Dbamy o pozycje naszych klientów w wynikach organicznych Google. Efektywne pozycjonowanie stron pozwoliło nam zbudować bogaty zbiór case studies zarówno lokalnych firm, jak i dużych serwisów internetowych.
W międzyczasie zdobyliśmy wiele prestiżowych nagród w międzynarodowych konkursach, m.in. dla najlepszej kampanii SEO. Dzięki sukcesom, pozyskaliśmy status Google Partner 2024.
Dodatkowo otrzymasz bezpłatnie dostęp do kursów z marketingu internetowego.
O jakości naszej pracy świadczy liczba blisko trzech tysięcy Klientów. Potwierdzeniem umiejętności pozycjonowania prezz specjalistów SEO Grupy TENSE jest średni czas trwania umowy z Klientami – 4,5 roku.
Pozycjonowanie to hasło, które z dużą częstotliwością przewija się w różnych zakamarkach internetu. Nawet jeśli bezpośrednio nie interesujesz się procesem promowania strony w sieci, istnieje spora szansa, że terminy takie jak „SEO”, „roboty Google” czy „frazy kluczowe” zagościły w którymś momencie na Twoim ekranie. Oznacza to tyle, że kulisy konkurowania o najwyższe pozycje w wyszukiwarkach internetowych przestały być wyłączną domeną branżowych serwisów.
Współczesny biznes już dawno przeniósł się do internetu, a walka o uwagę klienta nigdy nie była tak zacięta jak teraz. W takich warunkach skuteczne pozycjonowanie w sieci nie jest sposobem na kilka dodatkowych procent zysku – to w zasadzie konieczność, bez której trudno przebić się do świadomości odbiorców, szczególnie w przypadku bardziej konkurencyjnych gałęzi rynku. Przede wszystkim SEO to jednak szansa dla Twojego biznesu. Szansa na to, by trafiać do nowych klientów i maksymalizować zyski!
Czy wiesz, że wyszukiwarki Google używa około 97% internautów? Zdecydowana większość użytkowników sieci wybiera jedynie strony, które znajdują się w TOP 10 wyników wyszukiwania.
Korzystając z możliwości pozycjonowania, masz szansę znaleźć się na górze wyszukiwarki i trafić do większej liczby potencjalnych klientów. Pozycjonowanie stron wpływa nie tylko na cele biznesowe, ale i wizerunek marki.
W przeciwieństwie do Google Ads, pozycjonowanie stron internetowych zapewnia długotrwały efekt.
Regularnie podejmowane działania utrzymują i wzmacniają osiągane efekty. To inwestycja, która się opłaca!
Powiększasz ofertę, zmieniasz profil działalności, dodajesz nowe usługi?
Pozycjonując stronę internetową, jesteś w stanie zwiększać jej zasięg poprzez dodawanie kolejnych słów kluczowych. Poza tym działania SEO mogą obejmować także tworzenie nowych zakładek lub optymalizację obecnych stron.
Długofalowe korzyści płynące z pozycjonowania to m.in. szybki zwrot z inwestycji.
Działania SEO warto połączyć ze skuteczną reklamą Google Ads. Dzięki niej dotrzesz z materiałami promocyjnymi do ściśle określonej grupy odbiorców w stosunkowo krótkim czasie.
Starając się sprostać oczekiwaniom wszystkich Klientów, proponujemy współpracę na podstawie jednego z trzech modeli rozliczeń:
Pomożemy Ci w wyborze najlepszej opcji, która wzmocni efekty pozycjonowania strony www przy maksymalnej optymalizacji ustalonego budżetu.
Im wyżej witryna www znajduje się w wynikach wyszukiwania w procesie pozycjonowania, tym cieszy się większą popularnością. Szacuje się, że:
Źródło (marzec 2022):
https://www.smartinsights.com/search-engine-optimisation-seo/seo-analytics/comparison-of-google-clickthrough-rates-by-position/
Co najważniejsze, witryny wyświetlające się na pierwszej stronie wyników wyszukiwania przyciągają do siebie aż 91,5% całego ruchu! To najlepszy dowód na to, że jeśli Twój serwis www nie będzie pozycjonowany i znajdzie się poza TOP 10, jego zasięg ulegnie znacznemu ograniczeniu.
Jak wynika z badań przeprowadzonych przez Ignite Visibility pierwszy link w wynikach wyszukiwania Google przyciąga ok. 43% użytkowników, drugi 37%, a trzeci 30%. Domena zamykająca TOP 10 może liczyć na zainteresowanie około 3% internautów.
Pamiętaj, że zlecając pozycjonowanie strony, budujesz także pozytywny wizerunek swojej marki i zwiększasz jej rozpoznawalność, co przekłada się na lepszą sprzedaż. Skorzystaj z usług specjalistów SEO, jeśli nie wiesz jak samemu wypozycjonować stronę w Google.
W 2019 roku wydatki na reklamę online wzrosły aż o 7,8%, osiągając poziom 1,69 mld zł (dane Agencji Starcom za 2019 r.) W przypadku Polski środki na działania SEO, w tym pozycjonowanie stron i kampanie PPC, urosły do poziomu 35,8% (wcześniej 33,6%), biorąc pod uwagę cały budżet przeznaczony na marketing.
Czy wiesz, że 93% polskich internautów korzysta z Google? (źródło: gs.statcounter.com – maj 2020). To tam znajdują informacje o produktach, porównują ceny, szukają usług czy robią zakupy. Tak mocna pozycja wyszukiwarki Google sprawia, że promocja w konkurencyjnych serwisach, np. Bing, Yahoo czy Yandex, nie przynosi rodzimym przedsiębiorcom satysfakcjonujących efektów.
Przeczytaj również: Zlecasz działania SEO? Zobacz, dlaczego i jak monitorować pozycje serwisu w Google!
Działając w branży SEO od 2009 roku, Grupa TENSE zdobyła ogromną wiedzę oraz szerokie doświadczenie m.in. z zakresu pozycjonowania stron. Zatrudniamy najlepszych specjalistów SEO i Webmasterów, którzy są odpowiedzialni za realizację wielu ambitnych projektów.
Zawsze podchodzimy indywidualnie do każdego Klienta. Oferujemy kompleksowe wsparcie techniczne i merytoryczne oraz staramy się zapewnić jak najlepsze efekty prowadzonych działań marketingowych w sieci. Samodzielnie pozycjonowanie serwisu nie zawsze wystarczy – warto skorzystać z usług ekspertów w branży.
Potwierdzeniem ogromnego zaangażowania i wiedzy naszych specjalistów są referencje wystawiane przez Klientów.
Proces pozycjonowania stron internetowych w Google jest bardzo złożony. Przygotowując i realizując związaną z nim strategię, trzeba brać pod uwagę wiele czynników. To na ich podstawie Google tworzy ranking witryn www. Czego dotyczą najważniejsze wytyczne?
Realizacja usług związanych z pozycjonowaniem stron internetowych to proces ciągły i wieloetapowy, na którego efekty trzeba czekać czasem kilka miesięcy.
Osiągnięcie zamierzonych pozycji w Google nie gwarantuje długotrwałego utrzymywania się w TOP 10. Wymaga to stałej analizy sytuacji, a w razie konieczności wdrożenia zmian w strategii SEO.
Aktywności prowadzonych w ramach usługi pozycjonowania witryny www jest wiele i są one realizowane zaplanowanymi etapami.
Na początku wybiera się frazy kluczowe pod pozycjonowanie witryny zgodnie z branżą Klienta. Słowa te powinny dobrze opisywać ofertę i cieszyć się dużą popularnością w Google, czyli być często wyszukiwane przez internautów.
To pierwszy etap pozycjonowania serwisu internetowego. Tylko dokładne przeanalizowanie strony internetowej pozwala na przygotowanie odpowiednich wytycznych SEO.
Na audyt SEO składają się: analiza serwisu oraz przygotowanie rekomendacji zmian. W ramach przygotowań, wdrażane są narzędzia analityczne, np. Google Search Console.
Optymalizacja stron jest poprzedzona dokładną weryfikacją strony internetowej. W jej trakcie sprawdzane są m.in. ustawienia pod kątem SEO, ewentualne błędy w kodzie czy dopasowanie witryny www do standardów. W wyniku takiej analizy wdraża się wszystkie niezbędne zmiany SEO lub przygotowuje specyfikacje dla Klienta, który planuje samodzielnie wprowadzić w serwisie polecane zmiany. W trakcie tego etapu często instalowane są dodatkowe rozszerzenia (np. Yoast SEO dla WordPress) lub konfigurowane wewnętrzne ustawienia CMS (Joomla, Drupal).
Wysokiej jakości poradnikowy content ma ogromny wpływ na pozycjonowanie, ale również na wizerunek firmy. Dlatego warto korzystać z pomocy wyłącznie doświadczonych Copywriterów SEO oraz Specjalistów od Content Marketingu, którzy optymalizują treści istniejące w serwisie, i przygotowują nowe teksty – opisy produktów oraz kategorii, wpisy blogowe, teksty ofertowe pod SEO.
Linki zewnętrzne pozyskuje się m.in. poprzez publikację artykułów sponsorowanych w zewnętrznych serwisach www są jednym z etapów skutecznego pozycjonowania stron internetowych. Odpowiednio przygotowana strategia budowy ich bazy zwiększa efektywność pozycjonowania, ułatwiając wyprowadzenie strony internetowej na wysokie pozycje w Google. Wykorzystywane są również wewnętrzne zasoby, czyli tzw. serwisy zapleczowe, które pozytywnie wpływają na efekty działań SEO. Nie musisz martwić się o to, ile kosztuje linkbuilding – wszystko robimy w ramach określonego budżetu na pozycjonowanie.
Aby utrzymać witrynę na wyokich pozycjach w wynikach wyszukiwania, należy monitorować efekty prowadzonej strategii SEO. Używa się do tego m.in. Google Analytics i Google Search Console. W przypadku stwierdzonych problemów warto szybko wdrożyć odpowiednie zmiany lub dokonać korekty w pierwotnie obranym kierunku pozycjonowania strony.
Przeczytaj również: Jak sprawdzić pozycję w Google?
Weryfikację efektów pozycjonowania stron wykonuje się na różne sposoby. Do najważniejszych zalicza się:
Skorzystaj z bezpłatnej wyceny!
Wyślij istotne informacje i otrzymaj ofertę skrojoną dla Ciebie.
Wykorzystanie standardowych metod pozycjonowania witryn www nie w każdym przypadku przynosi satysfakcjonujące efekty. Czasami należy podjąć działania specjalne – dedykowane dla konkretnej branży, tak, aby zapewnić skuteczne pozycjonowanie. Co się do nich zalicza?
Skuteczne pozycjonowanie to takie, które daje długofalowe rezultaty. Żeby jednak tak było, należy cały czas mieć oko na działania w obszarze SEO i być o krok przed konkurencją. W nieustannym monitorowaniu i usprawnianiu pozycjonowania Twojej strony pomoże Ci doświadczona agencja marketingowa, taka jak Grupa TENSE.
Zawsze skupiamy się na tym, aby jak najbardziej pomóc Ci rozwijać Twoją firmę. Podczas naszej współpracy staramy się jak najlepiej poznać Ciebie i Twoje potrzeby.
Pierwsze kroki naszej współpracy to dokładna analiza widoczności Twojej strony. Wnikliwie badamy wszystkie czynniki, a potem identyfikujemy elementy wymagające konkretnych rozwiązań.
Od samego początku chcemy, abyś wiedział, że nie jesteśmy tu tylko po to, żeby „wykonać naszą robotę”, a przynieść Ci długotrwały efekt.
Z naszymi klientami chętnie dzielimy się także wiedzą – nie trzymamy wszystkiego za zamkniętymi drzwiami, korzystamy z przejrzystych raportów i chętnie tłumaczymy wszelkie niejasności!
Działamy w marketingu internetowym od 2009 roku – ten czas pozwolił nam na nabranie doświadczenia w praktycznie każdej możliwej branży.
Opinie i referencje możesz znaleźć na naszej stronie internetowej!
W naszej codziennej pracy posługujemy się sprawdzonymi narzędziami do pozycjonowania oraz analizy. Jako certyfikowany Google Partner korzystamy z programów udostępnianych przez Google: Google Analytics, Google Keyword Planner, Google Search Console.
Używamy także wielu zaawansowanych, płatnych narzędzi oraz aplikacji, aby wzbogacić wyniki naszej pracy o dodatkowe informacje i jeszcze lepiej realizować dla Ciebie usługę pozycjonowanie. W naszej pracy bardzo często używamy takich aplikacji jak: SEMSTORM, Ahrefs, Senuto, SimilarWeb, MajesticSEO, Screaming Frog.
Jak na profesjonalną agencję SEO przystało, mamy także szereg własnych, autorskich narzędzi. Co nam one dają? Jeszcze lepszą, bardziej dogłębną analizę rynku i Twojej konkurencji. Za ich pomocą będziemy w stanie przygotować plan pozycjonowania idealnie dopasowany do Twoich potrzeb.
Zebraliśmy najczęściej zadawane pytania przez naszych nowych klientów. Jeśli nie znajdziesz odpowiedzi na swoje – skontaktuj się z nami.
Jesteśmy do Twojej dyspozycji. Udzielimy odpowiedzi i wyjaśnimy niejasne kwestie.