Rollcenter nagłówek

Rollcenter

ROAS jak się patrzy
1 220%
ROAS
w 3 miesiące
1,45 mln
wyświetleń
0,88 zł
średnie
CPC
Działamy transparentnie – możesz to sprawdzić!

Przekonaj się, co możemy dla Ciebie zrobić.

Napisz do nas
  • Rollcenter to firma produkująca i sprzedająca rolety
  • Klientowi zależy na  wzroście zwrotu z inwestycji i chciałby rozwinąć z nami swoje dwa biznesy
  • Prowadzimy kampanię produktową i wykorzystujemy remarketing
  • Obserwujemy wyniki kampanii
Wstęp

Rollcenter produkuje rolety i sprzedaje je przez Internet od 2009 roku. W ofercie sklepu można znaleźć rolety w kasecie, mini, dachowe, a nawet termiczne. Flagowymi produktami są rolety dzień/noc i właśnie na nie postawiliśmy mocny nacisk w kampanii.

Firmie zależało na zwiększeniu liczby odwiedzin na stronie i poziomu konwersji, dlatego zwróciła się do nas o pomoc w przygotowaniu kampanii reklamowej. Klient działa w branży o wysokiej konkurencji, dlatego zależało mu, żeby wyróznić się na tle innych firm. Nasi specjaliści przeanalizowali potrzeby Klienta, przyjrzeli się branży i przystąpili do działania.

Cele
  • Wzrost współczynnika ROAS
  • Utrzymanie niskiego CPC
Strategia

Przy planowaniu kampanii Google Ads dla Klienta główny nacisk położyliśmy na zwiększenie wskaźnika ROAS, czyli zdobycie jak największego zwrotu z wydatków. Efekt ten planowaliśmy osiągnąć za pomocą kampanii produktowej.

Oprócz tego postawiliśmy na remarketing. Reklamy miały wyświetlać się użytkownikom w odpowiednim momencie lejka sprzedażowego, czyli przed samym dokonaniem zakupu.

Realizacja

Większość budżetu przeznaczyliśmy na kampanię produktową, która wykazuje największy potencjał sprzedażowy. Stworzyliśmy kampanie tekstowe dla rolet dzień/noc oraz na dynamiczne reklamy w wyszukiwarce, które mają najwyższy wzrost z inwestycji. Pozostałe środki przeznaczyliśmy na kampanię brandową oraz remarketing uruchamiający się w momencie rozważania zakupu przez potencjalnego klienta.

Chcesz poznać sukcesy innych naszych Klientów?
Zajrzyj tutaj!
Efekt

Kampania kierująca na stronę Rollcenter przełożyła się na wyniki biznesowe. Zwiększyliśmy liczbę  kliknięć przy zachowaniu wysokiego współczynnika konwersji. Utrzymaliśmy niskie CPC oraz zadbaliśmy o wysokie pokrycie reklam w wynikach wyszukiwania. Efekt naszych działań zaowocował w postaci 1 220% ROAS w 3 miesiące i 1,45 mln wyświetleń.

Tę współpracę można podsumować następująco: rolety na wymiar i reklama na wymiar. Nasi specjaliści doskonale wiedzą, jak wykorzystać możliwości, które dają Google Ads. A elastyczne podejście i dokładne rozeznanie się w potrzebach klienta to gwarancja sukcesu.

zdjęcie w tle