Proponując krakowskim przedsiębiorcom pozycjonowanie lokalne, zwracamy uwagę nie tylko na łatwiejsze dotarcie ze swoją ofertą do grupy docelowej. Właściwe pozycjonowanie strony internetowej, wspierane dodatkowymi działaniami, dostarcza szeregu licznych korzyści, takich jak m.in.:

  • większa widoczność i rozpoznawalność marki na krakowskim rynku,
  • łatwiejsze dotarcie do grupy docelowej,
  • redukcja zbędnego ruchu na stronie z innych rejonów kraju,
  • niższe koszty niż przy pozycjonowaniu ogólnokrajowym,
  • szybszy i wymierny efekt w postaci podniesienia pozycji strony www w wyszukiwarce.

Jak kształtuje się cennik pozycjonowania krakowskiej firmy?

Koszty związane z pozycjonowaniem zawsze wyceniamy indywidualnie, z uwagi na rodzaj branży w jakiej działa firma i tym samym stopień konkurencyjności wyrażeń. Podkreślamy jednak, że szeroka oferta działań związanych z pozycjonowaniem lokalnym i związane z nim możliwości, pozwalają nam dobrać indywidualną strategię promocji strony każdej małopolskiej firmy, którą dostosujemy do jej budżetu i możliwości.

Wielką zaletą pozycjonowania lokalnego jest fakt, że sprawdza się ono w każdej branży. Dzięki temu możesz dotrzeć do większej liczby osób, poszukujących w Krakowie, przykładowo: sklepu wędkarskiego, fryzjera, przedszkola, piekarni i innych.