wartapoznan.pl

Moc content publishingu
13
publikacji
na przestrzeni roku
ponad 58 tys.
znaków
ze spacjami
3
różnorodne
obszary działalności
Wizerunkowa rozgrywka w naszym wykonaniu
zrobiła na Tobie wrażenie?

Skontaktuj się z nami – poznaj naszych contentowych napastników

Napisz do nas
  • Warta Poznań to klub piłkarski istniejący od ponad 110 lat
  • Pozycję w świecie polskiej piłki buduje również poprzez działalność promującą sport
  • Klientowi zależy na kreowaniu wizerunku wśród określonych grup docelowych
  • Wykorzystujemy moc content publishingu
  • Wzmocniamy świadomość złożoności projektu, jakim jest Warta Poznań, poprzez działania content marketingowe
Wstęp

Warta Poznań to klub piłkarski z ponad 110-letnią historią. Dwukrotny Mistrz Polski, który w sezonie 2020/2021 powrócił do gry w najważniejszych polskich rozgrywkach – Ekstraklasie – od 2018 roku przechodzi prawdziwą transformację. Konsekwentnie odbudowuje swoją pozycję w świecie polskiej piłki oraz świadomości kibiców w oparciu o trzy filary:

  • Sport
  • Ekologię
  • Społeczną odpowiedzialność.

Dlatego dziś Zieloni to znacznie więcej niż tylko pierwsza drużyna. To również szereg innych inicjatyw, m.in. kobieca drużyna piłki nożnej, Amp Futbol, zaangażowanie w działania proekologiczne i zdrowotne czy akademia dla najmłodszych adeptów tego sportu.

Tylko… czy odbiorcy o tym wiedzą?

Cele
  • Budowanie świadomości marki
  • Kreowanie pozytywnego wizerunku wśród określonych grup
Wyzwanie

Przeciętny kibic kojarzy Wartę Poznań ze zmaganiami w najwyższej polskiej lidze. Po rozmowach z przedstawicielami klubu wspólnie postanowiliśmy, że czas to zmienić! Do głosu powinny dojść również inne projekty realizowane pod skrzydłami Warciarzy, które otworzą ją na nowe grupy docelowe i wzmocnią wizerunek poznańskiej drużyny.

Jak to osiągnąć? Content publishing – artykuły sponsorowane w sieci
W ocenie naszych Specjalistów to najlepsze narzędzie, które pozwala dotrzeć do różnorodnych grup docelowych i daje najwięcej możliwości, jeśli chodzi o dalszą dystrybucję i wykorzystanie contentu w celach promocyjnych.

Content w duchu fair play, czyli sprawiedliwy, ale efektywny podział treści
W tekstach konieczne było poruszenie najważniejszych aspektów związanych z działalnością Warty Poznań:

  • funkcjonowanie pierwszej drużyny i najważniejsze wydarzenia z nią związane,
  • aktywne budowanie postaw ekologicznych i inicjatywy podejmowane w tym zakresie przez klub,
  • promowanie Amp Futbolu,
  • budowanie świadomości funkcjonowania drużyny kobiecej piłki nożnej oraz Akademii,
  • podejmowanie działań na rzecz budowania wspólnoty, dumy z lokalności – również w kontekście biznesowym czy sponsoringu.

Wszystko po to, żeby odbiorcy potencjalnie zainteresowani odrębnymi obszarami mogli znaleźć informacje dopasowane do własnych potrzeb i oczekiwań. Nie bez znaczenia w tekstach jest także podkreślanie wyróżników marki.

Rozwiązanie

Regularne publikacje na portalach lokalnych, ogólnopolskich o tematyce sportowej

Specjaliści z Zespołu Content Marketingu wyróżnili grupy docelowe:

  • kibice pierwszej drużyny Warty Poznań,
  • osoby zainteresowane piłką nożną, Amp Futbolem oraz szerzej: sportem,
  • mieszkańcy Poznania i powiatu poznańskiego (w tym miłośnicy futbolu, życia w stylu eko oraz rodzice dzieci, którzy potencjalnie poszukują aktywności sportowej dla najmłodszych),
  • przedsiębiorcy poszukujący nowych obszarów biznesowych i nietuzinkowego modelu współpracy pomiędzy marką a klubem piłkarskim,

które zdefiniowały dalszy sposób realizacji usługi. Przez 12 miesięcy współpracy w zależności od okoliczności oraz zapotrzebowania (m.in. dyktowanego kalendarzem rozgrywek) raz w miesiącu ukazywały się publikacje budujące świadomość marki i pozytywny wizerunek Warty Poznań.

Przykładowa publikacja: https://weszlo.com/2022/07/04/pilka-nozna-to-znacznie-wiecej-niz-tylko-wynik/

Chcesz poznać sukcesy innych naszych Klientów?
Zajrzyj tutaj!
Efekt

Wzmocnienie świadomości złożoności projektu, jakim jest Warta Poznań, poprzez działania content marketingowe

Warta Poznań dzięki regularnym publikacjom zyskała możliwość budowania w swoim najbliższym otoczeniu oraz wśród nowych odbiorców świadomości, jak wiele różnorodnych i potrzebnych inicjatyw kryje się pod jedną marką.

Artykuły z największą liczbą odsłon:

Artykuły sponsorowane wyraźnie wskazały wyróżniki klubu na tle innych drużyn piłkarskich i podarowały odbiorcom zupełnie nową perspektywę działalności Zielonych – związanych z ekologią, działaniem prospołecznym czy biznesowym.

Z Wartą Poznań gramy dalej! I nieustannie chcemy udowadniać, że działania content marketingowe w kontekście wizerunku marki mają moc!

zdjęcie w tle