Jak czytamy w serwisie seroundtable.com, Google testuje kolejną funkcjonalność mającą na celu przyspieszenie odnalezienia poszukiwanych przez użytkowników informacji w wyszukiwarce.

Tym razem chodzi o rozwinięcie organicznych (bezpłatnych) wyników wyszukiwania dotyczących zapytań o punkty usługowe, np. wszelkiego rodzaju serwisów urządzeń, np. klimatyzacji, o tzw. przycisk „call to action” zawierający bezpośredni numer telefonu do interesującego nas punktu serwisowego. Można to zobaczyć na poniższych screenach:

Na razie są to jednak testy i nie wiadomo czy i kiedy funkcjonalność ta wejdzie do organicznych wyników wyszukiwania na stałe. Testy prowadzone są w Stanach Zjednoczonych, Malezji, Wielkiej Brytanii, Australii i Włoszech. Na naszym terenie można jedynie podglądnąć podobną funkcję, ale wyłącznie w przypadku płatnych wyników wyszukiwania (AdWords), poniżej przykład:

Wdrożenie tej funkcji z pewnością przyspieszy poszukiwanie informacji, sami jesteśmy ciekawi czy Google zdecyduje się na jej implementację.