Case study - pieknyusmiech24.com.pl

Pracownia Pięknego Uśmiechu świadczy usługi stomatologii estetycznej, ortodoncji, protetyki oraz chirurgii stomatologicznej. W gabinecie pracują doświadczeni i wykwalifikowani specjaliści, którzy od lat przywracają uśmiechy setkom pacjentów.

Branża
protetyczna
Typ kampanii Google Ads
kampania tekstowa
Cel

wzrost liczby Klientów

Efekt
128% więcej konwersji
Co zrobiliśmy?
Strategia

Priorytetem przy planowaniu kampanii było dokładne określenie grupy docelowej. Zależało nam na tym, aby reklamy precyzyjnie docierały do osób zainteresowanych usługami świadczonymi przez Klienta.

Wyeliminowaliśmy zbędne, nieprzynoszące ruchu frazy i usunęliśmy niekonwertujące grupy odbiorców.

Wcześniejsze założenia strategii musieliśmy dopasować do zmian wywołanych przez pandemię koronawirusa. Mimo utrudnień z nią związanych, systematyczne prace nad optymalizacją konta pozwoliły nam uzyskać wysoką pozycję w aukcji i dobry ROAS, czyli zwrot z inwestycji.

Realizacja

Na bieżąco optymalizujemy kampanię i staramy się modyfikować założenia grup docelowych, aby osiągać jak najlepsze wyniki. Większość kampanii notuje CTR z reklam powyżej 30%, co jest bardzo dobrym wynikiem, biorąc pod uwagę dużą konkurencję na rynku usług protetycznych i stomatologicznych.

Dzięki dopracowanym szczegółom udaje nam się zachować pozycję lidera i pozyskiwać wartościowy ruch na 154 zapytania. Średni współczynnik konwersji utrzymuje się na poziomie 68%.