Case study - rollcenter.pl
Rollcenter produkuje i sprzedaje rolety przez internet od 2009 roku. W ofercie sklepu są rolety w kasecie, mini, dachowe, a nawet termiczne. Flagowymi produktami są rolety dzień/noc i właśnie na nie postawiliśmy mocny nacisk w kampanii.
wzrost ROAS
Przy planowaniu kampanii Google Ads dla Klienta główny nacisk chcieliśmy położyć na zwiększenie wskaźnika ROAS, czyli zdobycie jak największego zwrotu z wydatków. Efekt ten planowaliśmy osiągnąć za pomocą kampanii produktowej.
Oprócz tego postawiliśmy na remarketing. Reklamy miały wyświetlać się użytkownikom w odpowiednim momencie lejka sprzedażowego, czyli przed samym dokonaniem zakupu.
Większość budżetu przeznaczyliśmy na kampanię produktową, która wykazuje największy potencjał sprzedażowy.
Położyliśmy również nacisk na tworzenie kampanii tekstowych dla rolet dzień/noc oraz na dynamiczne reklamy w wyszukiwarce, które mają najwyższy wzrost z inwestycji.
Pozostałe środki przeznaczyliśmy na kampanię brandową oraz remarketing uruchamiający się w momencie rozważania zakupu przez potencjalnego klienta.