Case study - rollcenter.pl

Rollcenter produkuje i sprzedaje rolety przez internet od 2009 roku. W ofercie sklepu są rolety w kasecie, mini, dachowe, a nawet termiczne. Flagowymi produktami są rolety dzień/noc i właśnie na nie postawiliśmy mocny nacisk w kampanii.

Branża
producent rolet okiennych
Domena
Typ kampanii Google Ads
kampania produktowa
Cel

wzrost ROAS

Efekt
1 220% ROAS w 3 miesiące
Co zrobiliśmy?
Strategia

Przy planowaniu kampanii Google Ads dla Klienta główny nacisk chcieliśmy położyć na zwiększenie wskaźnika ROAS, czyli zdobycie jak największego zwrotu z wydatków. Efekt ten planowaliśmy osiągnąć za pomocą kampanii produktowej.

Oprócz tego postawiliśmy na remarketing. Reklamy miały wyświetlać się użytkownikom w odpowiednim momencie lejka sprzedażowego, czyli przed samym dokonaniem zakupu.

Realizacja

Większość budżetu przeznaczyliśmy na kampanię produktową, która wykazuje największy potencjał sprzedażowy.

Położyliśmy również nacisk na tworzenie kampanii tekstowych dla rolet dzień/noc oraz na dynamiczne reklamy w wyszukiwarce, które mają najwyższy wzrost z inwestycji.

Pozostałe środki przeznaczyliśmy na kampanię brandową oraz remarketing uruchamiający się w momencie rozważania zakupu przez potencjalnego klienta.