Prowadząc firmę w Przemyślu czy Jarosławiu, pragniesz dotrzeć ze swoją ofertą do mieszkańców tych miast, bo to przede wszystkim oni mogą z niej realnie skorzystać. W przypadku działalności o charakterze lokalnym – mowa tu między innymi o lokalach gastronomicznych, sklepach stacjonarnych, salonach urody, placówkach medycznych czy warsztatach samochodowych – bardzo istotne jest dokładne określenie grupy docelowej, ograniczające ją do osób zamieszkujących określony teren. Pozycjonowanie na skalę ogólnopolską po pierwsze wiąże się z większą konkurencją, a po drugie w przypadku przedsiębiorstw lokalnych może generować niepotrzebny ruch na stronie. Nawet jeśli osoba z drugiego końca kraju odwiedzi witrynę www Twojej firmy, nie będzie w stanie skorzystać z jej usług. Pozycjonowanie lokalne zapobiega takim sytuacjom, jednocześnie zwiększając szanse na to, że strona zostanie znaleziona przez potencjalnych klientów z okolicy.
Cechy strategii promocyjnej opartej na pozycjonowaniu lokalnym strony www:

  • skuteczna promocja marki na terenie Przemyśla lub Jarosławia,
  • docieranie do klientów realnie zainteresowanych ofertą,
  • ograniczenie pochodzącego od osób znajdujących się w innych częściach Polski ruchu na stronie internetowej,
  • mniejsza konkurencyjność wyrażeń kluczowych,
  • optymalizacja kosztów i szybki ich zwrot,
  • efekty widoczne po krótkim czasie.

Oprócz optymalizacji treści pod kątem wyrażeń kluczowym nasza agencja SEO/SEM wykonuje także analizę kodu strony wraz z wdrożeniem ewentualnych poprawek, optymalizację prędkości ładowania się strony i jej optymalizację techniczną (SEO). Wykorzystujemy też metody wspomagania procesu pozycjonowania, zdobywając zewnętrzne linki, publikując wizytówki na temat firmy na portalach branżowych oraz tworząc i optymalizując wizytówki Google Moja Firma. Każda z tych czynności ma istotny wpływ na ostateczny efekt.