Pozycjonowanie lokalne to szczególny rodzaj pozycjonowania. Zamiast stosowania ogólnych fraz, które dotyczyłyby wszystkich mieszkańców Polski, wybiera się frazy z danym miastem lub terenem. Jeśli prowadzisz działalność we Włocławku, to właśnie to miasto będzie znajdowało się we frazach. Wszystko po to, by osoby mieszkające we Włocławku lub jego okolicach, wyszukując usług tylko na tym terenie, bez problemu trafiły właśnie do Ciebie. Local SEO doskonale sprawdza się w przypadku sklepów stacjonarnych, salonów kosmetycznych i fryzjerskich, gastronomii, przychodni lekarskich czy warsztatów samochodowych. Nie czekaj ani minuty dłużej! 

Cechy pozycjonowania lokalnego:

  • promowanie marki świadomie, na konkretnym obszarze, np. z frazami na dane miasto,
  • stworzone dla branż usługowych z zakresu hydrauliki, gastronomii, serwisów samochodowych czy kwiaciarni,
  • docieranie do tych klientów, którzy rzeczywiście mają szansę skorzystać z Twoich usług – ponieważ mieszkają i pracują tam, gdzie działa Twoja firma,
  • ograniczenie zbędnego ruchu na stronie www – odwiedzają Cię potencjalni klienci,
  • mniejsza konkurencyjność wyrażeń,
  • ograniczenie kosztów całego pozycjonowania – ponieważ łatwiej jest wywalczyć dobre pozycje na Twoje frazy,
  • szybsze uzyskanie dobrych wyników – konkurujesz jedynie ze stronami na dane miasta, a nie z wszystkimi usługodawcami w Polsce!