Pozycjonowanie sklepu internetowego

Prowadząc sprzedaż w Internecie, musisz zadbać nie tylko o jakość oferowanych produktów czy intuicyjność sklepu internetowego.

Sukces internetowych biznesów w dużej mierze zależy od ich widoczności w wynikach organicznych, co sprawia, że pozycjonowanie w wyszukiwarkach to jedna z najbardziej skutecznych metod reklamy internetowej. Dowiedz się, jak wypozycjonować sklep internetowy w Google i ile to kosztuje.

Jak pozycjonować sklep internetowy?

Jeśli prowadzisz sklep internetowy i chcesz zwielokrotnić swoje zyski, skontaktuj się z nami, a my przygotujemy dla Ciebie ofertę pozycjonowania. Wypromujemy Twój sklep, a cennik zostanie dostosowany do potrzeb Twojego biznesu.

Dzięki nam w TOP3 znalazły się dziesiątki sklepów e-commerce. Zaufaj najlepszym specjalistom, dzięki którym osiągniesz sukces w Internecie.

Wypełnij formularz

Przygotujemy dla Ciebie bezpłatną wycenę!

Dodatkowo otrzymasz bezpłatnie dostęp do kursów z marketingu internetowego.


Pozycjonowanie sklepów internetowych - tło

Jak wygląda pozycjonowanie sklepu internetowego?

Portale e-commerce to zazwyczaj serwisy bardzo rozbudowane, a skuteczne pozycjonowanie sklepów internetowych wymaga dużej wiedzy oraz doświadczenia. Nasz zespół specjalistów z dużym zaangażowaniem podchodzi do każdego projektu e-commerce, a spektakularne efekty działań pozycjonerskich często zaskakują Klientów.

Przy serwisach e-commerce wykorzystujemy model pozycjonowania long tail (inaczej: pozycjonowanie szerokie lub długi ogon). Polega on na wybraniu i skutecznym wypozycjonowaniu dużej liczby fraz, które pozwolą dotrzeć zarówno do Klienta poszukującego konkretnego artykułu lub usługi, jak i do tego, który chciałby skorzystać z Twojej oferty, jednak nie jest zdecydowany na określony produkt.

Wieloletnie doświadczenie w branży SEO oraz skuteczna strategia doboru fraz kluczowych pozwalają nam efektywnie pozycjonować każdy sklep internetowy, niezależnie od branży. Cena pozycjonowania zależy od kilku istotnych czynników – skorzystaj z bezpłatnej wyceny, by dowiedzieć się więcej.

Bezpłatna wycena

Ważnym aspektem przy promocji sklepu internetowego jest dokładna i regularna optymalizacja. Nasi specjaliści zoptymalizują całą strukturę sklepu, by była ona jednocześnie czytelna oraz łatwa w obsłudze dla użytkownika, jak i dobrze oceniana przez algorytmy Google.

Standardowy proces optymalizacji sklepów internetowych musi zostać poprzedzony dokładnym przyporządkowaniem wybranych fraz kluczowych do istniejących w sklepie podstron przez Opiekuna SEO i zweryfikowaniem, czy pod względem nawigacji sklep internetowy pozwala na szybkie dotarcie do poszukiwanego produktu, a jeśli portal wymaga zmian wizualnych pod kątem użyteczności, pozycjoner przygotuje odpowiednie wytyczne i wskazówki.

Dopiero wtedy, na podstawie tak przygotowanej strategii, tworzony jest content i optymalizowane są elementy techniczne danej platformy sklepowej.

W procesie optymalizacji sklepu internetowego wyjątkową uwagę przykładamy także do tytułów i opisów podstron (title, description) w wynikach wyszukiwania, dzięki którym wysokie pozycje gwarantują odpowiedni wzrost ruchu w serwisie.

Jak oceniamy, czy przyjęta strategia, optymalizacja i dobór fraz kluczowych spełniają swoje zadanie? Na bieżąco monitorujemy statystyki strony, analizujemy źródła ruchu, a nasi Doradcy są w stałym kontakcie z Klientem.

O naszej skuteczności świadczą referencje od zadowolonych klientów.

Czy warto pozycjonować sklep internetowy?

Zapoznaj się z krótkim case study. W październiku 2016 roku Klient posiadający sklep internetowy o dość wąskiej specjalizacji (sprzedaż tkanin i ręcznie szytych akcesoriów) podjął z nami współpracę po uruchomieniu nowego sklepu internetowego.

Nasze działania rozpoczęliśmy od optymalizacji.

Optymalizacja sklepu internetowego
Październik - Listopad 2016
Optymalizacja SEO

Podczas procesu optymalizacji tego sklepu internetowego zmodyfikowano m.in. nawigację, zagnieżdżenie logo sklepu i nagłówki, tytuły, opisy oraz przekierowania. W cenę pozycjonowania wliczone było również przygotowanie unikalnych, wysokiej jakości treści (np. opisy produktów i kategorii).

Przygotowano także szereg wytycznych i porad dla Klienta, tak aby rozbudowa strony była spójna z obraną strategią SEO.

Link building
Październik - Grudzień 2016
Link building

W trakcie realizacji strategii link buildingu sukcesywnie rosła liczba fraz kluczowych w TOP10.

Zmiany w strategii pozycjonowania sklepu
Styczeń – Luty 2017
Korekty i dywersyfikacja

Sklep internetowy został ponownie zoptymalizowany pod kątem nakierowania go na priorytetowe dla Klienta frazy kluczowe z zakresu najlepiej sprzedającego się produktu.

Domena nadal była linkowana z wielu różnorodnych źródeł wysokiej jakości w celu dywersyfikacji jej profilu linkowego.

Wyniki pozycjonowania sklepu internetowego
Wrzesień 2017
Wyniki

Wszystkie pozycjonowane frazy kluczowe pojawiły się w ścisłej czołówce wyników wyszukiwania Google.

Ponadto widoczność witryny wzrosła naturalnie na bardzo dużą liczbę fraz powiązanych z frazami głównymi. Statystyki kliknięć i ruchu z wyników organicznych mierzyliśmy przez cały proces pozycjonowania w narzędziach analitycznych, np. Google Search Console i Google Analytics.

Efekty pozycjonowania
Marzec 2018
Wzrost ruchu na stronie

Pozycjonowanie stron to proces ciągły, dlatego prace nad pozycjami oraz ruchem w serwisie internetowym nadal trwają, sklep sukcesywnie jest optymalizowany o kolejne elementy i rozbudowywany pod kątem produktów oraz treści.

Efekty naszej pracy poskutkowały zauważalnym zwiększeniem liczby złożonych zamówień, co zasygnalizował nam sam Klient.

Efektywność pozycjonowania sklepu w Google

Tak może wyglądać wykres ruchu w Twoim sklepie internetowym! Poznaj cennik pozycjonowania w naszej agencji SEO!

Bezpłatna wycena

Korzyści z działań SEO dla sklepu

Wzrost konwersji w sklepie internetowym
Większa konwersja

Celem e-commerce jest przede wszystkim rosnąca sprzedaż.

Kompleksowa optymalizacja sklepu internetowego, zawierająca również elementy z zakresu User Experience (UX), pozwoli na zwiększenie konwersji, a to oznacza większe zyski Twojej firmy oraz grono nowych Klientów.

Dobór haseł na potrzeby pozycjonowania
Precyzyjnie dobrane frazy

Doradca Klienta z Grupy TENSE, bazując na miesięcznych statystykach wyszukiwania, starannie wyselekcjonuje frazy, które pozwolą dotrzeć do internautów zainteresowanych Twoimi produktami oraz zwiększyć zasięg widoczności Twojej firmy w wyszukiwarkach internetowych.

Usługi wspierające SEO
Dostęp do usług wspierających

Przy pomocy dodatkowych usług zwiększymy efektywność reklamy Twojego sklepu w Internecie. Wykorzystamy przy tym m.in. narzędzia udostępnione przez Google oraz Facebooka.

Założymy mapę dla stacjonarnego punktu sprzedaży, dzięki czemu będziesz widoczny również dla Klientów korzystających z aplikacji Miejsca Google. Zoptymalizujemy obrazy w Twoim serwisie, by Twój sklep internetowy był widoczny w wyszukiwarce grafik.

Stworzymy skuteczną kampanię Google Ads lub Facebook Ads, a także przygotujemy i zrealizujemy kompleksową strategię content marketingu, która wpłynie pozytywnie na wizerunek brandu. Dostosujemy naszą ofertę do Twoich potrzeb, dzięki czemu będziesz miał szansę wykorzystać potencjał skutecznej reklamy sklepu internetowego i wypromować swoją firmę w Internecie zgodnie z założonym celem biznesowym.

Strategia SEO
Spójna strategia pozycjonowania

Plan pozycjonowania dla każdego sklepu internetowego opracowujemy w taki sposób, aby był on spójny z założeniami strategii marketingowej oraz innymi usługami realizowanymi dla Ciebie przez Grupę TENSE.

Poprzez skuteczną komunikację reklamową połączoną z profesjonalnym pozycjonowaniem sklepu i optymalizacją sklepu internetowego w Google umocnimy pozycję Twojej firmy jako specjalisty w branży.

Przez cały okres trwania współpracy do Twojej dyspozycji będzie Doradca Klienta oraz Opiekun SEO. To od nich otrzymywać będziesz wskazówki biznesowe, plany czy propozycje rozwiązań, które pozwolą osiągnąć Ci sukces w Internecie!

Zalety pozycjonowania sklepu www
Zalety pozycjonowania e-sklepu
  • Rozpoznawalność marki w Internecie
  • Wzrost ruchu na stronie
  • Wzrost liczby Klientów i zysku Twojej firmy
  • Optymalnie dopasowany model rozliczeń
  • Rozbudowany panel statystyk z możliwością definiowania celów sprzedażowych
  • Monitoring dostępny on-line, pozwalający śledzić codzienne efekty pozycjonowania
Zadbaj o pozycjonowanie sklepu online już dziś!

Po starannej analizie rynku, konkurencji oraz ich działań wspólnie ustalimy dedykowaną strategię reklamową w Twojej branży. Zrobimy wszystko, abyś był o krok przed konkurencją i pomożemy Ci zwiększyć efektywność Twojego biznesu. Tak się składa, że znamy przepis na sukces i chętnie się nim z Tobą podzielimy.

Skontaktuj się z nami

Najczęściej zadawane pytania

FAQ - pytania i odpowiedzi dobra agencja seo

Zebraliśmy najczęściej zadawane pytania przez naszych nowych klientów. Zastanawiasz się jaka jest cena pozycjonowania sklepu internetowego, czy może chcesz wiedzieć jakie sklepy wypozycjonowaliśmy w Google (Prestashop, Shoper, Wordrpress i inne)? Jeśli nie znajdziesz odpowiedzi na swoje pytanie poniżej – skontaktuj się z nami.

Jesteśmy do Twojej dyspozycji. Udzielimy odpowiedzi i wyjaśnimy niejasne kwestie.

Skontaktuj się z nami
  • Ile kosztuje pozycjonowanie sklepu internetowego?

  • Na czym polega optymalizacja sklepu internetowego?

  • Ile trwa pozycjonowanie sklepu internetowego?

  • Czy nastąpi zwiększenie ruchu w sklepie internetowym?

  • Czy mój sklep internetowy wymaga pozycjonowania SEO?

  • Czy mój sklep nadaje się do pozycjonowania?

  • Jak pozycjonować sklep oparty o Prestashop?