rekrutujemy

ul. Wolsztyńska 5, 60-361 Poznań tel: 61 866 77 27 tel:+48618667727

Deloitte Technology Fast 50Lider przedsiębiorczościGoogle PartnerGoogle Partners Rising Stars

Linki sponsorowane Google AdWords

 

Sieć wyszukiwania Google

Sieć wyszukiwania to grupa stron, które wyświetlają się użytkownikowi w odpowiedzi na dane zapytanie wpisane w wyszukiwarce, a ta jest najpopularniejszym narzędziem do wyszukiwania informacji, produktów i usług w Polsce.

Trudno o lepsze miejsce na Twoją reklamę!

Dzięki kampanii w sieci wyszukiwania możesz wyświetlać swoje reklamy między innymi na pierwszej stronie wyników Google praktycznie od zaraz. Wystarczy podać słowa kluczowe wpisywane przez potencjalnych klientów, by wyświetlić im trafne reklamy Twojej firmy. Wszystko w oparciu o przejrzysty model płatności.

Prezentuj swoją ofertę dzięki atrakcyjnym tekstom reklamowym wzbogaconym o dodatkowe elementy takie jak: linki do podstron, numer telefonu, adres, link do pobrania aplikacji aż po ceny i aktualne promocje.

To nie wszystko! Oprócz słów kluczowych kampanię można kierować na wiele innych sposobów:

  • na fizyczną lokalizację użytkownika (np. na internautów z Warszawy),
  • na język jakim się posługuje (np. kierowanie na anglojęzycznych internautów przebywających w Polsce),
  • na urządzenie z jakiego korzysta (komputer stacjonarny lub laptop, smartfon lub tablet),
  • ustawić harmonogram wyświetlania reklam, czyli określić, o jakich godzinach oraz dniach tygodnia chcesz wyświetlać reklamy.

Prowadzisz firmę hydrauliczną? To świetnie! Dzięki precyzyjnym opcjom kierowania możemy sprawić, aby Twoja reklama wyświetliła się mieszkającym w Berlinie polskojęzycznym użytkownikom tabletów, którzy poszukują pomocy hydraulika w poniedziałki rano w godzinach 08:00-9:30. Z Google AdWords to możliwe!

Nasi specjaliści zajmą się przygotowaniem efektywnej kampanii od A do Z. Zaproponują skuteczne słowa kluczowe i ustawienia dostosowane do profilu Twojej działalności, przygotują angażujące reklamy oraz skonfigurują narzędzia analityczne, abyś dokładnie wiedział, za co płacisz i czy reklama rzeczywiście jest dochodowa.

 

Kampania produktowa Google AdWords (Zakupy Google)

To specjalny typ kampanii AdWords, stworzony z myślą o sklepach internetowych. Zaprezentuj swoją ofertę osobom poszukującym dokładnie tych produktów, które właśnie masz w ofercie. Wyświetlaj właściwym użytkownikom zdjęcia oraz ceny przedmiotów ze swojego sklepu.

Zakupy Google to atrakcyjna i skuteczna reklama, która przeniesie użytkownika od razu na właściwą podstronę Twojej witryny i umożliwi mu dokonanie szybkiego zakupu online.
Informacje potrzebne do wyświetlenia reklamy Google uzyskuje ze specjalnego stworzonego pliku danych na koncie Google Merchant Center. Dzięki modelowi kosztu za kliknięcie (PPC – z ang. pay per click), za reklamę płacisz wyłącznie wtedy, gdy ktoś postanawia odwiedzić Twoją stronę.

Jesteś zainteresowany? Nasi specjaliści pomogą Ci w stworzeniu dobrego pliku produktowego oraz efektywnej kampanii w Zakupach Google.

 

Sieć reklamowa Google

Miliony ludzi odwiedzających tysiące stron internetowych oraz korzystających z aplikacji mobilnych każdego dnia, w każdym miejscu i o każdej porze. To dopiero powierzchnia reklamowa, prawda? Dlaczego więc z niej nie skorzystać? Zaprzęgnij cały arsenał formatów reklamowych i promuj swoją firmę!

Siłą kampanii Google AdWords w sieci reklamowej jest szeroki wybór metod kierowania, które pozwalają na dotarcie do interesujących nas grup odbiorców. Targetuj reklamy:

  • na zainteresowania i odbiorców, a więc osoby, które aktywnie wyszukują informacji o danym zagadnieniu (np. aparaty fotograficzne),
  • na trafny kontekst na podstawie słów kluczowych występujących na danej stronie,
  • na strony o określonej tematyce (np. motoryzacyjne, kulinarne, etc.),
  • na konkretnie wybrane miejsca docelowe (strony internetowe),
  • na wybrane dni, godziny i fizyczną lokalizację użytkownika,
  • na urządzenie, z jakiego przegląda Internet,
  • na czynniki demograficzne takie jak wiek, płeć czy stan rodzinny (osoby posiadające bądź nieposiadające dzieci),
  • na listy remarketingowe.

 

Skorzystaj z ogromnej liczby formatów reklamowych, aby najskuteczniej realizować swoje cele biznesowe. Do dyspozycji masz reklamy:

  • tekstowe,
  • graficzne (banery reklamowe),
  • interaktywne i animowane,
  • reklamy wideo.

 

Czy promocja za pomocą reklam graficznych jest dla mnie, skoro prowadzę tylko lokalny biznes?

Jak najbardziej! Google AdWords to pełna skalowalność budżetu i możliwość tworzenia reklamy lokalnej. Dzięki temu nawet najmniejsza firma może wyświetlać reklamy na popularnych stronach internetowych obok reklam wielkich koncernów!

Skontaktuj się z nami, aby otrzymać indywidualną ofertę skrojoną dla Twojego biznesu!

Remarketing Google AdWords, czyli „Zapraszamy ponownie!”

Wszyscy o nim słyszeli, ale mało kto wie, jak wielkie daje możliwości. Remarketing to rodzaj kierowania reklam AdWords skoncentrowany na użytkownikach, którzy w przeszłości odwiedzili Twoją stronę, skorzystali z firmowej aplikacji mobilnej lub odwiedzili jej kanał na YouTube.

Remarketing Google AdWords daje nam możliwość wykorzystania informacji o użytkownikach do kierowania spersonalizowanych reklam Twojej firmy podczas codziennego korzystania z Internetu.

Remarketing daje Ci możliwość dotarcia do użytkownika:

  • w wyszukiwarce Google w ramach kampanii RLSA,
  • w sieci reklamowej Google, na którą składają się tysiące stron i aplikacji mobilnych,
  • w serwisie YouTube.

Przypomnij się swoim klientom, wyświetlając im atrakcyjne reklamy (tekstowe, graficzne, interaktywne lub wideo) i zachęć do powtórnych odwiedzin na stronie.

Jeżeli jesteś właścicielem sklepu internetowego, nie możesz przegapić możliwości jakie daje Remarketing Dynamiczny Google AdWords.

Docieraj do osób, które odwiedziły Twój sklep wcześniej i prezentuj im dokładnie te produkty, które oglądały, by zachęcić je do kolejnych odwiedzin i zakupów. Wyświetlaj użytkownikom produkty, które już mieli w koszyku, ale nie dokończyli zakupów. Wszystko dzięki elastycznym reklamom produktowym generowanym automatycznie przez system AdWords.

Napisz lub zadzwoń, a przygotujemy dla Ciebie bezpłatną ofertę kampanii remarketingowej, która najlepiej spełni wszystkie Twoje oczekiwania.

 

Kampanie Google AdWords w Gmail

Gmail to jedna z najchętniej wykorzystywanych elektronicznych skrzynek pocztowych w Polsce. Teraz dzięki Google AdWords również za jej pośrednictwem możesz docierać do nowych klientów. Wyświetlaj atrakcyjne reklamy graficzne lub interaktywne, informuj użytkowników o nowych promocjach i ofertach, angażuj ponownie osoby, które w przeszłości odwiedziły Twoją stronę.

Kampanie Gmail to atrakcyjne reklamy w formie wiadomości e-mail wyświetlane w skrzynce odbiorczej użytkownika.
Wiadomości te po kliknięciu rozwijają się i prezentują zasadniczą część reklamy (tekst, grafikę lub wideo). W tego typu kampanii płacisz za każde kliknięcie w zajawkę reklamy, natomiast wszystkie interakcje z rozwiniętą formą reklamy (np. kliknięcia prowadzące do Twojej witryny) są już bezpłatne.

Tak jak w przypadku innych typów kampanii AdWords do dyspozycji otrzymujesz zaawansowane formy kierowania reklam:

  • kontekstowo,
  • na tematy i zainteresowania,
  • na wybrane grupy odbiorców na rynku,
  • na listy klientów w formie wykazu adresów e-mail,
  • ze względu na dane demograficzne, lokalizację i urządzenie, z jakiego korzysta użytkownik,

Skontaktuj się z nami, aby otrzymać spersonalizowaną propozycję kampanii Gmail.

Kampanie Google AdWords w YouTube (Reklamy Wideo)

YouTube to obecnie jedna z najpopularniejszych wyszukiwarek materiałów wideo. Ogromny zasięg i popularność serwisu dają możliwość dotarcia z przekazem reklamowym do właściwych osób w odpowiednim czasie.

W kampaniach YouTube do dyspozycji mamy wiele opcji kierowania oraz formatów reklamowych, z których najbardziej popularne to:

 

1. Reklamy wideo TrueView In-stream, w których płacimy tylko, gdy ktoś obejrzy naszą reklamę lub wejdzie z nią w interakcję:


*źródło: Materiały reklamowe Google Partners

2. TruView Discovery wyświetlane w wynikach wyszukiwania czy na stronie odtwarzania filmu (płatność za kliknięcie):


*źródło: Materiały reklamowe Google Partners

3. Reklamy typu LightBox oraz MastHead:

*źródło: Materiały reklamowe Google Partners

Reklamy TrueView In-Stream możemy ponadto rozszerzyć o interaktywne karty produktów, które przeniosą internautę bezpośrednio do Twojego sklepu online:


*źródło: https://support.google.com/adwords/answer/6303978?hl=pl

Jesteś zainteresowany kampanią w serwisie YouTube? Zadzwoń lub napisz, aby uzyskać niezobowiązującą ofertę!


Dlaczego warto z nami współpracować?

  • Opieka certyfikowanego specjalisty AdWords
  • Dokładne raporty skuteczności kampanii
  • Pełna przejrzystość działań i brak ukrytych kosztów
  • Nawet 600 zł GRATIS na działania reklamowe w postaci kuponu promocyjnego Google
  • Współpraca z agencją ze statusem Google Partner Premier, który otrzymują tylko najlepsze firmy współpracujące z Google.

 

Linki sponsorowane
4.7 (94.71%) z 34 głosów

Zaufali nam: