1. Analiza serwisu i konkurencji
Przede wszystkim musimy wiedzieć jakich prac wymaga Twoja witryna oraz w jaki sposób działa Twoja konkurencja.

2. Dobór wyrażeń kluczowych
Specjalista dobiera odpowiednie słowa kluczowe dla pozycjonowania lokalnego w Elblągu. Jeżeli klient akceptuje wyrażenia, to pod nie będą przeprowadzane prace, przykłady: kwiaciarnia Elbląg, hydraulik Elbląg tanio, dobry fryzjer Elbląg itp.

3. Proces optymalizacji
Dostosowywanie serwisu zarówno pod kątem wymagań wyszukiwarki Google, jak i pod względem prostej i intuicyjnej obsługi dla użytkowników.

4. Monitorowanie efektów
Obserwujemy efekty przeprowadzanych prac oraz reagujemy na ewentualne zmiany wprowadzane przez Google. W trakcie możemy także dodawać kolejne frazy lub rozwiązania, które będą dobre dla klienta oraz całego procesu optymalizacji.