ul. Wolsztyńska 5, poziom II 60-361 Poznań tel: 61 866 77 27 tel:+48618667727

Deloitte Technology Fast 50 Lider przedsiębiorczości Google Partner Google Partners Rising Stars

Pozycjonowanie – cennik

Skontaktuj się z nami! Bezpłatnie przygotujemy dla Ciebie kompleksową ofertę wraz z cennikiem na pozycjonowanie strony www i wypromujemy Twoją firmę!

Płatność za efekty pozycjonowania

W modelu płatności za efekty płacisz tylko i wyłącznie za obecność Twojej strony w pierwszej dziesiątce wyników wyszukiwania. Żadnych opłat na starcie, żadnych opłat dodatkowych ani ukrytych, liczy się tylko efekt naszych działań!

Co zyskujesz, wybierając model opłat za efekty pozycjonowania?

Przejrzysty model współpracy

Brak wstępnych i dodatkowych opłat – płacisz tylko za efekty naszej pracy

Budżetowanie kosztów

Otrzymujesz gwarancję, że koszty nie przekroczą wspólnie ustalonej kwoty

Precyzyjny dobór fraz kluczowych

Pozycjonujemy wspólnie ustalony zestaw fraz, dobrany na podstawie miesięcznej wyszukiwalności oraz analizy konkurencji

Monitoring codzienny efektów

Raportujemy i naliczamy wynagrodzenie tylko za dni, kiedy Twoja strona znajduje się w pierwszej dziesiątce wyników wyszukiwania

Cennik pozycjonowania w modelu płatności za efekt

Miesięczna wyszukiwalność* Pozycja poza TOP10 Pozycja 7-10 Pozycja 4-6 Pozycja 1-3
0-100 0 zł od 29 zł od 39 zł od 49 zł
101-300 0 zł od 39 zł od 49 zł od 59 zł
301-500 0 zł od 49 zł od 59 zł od 69 zł
501-1000 0 zł od 69 zł od 89 zł od 109 zł
1001-2000 0 zł od 99 zł od 129 zł od 149 zł
2001 - 4000 0 zł od 129 zł od 149 zł od 169 zł
>4001 0 zł cena ustalana indywidualnie

* Podany cennik podaje wartości orientacyjne. Na ostateczną ceną wpływają dodatkowe czynnika takie jak konkurencyjność branży, profil wyników oraz kształt całościowej oferty. Miesięczna wyszukiwalność ustalana na podstawie danych z Planera Słów Klucozwych Google

Przykładowe ceny pozycjonowania w praktyce

Ze względu na indywidualny charakter każdego biznesu, odmienne cele oraz budżet reklamowy, każda wycena pozycjonowania i przedstawiony cennik dokonywane są w oparciu o konkretną specyfikacje. Poniżej znajdą Państwo przykładowe cenniki pozycjonowania stron internetowych w modelu efektu w zależności od danej branży.

Efekt 1 –Sklep internetowy z dywanami

Jeśli prowadzisz sklep z asortymentem dywanów, możesz być pewien, że nasza oferta pozycjonowania uwzględni wszystkie kategorie produktów, jakie chcesz reklamować, a jakie my w sposób jakościowy będziemy mogli wypromować w założonym przez Ciebie budżecie. Zachowując odpowiednią równowagę pomiędzy słowami kluczowymi zarówno fraz bardzo wyszukiwanych, ale ogólnych („dywany nowoczesne”, „dywany sznurkowe”), jak i mniej wyszukiwanych, za to konkretnych („wykładziny dywanowe dla dzieci”, „tanie wykładziny PCV”), masz pewność, że nasze działania optymalnie wypromują Twoje produkty i zapewnią wartościowy ruch na stronie przy zachowaniu rozsądnych cen. Jednocześnie same działania pozycjonerskie będą efektywniejsze, co z kolei przełoży się na efekty biznesowe dla Twojej firmy. Pakiet nawet 50 fraz spełniających wszystkie powyższe warunki w cenie uzależnionej od efektu nie przekroczy kwoty 2500 zł netto.

Jeśli do opłaty za efekt dodamy stały, niski abonament, otwierają nam się dodatkowe korzyści, między innymi: dobranie dodatkowych fraz bez podnoszenia ceny, promowanie dodatkowego produktu bez podnoszenia ceny (jak np. nakładki na schody) czy obniżenie maksymalnej opłaty za usługę.

Pobierz listę fraz

Efekt 2 – Sklep internetowy z produktami kosmetycznymi i zdrowotnymi

Jesteś producentem produktów kosmetycznych i zdrowotnych? Prowadzisz sklep internetowy i chcesz, aby pojawiał się w pierwszej 10 wyników wyszukiwania po najbardziej konkurencyjnych hasłach? Naszym zadaniem jest przygotowanie strategii pozycjonowania, która pozwoli na wypromowanie haseł, na których Ci zależy, zwiększenie ruchu na stronie oraz sprowadzenie do sklepu osób konkretnie zainteresowanych Twoim produktem.

Podczas doboru haseł do promocji w wyszukiwarce dzielimy Twoje produkty na dostępne w sklepie kategorie (np. 7). Każda kategoria posiada hasła najbardziej konkurencyjne, hasła wspierające oraz te, które konkretnie opisują produkt. Pozwala nam to na skrócenie czasu, w którym zaobserwujesz efekty pozycjonowania, ponieważ frazy mniej konkurencyjne szybciej trafią do pierwszej 10, a dodatkowo są one fundamentem dla tych, na których najbardziej Ci zależy. Rozpoczynamy współpracę z pakietem np. 70 fraz, które proponujemy Ci w rozliczeniu za efekt, oraz umawiamy się na budżet maksymalny 2 tys. zł. Szybko przekonujesz się, że im szerszy zestaw słów kluczowych, tym większy ruch na stronie, lepsza rozpoznawalność marki oraz rosnąca sprzedaż.

Pobierz listę fraz

Efekt 3 – Usługi z zakresu weryfikacji przedzakupowej

Jeśli działasz w firmie motoryzacyjnej, np. prowadzisz firmę, która przeprowadza audyt samochodu przed kupnem, naszym zadaniem jest takie dopasowanie słów kluczowych do pozycjonowania, aby odpowiadały dokładnie Twojej ofercie, a klient zainteresowany sprawdzeniem samochodu trafił właśnie do Ciebie. Proponujemy Ci przykładowo kilka fraz ogólnopolskich, dla klientów, którzy chcą kupić samochód z innego miasta niż Twoje, oraz szereg fraz geolokalizowanych, np. 8 fraz z lokalizacjami w miastach, w których masz oddziały (np. 3 frazy z lokalizacją w Poznaniu, 5 fraz z lokalizacją w Warszawie). Cena za wszystkie frazy jest płatna dopiero w momencie osiągnięcia pozycji w TOP 10 wyników wyszukiwania. Cała oferta pozycjonowania Twojej strony składa się z nie więcej niż 20 fraz, które są doprecyzowane do zapytań Twoich klientów, a inwestycja w usługę pozycjonowania nie przekracza 1200 zł netto.

Pobierz listę fraz

Efekt 4 – Księgarnia internetowa

Prowadzisz specjalistyczną księgarnię internetową? Zastanawiasz się, czy promocja serwisu jest w stanie przyczynić się do takiego wzrostu ruchu na stronie, by inwestycja zwracała się i dawała firmie dodatkowy przychód? Proponujemy promocję 21 wyrażeń w modelu rozliczeniowym za efekt i już po upływie pierwszych kilku tygodni działań pozycjonerskich będziesz mógł zauważyć wzrost zainteresowania i ruchu na stronie. Jeśli będziesz zadowolony z efektu biznesowego naszych działań reklamowych, po jakimś czasie wspólnie zastanowimy się nad zwiększeniem liczby wyrażeń i rozpoczniemy pozycjonowanie w wyszukiwarce większej liczby produktów cieszących się dużym zainteresowaniem wśród klientów. Dzięki takiemu modelowi rozliczenia uda nam się uniknąć generowania dodatkowych kosztów - usługa pozycjonowania od samego początku będzie na siebie zarabiała.

Pobierz listę fraz

Efekt 5 – Firma szkoleniowa

Jeśli jesteś posiadaczem firmy zajmującej się szkoleniami online – np. BHP – i zależy Ci na pozyskaniu klientów z całej Polski, głównym kanałem dotarcia do klienta jest dla Ciebie Internet i wyszukiwarka Google.

Dobieramy dla Ciebie taki zestaw fraz do pozycjonowania, który umożliwi uzyskanie jak największej ilości nowych zapytań. Doradzamy dokładnie sprecyzowane wyrażenia kluczowe dotyczące Twojej branży łączące się z wyrażeniem "przez Internet" lub "online". Aby osiągnąć jak najlepszy efekt, proponujemy Ci np. 22 frazy, w tym 6 dających największą liczbę wejść na stronę ze względu na ich popularność. Kolejne 7 fraz dotyczyć będzie bezpośrednio rodzajów kursów (przeciwpożarowe, dla pracowników, dla pracodawców, dla inżynierów). Celem jest dotarcie do grup, które poszukują specjalistycznych kursów. Wszystkie pozostałe słowa kluczowe są dobrane tak, aby rozpoznały je roboty wyszukiwarki i powiązały z konkretnymi kategoriami wyrażeń, co ma na celu pokonanie konkurencji.

Pobierz listę fraz

Efekt 6 – Projektowanie wnętrz

Zajmujesz się projektowaniem wnętrz i działasz na rynku lokalnym?

Wykonujesz kompleksowe projekty, doradzasz w zakresie projektowania oraz funkcjonalnego zagospodarowania powierzchni mieszkalnych oraz użytkowych? Oferujesz projekty wnętrz m.in. domów, mieszkań, apartamentów, pomieszczeń użyteczności publicznej, pomieszczeń komercyjnych? Naszym zadaniem jest dopasowanie słów kluczowych dokładnie do Twojej oferty. Dzięki temu usługa pozycjonowania będzie efektywna, a klienci po odwiedzeniu Twojej strony od razu znajdą to, czego szukają.

W tym celu proponujemy działania pozycjonerskie na szeroki pakiet słów kluczowych zawierających zarówno frazy ogólne, jak i bardzo precyzyjne frazy typu long tail, przy zachowaniu różnorodności cen za poszczególne hasła.

Cena za wszystkie frazy będzie płatna dopiero w momencie osiągnięcia pozycji w pierwszej dziesiątce wyników wyszukiwania. Całość oferty pozycjonowania stanowi zestaw 14 słów kluczowych będących odzwierciedleniem zapytań kierowanych do wyszukiwarki przez zainteresowanych usługą internautów. Taki pakiet wybranych haseł do pozycjonowania przyczynia się do uzyskania satysfakcjonujących wyników w sposób naturalny w niedługim czasie.

Pozycjonowanie nie będzie dla Ciebie wydatkiem, a inwestycją - szybko zauważysz większe zainteresowanie potencjalnych klientów świadczonymi przez Ciebie usługami, a cena całego pakietu w przypadku osiągnięcia prognozowanych efektów nie przekroczy 500 zł netto.

Pobierz listę fraz

Efekt 7 – Wyposażenie gastronomii

Jeśli zajmujesz się wyposażeniem gastronomii, wiesz, że reprezentujesz bardzo trudną i konkurencyjną branżę. Twoja bezpośrednia konkurencja prawdopodobnie mocno inwestuje w działania związane z pozycjonowaniem strony internetowej. Od pierwszego dnia
rozmów tłumaczymy krok po kroku, w jaki sposób należy rozpocząć współpracę w zakresie pozycjonowania i na co szczególnie zwrócić uwagę, aby przyniosła Ci spodziewany rezultat przy zachowaniu atrakcyjnych cen. Proponujemy wyrażenia kluczowe często szukane przez Twoich potencjalnych klientów zarówno w mieście, w którym masz siedzibę stacjonarną, jak i w całej Polsce. W puli haseł uwzględniamy produkty, maszyny i inne elementy wyposażenia, na sprzedaży których szczególnie Ci zależy. Oferujemy Ci model rozliczania się za efekt, dzięki któremu masz pewność, że zapłacisz cenę dopiero wtedy, gdy Twój serwis będzie widoczny na pierwszej stronie organicznych wyników wyszukiwania. Pierwsze rezultaty pozycjonowania mogą pojawić się już nawet w drugim miesiącu współpracy. Większość pozycjonowanych wyrażeń kluczowych będzie widoczna w TOP10, inwestycja w promocję nie przekroczy 1200 zł netto w skali miesiąca, a liczba telefonów i e-maili od potencjalnych klientów zauważalnie się zwiększy.

Pobierz listę fraz

Referencje

Na każdym kroku możemy liczyć na fachową wiedzę oraz pomoc pracowników Grupy TENSE w zakresie reklamy internetowej. Doskonały kontakt oraz zrozumienie dla potrzeb naszej firmy, to kolejne czynniki, dzięki którym powierzenie pozycjonowania Grupie TENSE jest trafną i przemyślaną decyzją.
Kamila Śmietana, tesa tape sp. z o.o., www.tesa.pl

Z usług Grupy TENSE korzystamy od stycznia 2013 roku. Współpraca od początku przebiegała zgodnie z naszymi oczekiwaniami, zaoferowano nam profesjonalne doradztwo w doborze odpowiednich fraz kluczowych oraz optymalny model rozliczania.
Paweł Działak, Krajowy Integrator Płatności SA, tpay.com

Efekty współpracy były widoczne już po krótkim czasie. Wrastała liczba odwiedzin, znacząco poprawiły się też wyniki sprzedaży. Dzięki dynamicznemu rozwojowi postanowiliśmy rozszerzyć współpracę o kolejne frazy.
Sebastian Trzmiel, Apteka Gemini, aptekagemini.pl

Płatność abonamentowa za pozycjonowanie

W modelu abonamentowym płacisz stałą, określoną wspólnie kwotę za pozycjonowanie Twojej strony internetowej. Nie ponosisz żadnych dodatkowych kosztów, dzięki czemu możesz łatwiej zabudżetować całą inwestycję.

Co zyskujesz, wybierając model opłat abonamentowych?

Niezmienność kosztów

Stałe koszty ułatwią ich zabudżetowanie i pozwolą Tobie obliczyć opłacalność inwestycji

Elastyczność w działaniu

W czasie trwania umowy masz możliwość modyfikacji pozycjonowanych fraz kluczowych

Planowanie działań

Stały koszt to możliwość zaplanowania działań pozycjonerskich i realizacji długoterminowej strategii reklamowej

Precyzyjny dobór fraz kluczowych

Pozycjonujemy wspólnie ustalony zestaw fraz, dobrany na podstawie miesięcznej wyszukiwalności oraz analizy konkurencji

Przykładowe ceny pozycjonowania w praktyce

Ze względu na indywidualny charakter każdego biznesu, odmienne cele oraz budżet reklamowy, każda wycena pozycjonowania i przedstawiony cennik dokonywane są w oparciu o konkretną specyfikacje. Poniżej znajdą Państwo przykładowe cenniki pozycjonowania stron internetowych w modelu efektu w zależności od danej branży.

Abonament 1 – Sklep ze środkami ochrony roślin

Prowadzisz sklep internetowy sprzedający środki ochrony roślin? To branża, która cechuje się sezonowością. Jeśli do tego masz ograniczony budżet i cennik za poszczególne frazy w modelu efektu przekracza Twojej możliwości inwestycyjne, proponujemy Ci ofertę abonamentową mieszaną, w której w miesiącach poza sezonem płacisz mniej.
W takim modelu współpracy abonament wyniesie np. 350 zł w miesiącach poza sezonem i 650 zł w pozostałych miesiącach. Działania naszych pozycjonerów zostaną nakierowane na frazy, które z jednej strony pozwolą znacznie zwiększyć ruch na Twojej stronie internetowej, a z drugiej bezpośrednio przełożą się na sprzedaż.

Pobierz listę fraz

Abonament 2 – Sklep internetowy z okularami

Masz sklep internetowy z okularami i zastanawiasz się, co zrobić żeby pozyskać nowych klientów? Zastanów się, na jakich produktach i w jakim okresie zarabiasz najwięcej, weź pod uwagę, że ważna jest ilość produktów, unikalne opisy i dobry, konkurencyjny cennik.

Proponujemy Ci ponad 30 słów kluczowych z podziałem na poszczególne kategorie. Znajduje się w nich kilka ogólnych fraz, ale skupiamy się głównie na long tailach takich jak: „okulary przeciwsłoneczne sklep internetowy”, „okulary przeciwsłoneczne prius”, „okulary przeciwsłoneczne męskie dla kierowców”, „okulary przeciwsłoneczne z polaryzacją” itd. Im więcej precyzyjnych słów kluczowych będziemy pozycjonować, tym szybciej osiągniemy efekt, a tym samym inwestycja w działania reklamowe w Google zacznie przynosić zyski Twojej firmie.

Proponujemy hybrydowy model rozliczania, opłatę stałą, która pozwala nam na zainwestowanie środków już od pierwszego miesiąca współpracy, a także opłatę uzależnioną od efektów w TOP10. Maksymalny miesięczny budżet nie przekroczy 1500 zł netto.

Efekt naszej pracy będzie widoczny dopiero w przeciągu kilku miesięcy. Jeśli więc zbliża się Twój najlepszy sezon - nie czekaj, skontaktuj się z nami, poznaj nasz cennik pozycjonowania oraz dowiedź się co możemy dla Ciebie zrobić.

Pobierz listę fraz

Abonament 3 - Blog

Prowadzisz własnego bloga w Internecie, chcesz dotrzeć do jak największej grupy potencjalnych czytelników-internautów? Naszym zadaniem jest takie dopasowanie fraz kluczowych do usługi pozycjonowania, by odpowiadały one umieszczanym na Twojej stronie artykułom. Istotne jest dla nas, aby dotrzeć do osób zainteresowanych opisywaną przez Ciebie tematyką i pokazać, że to właśnie Twoich artykułów szukali. Dlatego proponujemy Ci pozycjonowanie strony na 4 frazy ogólne, przedstawiające branżę, w której tworzysz treści, a także 18 long taili pozwalających odwołać się do konkretnego artykułu, którym potencjalny czytelnik może być zainteresowany - łącznie 22 rozliczane abonamentowo frazy dopasowane tematycznie do treści artykułów. Ta forma płatności pozwala dokonywać zmian w zestawie słów pozycjonowanych w taki sposób, by to, co promujemy, zawsze kierowało klienta na tematykę najbardziej aktualną. Całość inwestycji mieści się w kwocie 1200 zł netto.

Pobierz listę fraz

Referencje

W ramach prowadzonej kampanii, agencja rozpoczęła pozycjonowanie wybranych, najbardziej prestiżowych w swojej kategorii fraz kluczowych. Podjęte działania zaowocowały nie tylko czołowymi, ale stabilnymi pozycjami naszej strony internetowej w wyświetlanych wynikach wyszukiwania (pozycje 1-3).
Andrzej Meliński, Meliński Minuth, melinski-minuth.com.pl

Pozycjonowanie i odpowiednie prowadzenie strony internetowej dało nam wielu nowych klientów, którzy bez problemu odnajdują nas w wyszukiwarce google. Z czystym sumieniem jesteśmy w stanie polecić tę firmę jako godną zaufania i dobrego partnera w biznesie.
Artur Obolewicz, CNT, e-cnt.eu

Pracownicy Grupy TENSE są osobami niezwykle kreatywnymi, ich sugestie oraz skuteczna praca skutkuje wysoką pozycją naszej firmy w wyszukiwarkach internetowych. Dziękujemy za owocną współpracę.
Sławomir Kasprzak, Pościel Rodzinie, poscielrodzinie.pl

W RAMACH PROCESU POZYCJONOWANIA OTRZYMUJESZ
OPTYMALIZACJA
Kompleksowa analiza SEO Weryfikacja treści Sprawdzenie kodu strony Wdrożenie zmian pod kątem wytycznych dla Webmasterów Dodanie lub zamiana contentu
LINK BUILDING
Analiza profilu linkowego domeny Ustalenie optymalnej strategii budowy sieci linków Sukcesywne linkowanie domeny ze zdywersyfikowanych źródeł Monitoring i bieżąca zmiana przyjętej strategii Zdiagnozowanie oraz usuwanie ewentualnych filtrów (tworzenie Disavow)
MONITORING
Codzienny monitoring fraz kluczowych Zainstalowanie Google Search Console Codzienny monitoring ciągłości funkcjonowania strony Bieżące informowanie o wszelkich przerwach w dostępie do witryny Analiza zmian algorytmów wyszukiwarki
RAPORTOWANIE
Bieżący dostęp do monitoringu dla Klienta Comiesięczne zestawienie pozycji wraz z kosztorysem Instalacja Google Analytics Stały kontakt Opiekuna SEO oraz Doradcy Klienta Cykliczne informowanie o realizowanej strategii

Zaufali nam:

BĄDŹ NA BIEŻĄCO!
ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA!