Linki sponsorowane – cennik

Daj się zauważyć w Internecie i zwiększaj zyski swojej firmy. Korzystając z linków sponsorowanych, masz pewność, że odniesiesz natychmiastowy sukces w Internecie!

Specjalnie dla Ciebie starannie dobierzemy słowa kluczowe, które będą najlepiej dopasowane do Twojej branży i zwiększą ruch na Twojej stronie oraz wygenerują sprzedaż. Zaproponujemy również optymalny budżet na kampanię, który będzie zgodny z Twoimi oczekiwaniami, a jednocześnie pozwoli dotrzeć z reklamą do możliwie jak największej liczby Klientów ze wskazanej grupy docelowej. Prowadzone przez nas kampanie linków sponsorowanych są rentowne i konwertują!

Zastanawiasz się, ile kosztuje kampania linków sponsorowanych?

Wybierając usługę linków sponsorowanych dokładnie wiesz, za co płacisz. Opłaty są naliczane za poszczególne kliknięcia internautów w Twoją reklamę (CPC = cost per click).

Tak naprawdę To Ty decydujesz, ile przeznaczysz na kampanię.

Prowizja, którą pobieramy zależy od wysokości Twoich wydatków na kliknięcia i naliczana jest procentowo od całkowitego budżetu kampanii.

ILE TO KOSZTUJE

  • BUDŻET KAMPANII – Łączna wysokość inwestycji w kampanię AdWords (Prowizja + kwota na kliknięcia),
  • PROWIZJA – Naliczana procentowo opłata za prowadzenie i optymalizację kampanii przez certyfikowanego specjalistę,
  • KWOTA NA KLIKNIĘCIA – Środki przekazywane do Google, w całości przekazywane na kliknięcia w Twoje reklamy,
  • UMOWA – zawierana na czas nieokreślony z jednomiesięcznym okresem wypowiedzenia. Minimalny czas trwania umowy określany jest indywidualnie.

KORZYŚCI

linki sponsorowane

PROWIZJA

1) miesięczny budżet kampanii do 1000 zł – 27% przeznaczonego budżetu,
2) miesięczny budżet kampanii 1001-1500 zł– 26% przeznaczonego budżetu,
3) miesięczny budżet kampanii 1501-2000 zł – 24,5% przeznaczonego budżetu,
4) miesięczny budżet kampanii 2001-3000 zł – 23% przeznaczonego budżetu,
5) miesięczny budżet kampanii 3001-4000 zł – 21,5% przeznaczonego budżetu,
6) miesięczny budżet kampanii 4001-5000 zł – 20% przeznaczonego budżetu,
7) miesięczny budżet powyżej 10 000 zł – stawki ustalane indywidualnie.*
* ceny dla Klientów korzystających z innych usług firmy (np. pozycjonowanie, marketing społecznościowy) ustalane są indywidualnie przez doradcę Klienta.

Przykładowe koszty kampanii

Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w marketingu internetowym oraz certyfikowanym przez Google specjalistom wiemy, jak stworzyć skuteczną kampanię AdWords. Podpowiemy Ci, na jakie słowa kluczowe warto reklamować Twoją firmę, by zwiększyć liczbę Klientów oraz zoptymalizujemy kampanię zgodnie z Twoimi sprzedażowymi oczekiwaniami.

Współpraca oparta jest na umowie lub wolnych od zobowiązań atrakcyjnych rozwiązaniach pakietowych!
Linki sponsorowane – cennik
4.8 (95.24%) z 21 głosów