Menu

Reklama w wyszukiwarkach internetowych – rozwijaj swój biznes dzięki kampaniom w sieci wyszukiwania Google

Szukasz sposobu, by szybko zbudować popularność stron docelowych i łatwo docierać do potencjalnych klientów? Już dziś skorzystaj z oferty Grupy TENSE i przekonaj się, jak reklamy w wyszukiwarce mogą wspierać Twoją firmę!

Wykorzystując reklamy tekstowe w wynikach wyszukiwania Google, szybko zwiększysz sprzedaż w swoim sklepie internetowym lub podniesiesz liczbę leadów pozyskiwanych przez firmową stronę www.

W profesjonalny sposób zajmiemy się promocją Twojej marki począwszy od opracowania dedykowanej strategii reklamy w wynikach wyszukiwania, poprzez wybór słów kluczowych oraz dopasowanie tekstów reklam do treści całej witryny, aż po optymalizowanie w panelu Google Ads.

    Bezpłatna wycena

    Zaufali nam
    logo Alleco
    Politechnika Poznańska

    Czym są reklamy w wyszukiwarkach?

    Publikowane w wynikach wyszukiwania reklamy wyświetlają się internautom wpisującym określone słowa kluczowe. Kampanię możesz przeprowadzić w wyszukiwarce Google, w wyszukiwarkach serwisów partnerskich należących do sieci Google Ads Search oraz sieci reklamowej, czyli na stronach internetowych z reklamami Google. Promowane treści są widoczne zarówno na komputerach, jak i na urządzeniach mobilnych. System wyświetla je nad wynikami organicznymi, co nadaje im lepszą widoczność oraz znacznie zwiększa prawdopodobieństwo kliknięcia Twojego sponsorowanego linku przez użytkowników.

    Na etapie konfiguracji kampanii możesz zastosować różnego typu klikalne lub nieaktywne dodatkowe informacje (rozszerzenia), dzięki którym reklama w wyszukiwarkach stanie się jeszcze lepiej dopasowana do Twoich indywidualnych celów biznesowych.

    Zalety reklamy w wyszukiwarce Google

    Zastanawiasz się, czy reklama w wyszukiwarce jest dla Ciebie? Poniżej znajdziesz najważniejsze powody, dla których warto postawić na taką formę promowania swoich usług oraz produktów.

    Oparcie kampanii o słowa kluczowe

    Mechanizm działania reklam w wyszukiwarce zakłada ich wyświetlenie nad wynikami organicznymi na konkretne słowa kluczowe. Dzięki temu możesz precyzyjnie kierować swoje sponsorowane linki, dostosowując opis reklamy do najpopularniejszych fraz stosowanych w Twojej branży.

    Płatność za kliknięcie

    Umieszczając reklamy w wyszukiwarkach, możesz skorzystać z najpopularniejszego modelu rozliczeniowego, jakim jest płatność za kliknięcie. Model PPC pozwoli Ci promować strony internetowe przy dokładniejszej kontroli wydatków na reklamę niż w modelu CPM (stawka za 1000 wyświetleń). 

    Szybkie dotarcie do potencjalnych klientów

    W odróżnieniu od pozycjonowania strony docelowej, na którego efekty często trzeba czekać miesiącami, reklama w wyszukiwarkach internetowych pozwoli Ci niemal natychmiast dotrzeć do użytkowników sieci. Pamiętaj też, że jakość witryny nie wpływa tak znacząco na efekty kampanii Google Ads Search, jak ma to miejsce w przypadku działań SEO. 

    Kampania w lokalnych wynikach wyszukiwania Google

    W zależności od przyjętego przez Ciebie modelu biznesowego działania reklamowe w Google możesz prowadzić także na skalę lokalną. Wystarczy skonfigurować odpowiednie rozszerzenie lokalizacji dla grupy reklam tekstowych i zbudować kampanię lokalną.

    Możliwość kierowania reklam tekstowych na kontakt telefoniczny

    Możesz wykorzystać kampanię w wyszukiwarce do pozyskiwania połączeń telefonicznych. To doskonały sposób promocji stron docelowych na urządzeniach mobilnych oraz sprawdzona strategia na zwiększenie sprzedaży przez telefon.

    Co zyskujesz, zlecając obsługę reklam w wyszukiwarce ekspertom z Grupy TENSE

    Pewność wyboru odpowiednich słów kluczowych do Twojej kampanii

    Najważniejszym dla nas kryterium są cele biznesowe Klienta. Promujemy wybrane przez Ciebie produkty lub usługi, dobierając odpowiednie frazy kluczowe.

    Wysokie pozycje i lepsza kontrola budżetu

    Z nami masz pewność, że Twoja kampania będzie odpowiednio zaplanowana i skutecznie przeprowadzona. Pozwoli Ci zbudować widoczność marki w wyszukiwarce bez nadmiernego obciążania firmowego budżetu.

    Dopasowanie reklamy w wyszukiwarkach do celów biznesowych

    Jako reklamodawca możesz być pewien, że Twoja reklama w wyszukiwarce Google będzie skonfigurowana w sposób, który pomoże Ci osiągnąć strategiczne cele sprzedażowe lub wizerunkowe.

    Wzrost liczby konwersji

    Jeśli zależy Ci na szybkim zwiększeniu sprzedaży produktów lub usług, reklama będzie znacznie skuteczniejszym rozwiązaniem niż SEO.

    Doradztwo przy tworzeniu reklam oraz wsparcie na każdym etapie

    Przez cały okres prowadzenia Twojej kampanii, nasi doradcy są do Twojej dyspozycji. Odpowiemy na każde zapytanie, zapewnimy niezbędne wsparcie oraz przygotujemy cykliczne raporty na temat efektów.

    Jesteś zainteresowany?
    Masz więcej pytań?
    Zleć kampanię specjalistom i sprawdź efektywność Google Ads 

    Skontaktuj się z nami

    Dynamic Search Ads – czym są dynamiczne reklamy w wyszukiwarce i kiedy warto z nich korzystać

    Algorytm wyszukiwarki Google skanuje content strony docelowej, a następnie, na podstawie zawartości serwisu, dopasowuje treść komunikatu reklamowego do zapytań użytych przez użytkowników. Dynamiczne reklamy w wyszukiwarce pozwalają jeszcze precyzyjniej odpowiadać na potrzeby internautów zainteresowanych Twoją ofertą.

    Dodatkową zaletą tego rodzaju strategii jest możliwość promowania lub wykluczenia konkretnej podstrony na poziomie zestawu reklam. Odpowiednio skonfigurowane reklamy dynamiczne stanowią doskonały sposób na zwiększenie efektywności promocji w wyszukiwarce.

    Reklama w wyszukiwarkach internetowych – rozszerzenia

    Jeśli chcesz, by Twoja reklama w wyszukiwarce okazała się jeszcze skuteczniejszym narzędziem promocyjnym, na etapie jej konfigurowania zadbaj o dodatkowe informacje, zwane rozszerzeniami. Lepszą widoczność reklam tekstowych pomogą Ci osiągnąć takie dodatki, jak:

    • rozszerzenie informacji na stronie – pozwala na dodanie do reklamy w wyszukiwarce informacji o profilu firmy, jej działalności i aktualnej ofercie,
    • rozszerzenie lokalizacji – pokazuje dokładny adres firmy, a na urządzeniach mobilnych również aktualną odległość użytkownika od miejsca docelowego,
    • rozszerzenie połączeń – dodatkowy element umożliwiający wykonanie połączenia telefonicznego lub wysłanie wiadomości SMS bezpośrednio z poziomu reklamy,
    • rozszerzenie objaśnień – pozwala na przekazanie nad wynikami organicznymi dodatkowych informacji o Twojej ofercie,
    • rozszerzenie cen – nagłówek reklamy oraz jej treść pozwalają zapoznać się z cenami produktów lub usług,
    • rozszerzenie promocji – służy do informowania w kampanii o aktualnych obniżkach cenowych i wyprzedażach.

    Reklama w wyszukiwarkach? Zleć to certyfikowanym specjalistom

    Wypromuj swoją witrynę nad wynikami wyszukiwania i spraw, by potencjalny klient znalazł Twoją markę w sieci! Już dziś wyślij do nas zapytanie ofertowe i odbierz darmową wycenę Twojej kampanii w Google Ads Search. Postaw na skuteczną reklamę, korzystając z usług czołowej agencji SEM z certyfikatem Google Partner Premier.