjaśnimy niejasne kwestie.

Skontaktuj się z nami