Case study - trisoshop.pl

TrisoSHOP oferuje oferuje proste w obsłudze i intuicyjne modułowe sklepy intetnetowe. Swoją ofertę kieruje do hurtowników, producentów i dystrybutorów.

Domena
Typ kampanii Google Ads
kampania produktowa / inteligentna kampania produktowa

Cel

wzrost konwersji

Efekt
38 nowych sklepów w 2 miesiące

Opinia klienta

quote

Wybrałem Grupę TENSE Polska ze względu na dobre opinie w Google. Firma obsługiwała także moich klientów. W trakcie współpracy chwalę sobie dobrą komunikację i co najważniejsze – dobre wyniki.

Bogumił Ryt

Co zrobiliśmy?

Strategia

Grupą docelową kampanii Google Ads były osoby planujące założenie swojego sklepu internetowego. Kampanię reklamową w wyszukiwarce wsparliśmy dodatkowo remarketingiem w formie reklam graficznych.

Atrakcyjna oferta TrisoSHOP w połączeniu z precyzyjnie dopasowanymi do zapytania reklamami przyniosły oczekiwany skutek.

Realizacja

Kształt kampanii tekstowej powstał w oparciu o analizę słów kluczowych, którą przeprowadziliśmy wspólnie z Klientem. Pomogło nam to dobrze poznać produkt i grupę docelową.
Do celnych i zasięgowych fraz stworzyliśmy dopasowane reklamy uzupełnione o szereg rozszerzeń, dzięki którym reklama jeszcze dokładniej odpowiadała na potrzeby użytkowników wyszukiwarki. Oprócz rozszerzonych reklam stworzyliśmy rozbudowane, elastyczne formaty wykorzystujące zaawansowane nauczanie maszynowe do wyświetlania najskuteczniejszych tekstów reklamowych.

Od początku kampanii Google Ads zbieraliśmy remarketingowe grupy odbiorców. Po uzyskaniu wymaganej minimalnej liczby użytkowników rozpoczęliśmy emisję reklam graficznych do osób, które uprzednio kliknęły w reklamę tekstową i odwiedziły stronę.

Efekty naszych działań były więcej niż zadowalające. W ciągu dwóch miesięcy Klienci założyli 38 nowych sklepów na platformie TrisoSHOP.