Case Study diamante.pl

Strona WWW:

diamante.pl


O firmie

Diamante to salon fryzjerski i gabinet kosmetyczny położony w centrum Poznania. Zatrudniają wysoko wykwalifikowaną kadrę nie tylko z zakresu wykonywania oferowanych usług, ale także z doświadczeniem w obsłudze klienta. W codziennej pracy wykorzystują produkty tylko prestiżowych i znanych ze swojej jakości marek kosmetycznych.


CEL: Pozycja w TOP3 mająca na celu zwiększenia ruchu na stronie oraz promocję marki przekładającą się na pozyskanie nowych klientów w salonie.

1

Analiza

strony WWW klienta

Na starcie umowy dokonaliśmy szczegółowej analizy strony www klienta za pomocą popularnych narzędzi, takich jak GSC, GA, SEMSTORM czy Ahrefs. Pozwoliło nam to na zaplanowanie optymalnych działań mających na celu poprawę pozycji witryny w naturalnych wynikach wyszukiwania oraz rozpoczęcie budowy zaufanego profilu linkowego.

Szczególną uwagę zwróciliśmy również na analizę stron bezpośrednich konkurentów naszego klienta, co dało nam możliwość weryfikacji obecnych trendów. W porównaniu z innymi stronami firm z branży na stronie naszego klienta brakowało podstron zawierających szczegółowe opisy oferowanych usług czy też strony zawierającej dokładny cennik.

2

Jak dobraliśmy

słowa kluczowe pod ofertę klienta

FrazaMiesięczna wyszukiwalność*
fryzjer poznań8100
fryzjer męski poznań1900
salon fryzjerski poznań880
stylista fryzur poznań170
fryzjer poznań centrum140
salony fryzjerskie poznań110
fryzjer damski poznań90
fryzjer stylista poznań90
fryzjer męski poznań centrum50
fryzjer w poznaniu50
poznań przedłużanie włosów20

Rynek poznański jest bardzo bogaty w usługi fryzjerskie. Kluczem do sukcesu okazały się nie tylko frazy dotyczące konkretnej specjalizacji, ale także frazy ogólne takie jak „fryzjer poznań”.

Po zweryfikowaniu konkurencyjności, ilości miesięcznych wyszukiwań przez potencjalnych Klientów przygotowaliśmy listę fraz, którą zweryfikował i zaakceptował dział SEO, ale przede wszystkim także nasz Klient.

3

Jak zoptymalizowaliśmy

stronę www pod wyrażenia

Przeprowadzona analiza umożliwiła nam zapoznanie się z dotychczasowym ruchem na stronie i weryfikację profilu linkowego. Dokładna analiza stron bezpośredniej konkurencji naszego klienta pozwoliła nam również ocenić, co będzie wartościowe dla naszego klienta, a następnie rozbudować stronę właśnie w tym kierunku. Utworzone zostały nowe podstrony bezpośrednio pod usługi powiązane z branżą klienta, co umożliwiło nam nasycenie strony słowami kluczowymi w sposób naturalny, a tym samym zachęciło potencjalnych użytkowników do korzystania z usług salonu fryzjerskiego.

Zmiany zostały dokonane również w obrębie samej strony i jej struktury, ustawione zostały odpowiednie nagłówki, a sekcja head została nasycona słowami kluczowymi. Strona została również przekierowana na wersję opartą o protokół www. Nowe oraz istniejące już podstrony zostały podlinkowane bezpośrednio z menu głównego znajdującego się u góry strony, poprawiając tym samym linkowanie wewnętrzne w obrębie całej strony. Wygenerowano mapę witryny, która została następnie dodana w usłudze Google Search Console. Do linków kierujących poza stronę naszego klienta dodany został atrybut nofollow.

Uzupełnione zostały dane adresowe klienta na stronie. Strona została dodatkowo nasycona słowami kluczowymi powiązanymi z poznańską lokalizacją. W serwisie zostały poprawione takie elementy jak usunięcie duplikatów stron wewnętrznych lub zablokowanie indeksowania podstron mało wartościowych dla robotów wyszukiwarki. Podczas naszej współpracy wdrożony został również certyfikat SSL, a strona przekierowana została na adres oparty o protokół https://.

dodanie atrybutu nofollow na linki wychodzące,

dodanie nowych landingów w menu,

optymalizacja sekcji head,

wygenerowanie mapy witryny,

przekierowanie strony internetowej na wersję z www,

nasycenie nagłówków słowami kluczowymi,

wdrożenie SSL.

4

Jak zbudowaliśmy

strukturę linków zewnętrznych

Gdy klient trafił do naszej firmy, nie posiadał zbyt wielu linków zewnętrznych prowadzących do swojej witryny. Naszym zadaniem było stworzenie profilu linkowego niemal od postaw z nastawieniem, aby był on mocno zróżnicowany oraz naturalny. Podczas całego okresu naszej współpracy sukcesywnie pracowaliśmy nad budową zaufanego profilu linkowego za pomocą pozyskiwania odnośników do strony naszego klienta z powiązanych, tematycznych wątków czy też firmowych wizytówek i katalogów powiązanych bezpośrednio z branżą. Linki przychodzące do witryny kierowane były nie tylko na słowa kluczowe, ale również na domenę czy brand naszego klienta.

Korzystanie jednocześnie z tak wielu różnych i jednocześnie zaufanych źródeł oraz odpowiednie zaplanowanie strategii linkowania pozwoliło nam na odpowiednią dywersyfikację budowanego profilu linkowego.

5

Efekt

naszych działań

Opinia klienta

Prowadząc swoją działalność w centrum Poznania, musieliśmy zmagać się z liczną konkurencją. Szukając rozwiązań, znaleźliśmy Grupę TENSE, od której otrzymaliśmy atrakcyjną ofertę na pozycjonowanie strony internetowej. Opiekun w Grupie TENSE dokładnie przeanalizował błędy na naszej stronie, a także lokalny rynek i konkurencję. Wspólnie zaplanowaliśmy harmonogram działań, a potem zaczęliśmy wprowadzać je w życie. Efekty były bardzo szybko zauważalne. Nasza strona nie tylko zajęła lepsze wyniki w wyszukiwarce, ale też stała się bardziej atrakcyjna dla klientów dzięki zoptymalizowanym treściom.

- Roman Spychała


Skontaktuj się z nami i zobacz co możemy dla Ciebie zrobić!
Salon fryzjerski
Oceń wpis