Wycena projektów IT
Co dzieje się pomiędzy przesłaniem zapytania a podpisaniem umowy? Co wpływa na wysokość ceny i na czym polegają poszczególne etapy wyceny projektu? Na te i inne pytania postaramy się odpowiedzieć w przedstawionym case study.
1. Przesłanie zapytania
Pierwszy etap rozpoczyna się w momencie otrzymania zapytania drogą mailową lub telefoniczną pod numerem 535 023 834. Już wtedy warto przedstawić nam pokrótce swoją wizję i wymagania, a także portale, strony i sklepy, które się Państwu podobają.
2. Kontakt ze strony specjalisty
Otrzymane zapytanie trafia do jednego z naszych specjalistów ds. sprzedaży usług IT, którego zadaniem jest uzyskanie jak największej ilości informacji. Na tym etapie ustalamy wstępną specyfikację – ramy projektu określające jego zakres i szacowaną ilość godzin potrzebnych na realizację. W niektórych przypadkach niezbędne jest zaaranżowanie spotkania, które znacznie ułatwia omówienie szczegółów projektu.
3. Szacowanie ceny
W tym momencie wiemy już, jacy specjaliści będą zaangażowani w projekt i wspólnie szacujemy, ile godzin zajmie ich praca. Na podstawie informacji uzyskanych od pracowników możemy dość precyzyjnie określić, ile czasu poświęcą na jego realizację, a więc jesteśmy w stanie także, sumując ilość godzin i mnożąc przez stawkę godzinową, określić jego koszt.
4. Oferta
Specjalista, który do tej pory kontaktował się z Państwem, przygotowuje ofertę na podstawie uzyskanych informacji i przesyła ją mailowo lub przedstawia na spotkaniu. Oferta zawiera ogólne przybliżenie funkcjonalności portalu / aplikacji / sklepu lub strony, dzięki któremu możemy kontynuować omawianie projektu.
5. Podjęcie współpracy
Po dojściu do porozumienia w sprawie funkcjonalności oraz ustaleniu ostatecznej ceny, klient otrzymuje umowę do wglądu. Po ewentualnych poprawkach i zaakceptowaniu ich przez obie strony następuje podpisanie umowy (zdalnie lub podczas spotkania). Wszelkie dotychczasowe ustalenia zostają przekazane do project managera, który koordynuje prace i jest głównym źródłem kontaktu między klientem a zespołem specjalistów.
Teraz pozostaje już tylko ustalenie szczegółów z project managerem (np. kwestii związanych z wyglądem serwisu czy jego kolorystyką) i oczekiwanie na pierwsze efekty naszej pracy. Cenimy sobie stały kontakt podczas realizacji projektu, który wpływa na jej sprawny przebieg, zgodny z założeniami oraz oczekiwaniami klienta.
Przykładowe wyceny
Ze względu na indywidualny charakter każdej strony internetowej, każda wycena dokonywana jest w oparciu o konkretną specyfikację. Poniżej znajdą Państwo przykładowe koszty wykonania różnych wersji stron, sklepów i aplikacji internetowych.
Koszt realizacji: 1500 zł netto + VAT
Koszt realizacji: 6500 zł netto + VAT
Koszt realizacji: 12 000 zł netto + VAT
Koszt realizacji: 20 000 zł netto + VAT
Koszt realizacji: 2500 zł netto + VAT
Pakiety wsparcia IT
Potrzebujesz wsparcia przy stałej aktualizacji swojej strony? Zapewniamy profesjonalną opiekę IT w zakresie aktualizacji treści, przygotowania grafik oraz wdrożenia dodatkowych narzędzi usprawniających działanie strony.
netto
miesięcznie
netto
miesięcznie
Dzięki naszym pakietom wsparcia IT nie musisz już się martwić wdrażaniem zmian na stronie, jej modyfikacjami czy aktualizacjami. Z przyjemnością przejmiemy opiekę nad Twoją stroną!