Głównym założeniem reklamowania świadczonych usług bądź oferowanych produktów, jest oczywiście sprzedaż. Trzeba jednak zdać sobie sprawę z tego, jakie komponenty mogą wpłynąć na to, że akurat dany użytkownik dojdzie do ostatniego punktu transakcji, czyli finalnej zapłaty za produkt lub usługę. Dzięki lokalnemu pozycjonowaniu można zyskać między innymi:

1. Pozycję
Pozycjonując strony internetowe, dążymy do tego, aby pojawiały się one jak najwyższej w naturalnych wynikach wyszukiwania. Wszelkie prace optymalizacyjne prowadzone są po to, żeby dostosować serwis pod roboty wyszukiwarek, a także, by witryna była intuicyjna oraz łatwa w obsłudze.

2. Zaufanie
Kiedy użytkownicy w sieci widzą, że strona znajduje się na przykład w pierwszych dziesięciu wynikach wyszukiwania, bardziej ufają takiej witrynie i w późniejszym czasie chętniej korzystają z usług tego przedsiębiorstwa.

3. Zainteresowanie
Wyższy wynik to oczywiście większa szansa na zainteresowanie swoją ofertą potencjalnych klientów. Gdy Twoja strona internetowa znajduje się na pierwszym miejscu w wynikach wyszukiwania, istnieje duże prawdopodobieństwo, że lokalni klienci skorzystają właśnie z Twojej oferty.

Co więcej, przy pozycjonowaniu lokalnym masz pewność, że dotrzesz ze swoją ofertą do grupy docelowej, czyli osób z miasta, w którym świadczysz usługi.

 

Fraza kluczowaMiesięczna cena netto za efekty
Pozycja powyżej 10Pozycja 7 – 10Pozycja 4 – 6Pozycja 1 – 3
szkoła pływania wałbrzych0 zł19 zł29 zł39 zł
pływalnia wałbrzych0 zł19 zł29 zł39 zł
nauka pływania dla dzieci wałbrzych0 zł19 zł29 zł39 zł

 

Fraza kluczowaMiesięczna cena netto za efekty
Pozycja powyżej 10Pozycja 7 – 10Pozycja 4 – 6Pozycja 1 – 3
myjnia samochodowa wałbrzych0 zł29 zł39 zł49 zł
myjnia ręczna wałbrzych0 zł29 zł39 zł49 zł
myjnia bezdotykowa wałbrzych0 zł19 zł29 zł39 zł