Remarketing Google Ads, czyli „Zapraszamy ponownie!”

Remarketing – wszyscy o nim słyszeli, ale mało kto wie, jak wielkie daje możliwości. Remarketing to rodzaj kierowania reklam Google Ads, skoncentrowany na użytkownikach, którzy w przeszłości odwiedzili Twoją stronę, skorzystali z Twojej aplikacji mobilnej lub odwiedzili Twój kanał na YouTube.

Remarketing Google Ads daje nam możliwość wykorzystania informacji o użytkownikach do kierowania spersonalizowanych reklam Twojej firmy, podczas codziennego korzystania z Internetu.

Remarketing daje Ci możliwość dotarcia do użytkownika w:

  • wyszukiwarce Google w ramach kampanii RLSA,
  • sieci reklamowej Google, na którą składają się tysiące stron i aplikacji mobilnych,
  • poczcie Gmail,
  • serwisie YouTube.

Przypomnij o sobie klientom, wyświetlając im atrakcyjne reklamy (tekstowe, graficzne, interaktywne lub wideo) i nakłoń do powtórnych odwiedzin na stronie.

A jeśli jesteś właścicielem sklepu internetowego, nie możesz przegapić możliwości, jakie daje Remarketing Dynamiczny Google Ads. Docieraj do osób, które odwiedziły Twój sklep i prezentuj im dokładnie te produkty, które oglądały, by nakłonić je do kolejnych odwiedzin i zakupów. Wszystko dzięki elastycznym reklamom produktowym, generowanym automatycznie przez system Google Ads.

Właściwie prowadzona kampania remarketingowa gwarantuje wysoką skuteczność! Z przyjemnością przygotujemy dla Ciebie bezpłatną ofertę kampanii remarketingowej, która najlepiej spełni Twoje wszystkie oczekiwania.

Remarketing Google Ads, czyli „Zapraszamy ponownie!”
Oceń wpis