Menu

Case study - niszczarki24.pl

Sklep niszczarki24.pl oferuje zarówno urządzenia biurowe takie jak niszczarki, laminatory czy trymery, jak i artykuły z kategorii bezpieczeństwa i higieny pracy.

Branża
artykuły biurowe
Typ kampanii Google Ads
kampania produktowa

Cel

wzrost sprzedaży

Efekt
2132% większy przychód
1460% ROAS

Co zrobiliśmy?

Strategia

Podstawowym celem kampanii reklamowych dla sklepów internetowych jest dotarcie do jak największej liczby odbiorców w ramach posiadanego przez Klienta budżetu reklamowego.

Celem każdego sklepu internetowego jest zwiększenie sprzedaży i dotarcie do szerokiego grona odbiorców.

Nie inaczej było w przypadku sklepu niszczarki24.pl. Aby wykorzystać potencjał reklamy w internecie, wykorzystaliśmy wszystkie możliwości, jakie oferuje Google Ads:

  • kampanię produktową,
  • kampanię standardową na wybrane słowa kluczowe,
  • listy remarketingowe dla reklam w wyszukiwarce.

Staranne przygotowanie kampanii pod kątem technicznym oraz ich systematyczna optymalizacja pozwoliły nam osiągnąć znakomite efekty i rosnący poziom zwrotu z inwestycji w reklamę.

Realizacja

W przypadku kampanii standardowej kluczowym elementem była staranna analiza i dobór odpowiednich słów kluczowych. Lista fraz powinna odzwierciedlać asortyment sklepu oraz skupiać się na najważniejszych kategoriach produktów.

Połączenie regularnej optymalizacją reklam, stawek, rozszerzeń i pozostałych elementów, pozwoliło na zbudowanie silnej kampanii, wspartej o systemy uczące Google. Pozwala to na wyświetlanie trafnych reklam, trafnym użytkownikom w odpowiednim czasie.

Nie zapomnieliśmy przy tym o znaczeniu remarketingu w wyszukiwarce, docierając do osób, które nie dokonały zakupu. Poprzez zachęcenie do ponownej wizyty w witrynie pozyskaliśmy dodatkowe konwersje bez ponoszenia znaczących kosztów reklamy.

Znakomitym źródłem ruchu okazały się także reklamy produktowe (Zakupy Google). Dostarczając plik produktowy wysokiej jakości i odpowiednio budując strukturę kampanii, reagowaliśmy na uzyskiwane wyniki.

Pozwoliło to inwestować budżet Klienta w reklamę produktów, które zapewniają największy zwrot z inwestycji (ROAS), a finalnie wykorzystywanie uczenia maszynowego w ramach Inteligentnych Kampanii Produktowych Google.