ul. Wolsztyńska 5, poziom II 60-361 Poznań tel: 61 866 77 27 tel:+48618667727

Lider przedsiębiorczości Google Partner Google Partners Rising Stars

Wycena projektów IT

Co dzieje się pomiędzy przesłaniem zapytania a podpisaniem umowy? Co wpływa na wysokość ceny i na czym polegają poszczególne etapy wyceny projektu? Na te i inne pytania postaramy się odpowiedzieć w przedstawionym Case Study.

1. Przesłanie zapytania

Pierwszy etap rozpoczyna się w momencie otrzymania zapytania drogą mailową lub telefoniczną pod numerem 535 023 834. Już wtedy warto przedstawić nam pokrótce swoją wizję i wymagania, a także portale, strony i sklepy które się Państwu podobają.

2. Kontakt ze strony specjalisty

Otrzymane zapytanie trafia do jednego z naszych specjalistów ds. sprzedaży usług IT, którego zadaniem jest uzyskanie jak największej ilości informacji. Na tym etapie ustalamy wstępną specyfikację – ramy projektu określające jego zakres i szacowaną ilość godzin potrzebnych na realizację. W niektórych przypadkach niezbędne jest zaaranżowanie spotkania, które znacznie ułatwia omówienie szczegółów projektu.

3. Szacowanie ceny

W tym momencie wiemy już jacy specjaliści będą zaangażowani w projekt i wspólnie szacujemy ile godzin zajmie ich praca. Na podstawie informacji uzyskanych od pracowników możemy dość prezycyjnie określić ile czasu poświęcą na jego realizację, a więc jesteśmy w stanie także, sumując ilość godzin i mnożąc przez stawkę godzinową, określić jego koszt.

4. Oferta

Specjalista, który do tej pory kontaktował się z Państwem, przygotowuje ofertę na podstawie uzyskanych informacji i przesyła ją mailowo lub przedstawia na spotkaniu. Oferta zawiera ogólne przybliżenie funkcjonalności portalu / aplikacji / sklepu lub strony, dzięki któremu możemy kontynuować omawianie projektu.

5. Podjęcie współpracy

Po dojściu do porozumienia w sprawie funkcjonalności oraz ustaleniu ostatecznej ceny, klient otrzymuje umowę do wglądu. Po ewentualnych poprawkach i zaakceptowaniu ich przez obie strony następuje podpisanie umowy (zdalnie lub podczas spotkania). Wszelkie dotychczasowe ustalenia zostają przekazane do project managera, który koordynuje prace i jest głównym źródłem kontaktu między klientem, a zespołem specjalistów.

Teraz pozostaje już tylko ustalenie szczegółów z project managerem (np. kwestii związanych z wyglądem serwisu czy jego kolorystyką) i oczekiwanie na pierwsze efekty naszej pracy. Cenimy sobie stały kontat podczas realizacji projektu, który wpływa na jego sprawną realizację, zgodną z jego założeniami oraz oczekiwaniami klienta.

Pakiety wsparcia IT

Potrzebujesz wsparcia przy stałej aktualizacji swojej strony? Zapewniamy profesjonalną opiekę IT w zakresie aktualizacji treści, przygotowania grafik oraz wdrożenia dodatkowych narzędzi usprawniających działanie strony.

240 zł
netto
Pakiet 3 godzin
miesięcznie
375 zł
netto
Pakiet 5 godzin
miesięcznie
650 zł
netto
Pakiet 10 godzin
miesięcznie

Ceny dotyczą oferty przy umowie na czas nieokreślony z 3-miesięcznym okresem wypowiedzenia.
Chcesz przetestować usługę? Sprawdź nas! Testowa godzina to 60 zł netto.

Zaufali nam:

BĄDŹ NA BIEŻĄCO!
ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA!