Jeśli prowadzisz biznes w Kaliszu i swoich klientów szukasz właśnie na terenie tego miasta lub jego okolic, zwyczajne pozycjonowanie to za dużo. Pozycjonowanie strony www na całą Polskę jest zasadne, kiedy masz e-sklep i Twoimi klientami mogą być osoby ze wszystkich województw, niezależnie od miejsca zamieszkania. Mniejsze biznesy z mniejszymi budżetami marketingowymi i konkretnym terenem działalności mogą skorzystać z opcji, jaką jest pozycjonowanie lokalne.

Ta usługa to specyficzny rodzaj działań SEO. Chociaż pozornie wszystko wygląda tak, jak w pozycjonowaniu globalnym, koszty pozycjonowania lokalnego i jego skuteczność różnią się diametralnie. Przede wszystkim – specjalista SEO wybierze dla Ciebie frazy powiązane jedynie z Kaliszem i jego okolicami. Pozycjonowanie to jest stworzone dla punktów usługowych, takich jak warsztaty samochodowe, kosmetyczki, fryzjerzy, kwiaciarnie, weterynarze itp. Pozycjonowanie lokalne eliminuje mało wartościowy ruch na stronie www, a skupia się na promowaniu strony w odpowiedniej grupie docelowej. Widoczność strony w konkretnym mieście wzrośnie, ale nie będzie rósł budżet.

Jak wygląda pozycjonowanie lokalne krok po kroku? Doradca Klienta wraz ze Specjalistą SEO zbadają Twoją stronę i konkurencję. Następnie zaprezentują Ci proponowane frazy oraz konieczne zmiany, by Twoja strona mogła konkurować z innymi. Konieczne będzie na pewno zoptymalizowanie kodu strony oraz treści, stworzenie wizytówki Google Moja Firma i umieszczenie Twojej firmy na mapce Google. Następnie rozpocznie się stały proces dopasowywania Twojej strony do zmieniających się wytycznych Google. Po to, żebyś nigdy nie pozostał w tyle!