ul. Wolsztyńska 5, poziom II 60-361 Poznań tel: 61 866 77 27 tel:+48618667727

Deloitte Technology Fast 50 Lider przedsiębiorczości Google Partner Google Partners Rising Stars

Case Study - BaluSteel


BaluSteel to wykonawca balustrad, schodów, bram przesuwnych, mebli oraz konstrukcji stalowych. Firma działa na rynku wielkopolskim od prawie 20 lat. Obecnie rozszerza działalność na całą Polskę, wzbogacając swoje portfolio o wiele udanych realizacji oraz stale powiększające się grono Klientów.


W momencie nawiązania współpracy (w sierpniu 2014) priorytetem firmy było zwiększenie liczby zainteresowanych Klientów oraz rozszerzenie obszaru swojej działalności. By odpowiedzieć na potrzebę Klienta, podjęliśmy działania z zakresu pozycjonowania.

CEL EFEKT
POZYCJA STRONY KLIENTA W TOP 3 W GOOGLE 90% wybranych fraz jest obecnie w TOP 3 wyników wyszukiwania
STABILIZACJA POZYCJI STRONY WWW W GOOGLE strona www utrzymuje się na wysokich pozycjach, co zapewnia bezpieczeństwo i stały wzrost liczby nowych Klientów
ZWIĘKSZENIE RUCHU NA STRONIE WWW ruch na stronie zwiększył się o 892%
ZWIĘKSZENIE LICZBY ZAPYTAŃ OFERTOWYCH wzrost liczby zapytań o ofertę o 412%
WIĘKSZA LICZBA KLIENTÓW wzrost liczby Klientów o ponad 323%
ZNACZNY WZROST DOCHODÓW FIRMY trzykrotny wzrost dochodów
ROZPOZNAWALNOŚĆ MARKI BALUSTEEL wzrost rozpoznawalności marki wśród konkurencji oraz potencjalnych Klientów
ROZSZERZENIE DZIAŁALNOŚCI FIRMY NA CAŁĄ POLSKĘ zainteresowanie Klientów z całej Polski*
*dane z kwietnia 2015 r.

Wyniki naszych działań

Opis zastosowanych rozwiązań


#1

ANALIZA STRONY WWW KLIENTA

Po analizie domeny balusteel.pl zdiagnozowaliśmy nienaturalną liczbę szkodliwych linków mogących zaburzyć prawidłowy przebieg pozycjonowania. Podjęliśmy decyzję o rejestracji nowej domeny dla Klienta. Nowa domena balusteel.eu była podstawą do przygotowania oraz wdrożenia spójnej i kompleksowej strategii działań.


#2

JAK WYBRALIŚMY SŁOWA KLUCZOWE?

Wybór słów kluczowych to niezwykle ważny etap procesu pozycjonowania. Staranny i trafny dobór keywordów decyduje o sukcesie działań SEO. Dlatego:

Na początku dokonaliśmy dokładnej analizy strony Klienta oraz stron firm konkurencyjnych zajmujących czołowe pozycje w wynikach wyszukiwania Google.


Skorzystaliśmy także z sugestii Google, wykorzystując dedykowane narzędzie – Planer Słów Kluczowych Google Adwords, który pomógł nam w wyborze najczęściej wyszukiwanych fraz kluczowych związanych z branżą Klienta.


Wybrane słowa kluczowe przeanalizowaliśmy także pod kątem ich skuteczności oraz konkurencyjności.

Na tej podstawie wybraliśmy słowa kluczowe ściśle sprecyzowane, jak "balustrady balkonowe Poznań", "balustrady szklane Poznań" czy "balustrady balkonowe ze stali nierdzewnej Poznań", opierając się tym samym na modelu pozycjonowania tzw. long tail. Słowa kluczowe w tym modelu mają mniejszą liczbą wyszukań w Planerze Słów Kluczowych, jednak docierają do internautów, którzy mają sprecyzowane potrzeby i są zdecydowani na konkretną usługę. Dlatego model pozycjonowania long tail pozwala na znacznie wyższą konwersję z wybranych, precyzyjnych fraz.

Zdecydowaliśmy się także na słowa kluczowe o bardzo wysokiej konkurencyjności bez wskazania lokalizacji, jak "producent balustrad" czy "balustrady schodowe", aby zwiększyć zainteresowanie potencjalnych klientów z całej Polski.

Łącznie wybraliśmy 15 fraz kluczowych zoptymalizowanych pod ofertę usług BaluSteel.

Raport pozycji strony www.balusteel.eu w kwietniu 2015 roku.


#3

JAK ZOPTYMALIZOWALIŚMY STRONĘ?

Wybrane keywordy stały się podstawą optymalizacji strony www.balusteel.eu. Aby móc zbudować stabilną sieć linków zewnętrznych, najpierw poprawiliśmy strukturę witryny oraz opracowaliśmy skuteczne i perswazyjne opisy dla wyszukiwarki, co zwiększyło konwersję. Zoptymalizowaliśmy również wygląd i funkcjonalność strony, podejmując szereg działań:

  • OPTYMALIZACJA TEKSTÓW POD KĄTEM SEO
  • USUNIĘCIE DUPLIKATÓW TREŚCI
  • UTWORZENIE DODATKOWYCH PODSTRON TEMATYCZNYCH
  • OPTYMALIZACJA PRZEKIEROWAŃ
  • STWORZENIE PRZYJAZNYCH ADRESÓW URL
  • OPTYMALIZACJA NAGŁÓWKÓW I META-TAGÓW
  • OPTYMALIZACJA LINKOWANIA WEWNĘTRZNEGO
  • STWORZENIE MAPY STRONY
  • KONFIGURACJA STRONY W GOOGLE WEBMASTERS TOOLS

KORZYŚCI PŁYNĄCE Z OPTYMALIZACJI

- poprawa konwersji
- większa liczba Klientów
- lepsza indeksacja strony w wynikach wyszukiwania
- wzrost konkurencyjności strony
- szybsze pojawienie się aktualizowanych/nowych treści w wynikach wyszukiwania

#4

JAK ZBUDOWALIŚMY STRUKTURĘ LINKÓW ZEWNĘTRZNYCH?

Po zakończeniu działań optymalizacyjnych witryny przyszedł czas na pokazanie jej w sieci. Rozpoczęliśmy proces link building. Linki do strony www.balusteel.eu pojawiły się na autorskim zapleczu pozycjonerskim, na stronach o zróżnicowanym profilu oraz o wysokich wartościach wskaźnika PageRank. Już po pierwszym miesiącu pozycje strony na wybrane frazy kluczowe podwyższyły się.

Efekt? Mówi sam za siebie!

Statystyki wejść na stronę www.balusteel.eu w okresie od sierpnia 2014 r do kwietnia 2015 r.



Łukasz Wieczorek, współwłaściciel BaluSteel

Już po pierwszym miesiącu od nawiązania współpracy strona www.balusteel.eu zaczęła osiągać coraz wyższe pozycje w wyszukiwarce Google. Po niedługim czasie uzyskała wysokie, stabilne pozycje w wynikach wyszukiwania. Dzięki temu do naszej firmy trafia trzy razy więcej zainteresowanych Klientów. Firma BaluSteel w końcu pracuje na pełnych obrotach, a liczba zleceń jest naprawdę satysfakcjonująca.

Zaufali nam:

BĄDŹ NA BIEŻĄCO!
ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA!