Wszystko zależy oczywiście od tego, jaką frazę chcesz pozycjonować. Wycena jest zawsze kwestią indywidualną, która zależy od branży oraz konkurencji. Oferujemy bezpłatną, wstępną wycenę pozycjonowania lokalnego w Pruszkowie, dlatego wszystkich zainteresowanych współpracą zapraszamy do kontaktu.

Jesteśmy pewni, że nasi specjaliści pomogą w dobraniu najlepszych fraz kluczowych, na które będziemy mogli skutecznie pozycjonować Twoją stronę internetową. Dla mechanika samochodowego na pewno pożądanymi wyrażeniami kluczowymi będzie „mechanik Pruszków”, „najlepszy mechanik w Pruszkowie” i inne. Internautom zależy na tym, aby znaleźć sprawdzonego oraz zaufanego specjalisty do naprawy swojego samochodu, dlatego, jeśli to Twoja strona znajdzie się na pierwszym miejscu w wyniku wyszukiwania, wielu z nich zapozna się z Twoją ofertą i, jeśli będzie dla nich korzystna, to na pewno się do Ciebie odezwą.

Poniżej przedstawiamy kilka korzyści płynących z tej formy reklamy lokalnej:

  • świadoma promocja biznesu na obszarze jego działania
  • możliwość dotarcia do klientów lokalnych, mających realną możliwość skorzystania z usług firmy (zwykle są to mieszkańcy danego miasta lub regionu),
  • idealna forma reklamy dla branży usługowej o ograniczonym lokalnie zasięgu funkcjonowania ‒ sprawdza się doskonale między innymi w przypadku branży gastronomicznej,
  • kwiaciarni, warsztatów samochodowych, salonów SPA oraz urody czy lokalnych placówek medycznych,
  • mniejsza konkurencyjność dla pozycjonowanych fraz,
  • szybsze uzyskanie satysfakcjonujących efektów kampanii promocyjnej.