Kampania reklamowa Google Ads (AdWords)

Kampanie PPC

Reklamy w modelu PPC (ang. Pay-per-click) umożliwiają wyświetlanie się komunikatów (tekstowych lub graficznych) w przestrzeniach udostępnianych przez wyszukiwarki internetowe takie jak Google czy Bing oraz sieci społecznościowe np. Facebook, LinkedIn.

Reklamodawcy rozliczają się za pomocą systemu, w którym płacą tylko za kliknięcia lub interakcje z reklamą.

    Czym są reklamy Google Ads?

    Reklamy Google Ads – inaczej znane jako linki sponsorowane – to komunikaty tekstowe, graficzne i wideo, które za pomocą rozbudowanej sieci Google wyświetlają się użytkownikom Internetu. Dzieje się to wtedy, gdy ci szukają konkretnych usług lub produktów oferowanych przez Twoją firmę lub sklep. Jak to możliwe?  Google Ads pozwala na precyzyjne określenie grupy docelowej, a także umożliwia różne formy rozliczeń w zależności od akcji wykonanej przez użytkownika. Dzięki temu możesz docierać do grona odbiorców, na którym faktycznie Ci zależy! Sprawdź jakie inne korzyści daje ten system reklamowy dla Twojej firmy!

    Uzyskaj bezpłatną wycenę profesjonalnej kampanii PPC.

    Gdzie mogę zobaczyć reklamy Google Ads (AdWords)?

    Komunikaty reklamowe Google Ads wyświetlają się w sieci wyszukiwania Google już na pierwszej stronie wyników. Łączą się więc z wynikami organicznymi, oferując przejrzystość widoku. Ponadto reklamy możemy także oglądać w sieci reklamowej Google, która obejmuje ponad dwa miliony miejsc docelowych w Internecie. Żeby wybrać odpowiednią przestrzeń reklamową dla Twojego biznesu, potrzebujesz wsparcia doświadczonych specjalistów z Grupy TENSE!

    Zobacz, jakie typy kampanii Google Ads możemy dla Ciebie zrealizować:
    • Sieć wyszukiwania Google
      Wyświetlaj reklamy tekstowe w najpopularniejszej wyszukiwarce internetowej na świecie. Dotrzyj ze swoimi usługami i produktami do klientów, którzy rzeczywiście ich szukają.
    • Sieć reklamowa Google
      Miliony stron internetowych, blogów, portali i aplikacji mobilnych to doskonała platforma, w której możesz wyświetlać swoje reklamy graficzne i budować popularność marki.
    • Kampania produktowa Google Ads (Zakupy Google)
      Przedstaw swoje produkty klientom w wyszukiwarce internetowej. Skorzystaj z możliwości zwiększenia sprzedaży.
    • Remarketing Google Ads
      Dostosuj komunikaty reklamowe do osób, które już odwiedziły Twoją stronę, były zainteresowane zakupem, kontaktem.
    • Kampanie Google Ads w YouTube (Reklamy Wideo)
      Wykorzystaj moc drugiej najpopularniejszej wyszukiwarki na świecie. Już 50% polskich odbiorców w wieku 18-24 lat korzysta z YouTube regularnie.
    • Kampanie Google Ads w Gmail
      Najpopularniejszy klient poczty elektronicznej na świecie to przestrzeń, którą możesz wykorzystać na działania reklamowe. Zachęć użytkowników do działania za pomocą natywnych komunikatów.
    • Kampanie Facebook Ads
      Najpopularniejszy klient poczty elektronicznej na świecie to przestrzeń, którą możesz wykorzystać na działania reklamowe. Zachęć użytkowników do działania za pomocą natywnych komunikatów.

    Słowniczek Google Ads

    To prawda – reklamy w sieciach Google rządzą się swoimi prawami. Tak jak każde narzędzie, wymagają przyswojenia kilku pojęć, które znacznie ułatwią poruszanie się w ekosystemie Google Ads. Poniżej przedstawiamy kilka podstawowych wyrażeń, z którymi na pewno spotkasz się decydując się na współpracę z Grupą TENSE.
    • Słowo kluczowe – fraza, na którą wyświetla się reklama. W Google Ads może mieć wiele dopasowań.
    • Wyświetlenia – wyświetlenia są naliczane przy każdym wyświetleniu Twojej reklamy w sieciach reklamowych Google, na przykład w witrynie Google.pl lub w aplikacjach i witrynach innych wydawców. Wyświetlenia reklam są bezpłatne.
    • Kliknięcia – liczba przejść użytkowników na reklamowaną stronę po kliknięciu w reklamę. Interakcja, za którą naliczane są opłaty.
    • CTR – współczynnik klikalności (CTR) określa, jak często osoby, które zobaczą Twoją reklamę, klikają ją. Jest to liczba, kliknięć reklamy podzielona przez liczbę jej wyświetleń.
    • Śr. CPC – średni koszt kliknięcia (CPC) to kwota, jaką płacisz za reklamy, podzielona przez łączną liczbę kliknięć.
    • Śr. CPM – średni koszt tysiąca wyświetleń (CPM), to średnia kwota, jaką zapłacisz za tysiąc wyświetleń twoich reklam Google Ads.
    • Śr. CPV – średnia kwota, jaką płacisz za każde obejrzenie swojej reklamy. Średni CPV jest obliczany na podstawie, łącznego kosztu wszystkich obejrzeń podzielonego przez liczbę obejrzeń reklam typu wideo.
    • Koszt – koszt jest sumą wykorzystanego kosztu kliknięcia (CPC) i kosztu tysiąca wyświetleń (CPM) wykorzystanego w tym okresie.
    • Śr. pozycja – średnia pozycja pomaga określić pozycję Twojej reklamy w porównaniu do innych reklam.
    • Konwersje – w kolumnie Konwersje jest podawana całkowita liczba konwersji zrealizowanych wskutek wybranych działań.

    Zalety kampanii Google Ads

    • 1.Szeroki wachlarz sposobów kierowania reklam

      Rozpoczynając od słów kluczowych, po których wpisaniu do wyszukiwarki wyświetlają się nasze reklamy, przez listy remarketingowe osób, które odwiedziły już naszą stronę aż po kierowanie na tematy, którymi mogą być zainteresowani nasi potencjalni odbiorcy. Możliwości określania grup i miejsc docelowych jest wiele. Przemyślana strategia działań i doświadczenie specjalistów ds. Google Ads Grupy TENSE pomogą w wyborze odpowiednich rozwiązań, które sprawdzą się w przypadku Twojego biznesu. Pełne możliwości kierowania to: słowa kluczowe, listy remarketingowe, tematy, zainteresowania, miejsca docelowe, aplikacje mobilne, kanały YT, listy e-mail.

    • 2.Kontrola nad długością trwania kampanii i harmonogramem

      Nieważne, czy oferujesz produkty sezonowe, czy sprzedajesz swoje usługi cały rok – Ty decydujesz jak długo trwa kampania. Uruchomienie i zatrzymanie wyświetlania reklam to tylko jedno kliknięcie. Ponadto działania w Google Ads dostosowują się do aktywności Twoich klientów i warunków na rynku. Sprzedawanie parasoli w okresie trzytygodniowej suszy nie ma przecież sensu, prawda?

    • 3.Geograficzna dowolność

      Podbicie nowego rynku z Twoją usługą i produktami? Z Google Ads nareszcie możesz zainteresować swoim biznesem użytkowników w Niemczech, USA, Wielkiej Brytanii. Z wyszukiwarki Google korzysta około 98% użytkowników Internetu. Wykorzystaj ten potencjał i dotrzyj do nich ze swoją ofertą.

      Legenda: niebieski – terytorium wyświetlania się reklam, czerwony – terytorium wykluczone z kampanii.

    • 4.Pełna kontrola kosztów

      Reklamy linków sponsorowanych Google Ads pozwalają na przejęcie całkowitej kontroli nad wydatkami. Koszty na działania marketingowe ponosisz tylko wtedy, kiedy użytkownicy dokonają interakcji z reklamami – klikną lub np. obejrzą film. Płacisz tylko za realne efekty działań reklamowych.

    • 5.Skuteczność kampanii pod nadzorem

      Specjaliści Grupy TENSE czuwają nad Twoimi kampaniami. Reagują na trendy i nieustannie optymalizują kampanię na podstawie wyników. Ich podstawowym zadaniem jest uzyskanie jak najlepszych wyników konwersji przy zachowaniu najniższych kosztów jak to tylko możliwe. Optymalizacja kampanii wykonywana regularnie poprawia efektywność kampanii. Reagowanie na bieżąco pozwoli Ci pozyskać konwersję niższym kosztem.

      Legenda: zielony– śr. koszt za jedno kliknięcie, niebieski – kliknięcia (optymalizacja wykonana przed miejscem, w którym linie się krzyżują)

      Legenda: zielony – śr. koszt za jedno kliknięcie, niebieski – kliknięcia (optymalizacja wykonana przed miejscem, w którym linie się krzyżują)

    • 6.Brak kruczków i ukrytych kosztów

      Prowadząc kampanię Google Ads w Grupie TENSE, zawsze wiesz za co i kiedy płacisz. Budżet składa się z dwóch części. Pierwsza to kwota przeznaczona na działania reklamowe – kliknięcia, interakcje. Druga to prowizja za opracowanie strategii, działania optymalizacyjne i raportowanie. Proste, przejrzyste i uczciwe. Nie ponosisz żadnych ukrytych kosztów.

    • 7.Dodatkowy kanał pozyskiwania ruchu na stronie

      Reklamy Google Ads pozwalają na pozyskanie użytkowników na Twoim portalu, którzy w innym przypadku, mogliby nigdy go nie odwiedzić. Każdy z takich użytkowników to Twój potencjalny klient. Reklamy linków sponsorowanych otwierają nowe możliwości rozwoju i budowania relacji z klientami.

    Uzyskaj bezpłatną wycenę profesjonalnej kampanii PPC.
    Legenda: niebieski – ruch płatny, zielony – ruch organiczny, pomarańczowy – wejścia bezpośrednie
    • Kiedy pojawią się efekty kampanii linków sponsorowanych?

      W przeciwieństwie do działań związanych z pozycjonowaniem, link-buildingiem, optymalizacją strony, tworzeniem contentu, działania za pośrednictwem reklam Google Ads są szybkie. Nie musisz poświęcać tygodni lub miesięcy oczekiwania na pierwsze wyniki. Efekty pojawiają się kilka minut po uruchomieniu kampanii. Reklamy zaczynają się wyświetlać, umożliwiając klientom zapoznanie się z ofertą Twoich usług lub produktów.

    • Audyt kampanii Google Ads

      Jeśli już prowadzisz kampanię reklamową za pośrednictwem sieci Google, możesz zwrócić się do nas z prośbą o audyt dotychczasowych działań. Nasi specjaliści przyjrzą się wszelkim detalom i zaproponują nowe rozwiązania, które pozwolą Ci zaoszczędzić środki przeznaczone na działania marketingowe przy jednoczesnym poprawieniu efektów. Przekonaj się, że lepsze wyniki niekoniecznie oznaczają wzrost nakładów na reklamę. Poprawna optymalizacja i nowa wizja – tego brakuje Twoim kampaniom Google Ads.

    • Zróżnicowanie urządzeń – to trzeba brać pod uwagę

      Każda branża potrzebuje innego podejścia do wyświetlania reklam. Branże związane z grafiką, wymagające wizualizacji, będą osiągały większe wyniki wyświetlając reklamy Google Ads na monitorach komputerów, natomiast branże lifestylowe np. fashion mogą z powodzeniem docierać do odbiorców za pośrednictwem urządzeń mobilnych. Reklamy linków sponsorowanych oferują zróżnicowane metody kierowania. W Grupie TENSE przywiązujemy szczególną uwagę do specyfiki branży, w której działasz i oferujemy rozwiązanie, które zapewni Ci optymalne efekty.

    • Dlaczego Grupa TENSE?

      Działamy w branży od prawie 10 lat. Nasi certyfikowani przez Google i Bing specjaliści, przeprowadzili już setki skutecznych kampanii. Zapewnimy Ci optymalny dobór narzędzi reklamowych i analitycznych, dzięki którym zrealizujesz swoje cele biznesowe.

      • Profesjonalizm i indywidualne podejście | Spełniamy najwyższe standardy obsługi klienta, zapewnimy Ci stałe wsparcie. Zawsze otrzymasz odpowiedzi na swoje pytania.
      • Elastyczność i kontrola wydatków | Dostosujemy się do Twojej strategii lub zaproponujemy własną. W obu przypadkach zachowasz pełną kontrolę wydatków i możliwość szybkiego wprowadzania zmian.
      • Bieżąca analiza i optymalizacja kampanii | Przez cały czas certyfikowany przez Google specjalista będzie czuwał nad jakością i przebiegiem kampanii. Dzięki stosowaniu sprawdzonych metod i najlepszych praktyk, Twoja inwestycja przyniesie zamierzone rezultaty.
    • Ile kosztuje kampania reklam Google Ads?

      Nie istnieje minimalny budżet działań marketingowych w środowisku Google. Jednakże elastyczność w kwestiach inwestycji jest ważna. Linki sponsorowane oferują nam prostą zależność – im większe wydatki, tym większe możliwości promocji. W Grupie TENSE opracowaliśmy system wygodnych pakietów, których realizacja jest przejrzysta i uczciwa. Oczywiście każdy biznes jest inny, dlatego nasi doradcy pomogą wybrać odpowiedni budżet łączący Twoje możliwości inwestycyjne z efektami działań. Doradcy wezmą pod uwagę konkurencyjność i specyfikę Twojej branży, średnie stawki za kliknięcia i przy udziale naszego niemal dziesięcioletniego doświadczenia, są w stanie zaproponować rozwiązanie, które pozwoli osiągnąć nie tylko zadowolenie, ale także mierzalne efekty.

    • Czego jeszcze potrzebuję, żeby wyświetlać reklamy Google Ads?

      Oprócz konta Google Ads, warto posiadać odpowiednio skonfigurowaną usługę Google Analytics. Połączenie jej z Google Ads jest ona nieocenioną pomocą w optymalizacji kampanii linków sponsorowanych. Dzięki temu możemy śledzić ścieżki wielokanałowe jakimi klienci poruszają się na Twojej witrynie. Możemy również integrować cele działań prowadzących do konwersji i wiele innych. Jeśli nie posiadasz usługi Google Analytics – wdrożymy ją dla Ciebie bez dodatkowych opłat.

      Pozytywny wpływ na reklamy Google Ads, może mieć także połączenie usługi Google Moja Firma. Wizytówka Twojej firmy zawiera potwierdzone informacje dotyczące lokalizacji biznesu i opinie klientów, którzy skorzystali z Twoich usług. Wyświetlanie tych informacji w reklamach Google Ads jest możliwe właśnie za pomocą Google Moja Firma.

    Zaufali nam

    Z powodzeniem prowadzimy działania marketingowe w Internecie dla klientów różnych branż. Zobacz z kim jeszcze współpracujemy.

    Czy wiesz, że środowisko Google ze swoją olbrzymią wyszukiwarką i rozbudowaną siecią reklamową to nie cały Internet? Systemem reklamowym dysponuje również Microsoft, który udostępnia możliwości marketingowe Bing i Yahoo Search. Bing Ads zajmuje obecnie drugie miejsce pod względem wielkości internetowych platform obsługi reklam. Jeśli okazuje się, że potencjalna grupa docelowa Twojego biznesu korzysta z wyszukiwarki Microsoft, warto rozważyć działania w Bing Ads. Konkurencja reklamowa jest tam zdecydowanie mniejsza, co wiąże się bezpośrednio ze spadkiem wydatków na e-marketing. Popularność Binga jest szczególnie wysoka w Stanach Zjednoczonych oraz Wielkiej Brytanii. Jeśli planujesz ekspansję na rynek zagraniczny, warto rozważyć ten kanał promocji. Nie wiesz z jakiej wyszukiwarki korzystają Twoi potencjalni klienci? Specjaliści z Grupy TENSE pomogą Ci to ustalić.

    Uzyskaj bezpłatną wycenę profesjonalnej kampanii PPC.
    Kampania reklamowa Google Ads (AdWords)
    4.8 (95.12%) z 41 głosów