Case Study przyjazniseniorom.com

O firmie

Portal przyjazniseniorom.com to baza miejsc przyjaznych osobom starszym oraz firm świadczącym usługi seniorom i ich rodzinom. Na portal znajdziemy również inspirujące historie ludzi, którzy mimo swojego wieku realizują swoje marzenia, stając się inspiracją dla innych.


CEL: Osiągnięcie czołowych pozycji na dobrane do branży frazy kluczowe.

1

Analiza

strony WWW klienta

Analiza strony przyjazniseniorom.com wykazała przede wszystkim konieczność optymalizacji treści pod określone wyrażenia kluczowe (również w zakresie nagłówków hx). Widoczne zaniedbania to również nieodpowiednie znaczniki w sekcji head. Analiza techniczna wykazała także występowanie mało wartościowych podstron, które należało zablokować przed indeksowaniem przez Google.

Poprzez działania optymalizacyjne i linkujące mieliśmy na celu zdobycie jak najwyższych pozycji na większość popularnych fraz kluczowych związanych z branżą klienta.

2

Jak dobraliśmy

słowa kluczowe pod ofertę klienta

FrazaMiesięczna wyszukiwalność*
dom spokojnej starości2400
dom opieki mazowieckie720
domy opieki mazowieckie720
dom spokojnej starości ceny590
domy spokojnej starości ceny590
dom opieki cennik390
domy opieki warszawa i okolice320
prywatne domy opieki260
dom opieki ceny260
dom seniora ceny170

Po wstępnej analizie postawiliśmy na frazy ogólnopolskie + kilka fraz geolokalizowanych.

Od początku współpracy naszym założeniem było dostanie się do jak największej liczby potencjalnych klientów. Osiągnięcie pozycji na dużą ilość tego typu słów kluczowych pozwoliło wygenerować na stronie dodatkowy ruch oraz wsparło promocję wyrażeń kluczowych częściej wyszukiwanych.

4

Jak zbudowaliśmy

strukturę linków zewnętrznych

Strona zawierała według naszej analizy małą ilość treści opisujących ofertę, zatem w pierwszej kolejności zajęliśmy się rozbudową tekstów na witrynie. W ramach rozbudowy powstały między innymi osobne podstrony ofertowe dla wielu lokalizacji. Na obecnych oraz nowych podstronach zoptymalizowane zostały znaczniki w sekcji head – tagi title oraz description pod kątem występowania pozycjonowanych słów kluczowych.

Analiza strony wykazała istnienie wielu mało wartościowych (m.in. pustych) podstron, które należało zablokować przed indeksowaniem przez roboty sieciowe Google, tak by nie obniżały ogólnej wartości strony – osiągnęliśmy to m.in. poprzez optymalizację znaczników meta robots.

5

Efekt

naszych działań

Po weryfikacji profilu linkowego,  stwierdziliśmy, że w pierwszej kolejności zajmiemy się rozbudową profilu linkowego pod kątem brandu oraz linków typu URL, tak by maksymalnie znaturalizować profil linkowy.

W kolejnym etapie skupiliśmy się na powolnym budowaniu profilu pod kątem pozycjonowanych wyrażeń kluczowych.

Dołożono wszelkich starań aby profil linkowy był zbudowany w sposób naturalny. Zbyt duża częstotliwość publikowania linków czy nienaturalna  proporcja, prawdopodobnie wpłynęłaby na negatywny odbiór przez roboty wyszukiwarki.

Opinia klienta

Pozycjonowanie portalu stało się w pewnym momencie naszej działalności bardzo konieczne. Zdecydowaliśmy, że oddamy się w ręce specjalistów z Grupy TENSE. Dzięki szczegółowej analizie strony i wymienieniu wszystkich potrzebnych zmian, kondycja naszej witryny znacznie się poprawiła. Efekty zauważyliśmy po okresie 4-6 miesięcy. Cenne jest również dla nas sprawne odpowiadanie na nasze maile i zapytania o inne usługi marketingu internetowego zarówno przez indywidualnego Doradcę oraz Specjalistę ds. SEO.


Bogumiła Budzińska-Bojdo
Skontaktuj się z nami i zobacz co możemy dla Ciebie zrobić!
Opieka zdrowotna
Oceń wpis