Menu

Case study - szyciewdomu.pl

Sklep szyciewdomu.pl oferuje starannie wyselekcjonowany wybór maszyn do szycia, hafciarek, overloków i coverloków renomowanych marek oraz wszelkie akcesoria niezbędne do pracy z tkaninami.

Branża
artykuły do szycia
Typ kampanii Google Ads
reklamy produktowe, reklama DSA, remarketing

Cel

wzrost sprzedaży

Efekt
1492% zwrotu z inwestycji

Co zrobiliśmy?

Strategia

Głównym celem kampanii było zwiększenie internetowej sprzedaży maszyn do szycia. Aby promować produkty w najbardziej efektywny sposób oraz dotrzeć do szerokiego grona użytkowników, zdecydowaliśmy się postawić na kompleksowy zestaw kampanii:

  • kampanie produktowe,
  • dynamiczne reklamy w wyszukiwarce (DSA),
  •  remarketing.

Staranne przygotowanie kampanii i dostosowanie jej do odbiorców pozwoliło na szybki wzrost poziomu zwrotu z inwestycji w krótkim czasie.

Realizacja

Najefektywniejszym typem kampanii okazały się kampanie produktowe. Systematyczna analiza skuteczności produktów oraz ich optymalizacja pozwoliły na pozostawienie w kampanii produktów, które zapewniały największy zwrot z inwestycji (ROAS). Dzięki temu kampanie osiągnęły wysoki przychód w krótkim czasie.

Kampanie produktowe wspierane były przez dynamiczne reklamy w wyszukiwarce (DSA). Nagłówki w kampaniach dopasowywane były automatycznie do fraz wpisywanych przez użytkowników, kierując ich na odpowiednie podstrony. Taki rodzaj kampanii zapewnia wysoki stopień dopasowania treści reklamowej do potrzeb użytkownika oraz precyzyjne kierowanie go na odpowiednie miejsce na stronie. Zwiększa to prawdopodobieństwo dokonania zakupu i stanowi efektywne uzupełnienie kampanii produktowych.

Dopełnienie kampanii stanowił remarketing, docierający z przekazem reklamowym do użytkowników, którzy już odwiedzili stronę. Estetyczne grafiki oraz odpowiednie kierowanie reklam pozwoliło na uzyskanie dodatkowych konwersji przy niskich kosztach.