Case study - mpuk.pl

Miejskie Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych w Warszawie od 75 lat świadczy usługi pogrzebowe dla mieszkańców stolicy.

Domena
Typ kampanii Google Ads
kampania tekstowa, kampania lokalna

Cel

wzrost konwersji

Efekt
400% więcej telefonów

Co zrobiliśmy?

Strategia

Naszym celem była optymalizacja kampanii Google Ads pod kątem efektywności. Zależało nam na zwiększeniu konwersji, w tym wypadku telefonów przy jednoczesnym spadku kosztów, jakie musieliśmy ponieść na uzyskanie celu. Czyli – więcej za mniej.

Ze względu na branżę usług pogrzebowych do dyspozycji mieliśmy standardowe reklamy tekstowe i kampanię lokalną w Google Moja Firma.

Realizacja

Aby dotrzeć z reklamą do jak największej liczby odbiorców, postanowiliśmy wykorzystać frazy geolokalizacyjne z nazwami poszczególnych dzielnic. Zależało nam na tym, aby przekazać mieszkańcom Warszawy, że z usług MPUK można korzystać w każdej dzielnicy.

Dodatkowo do konta Google Ads dodaliśmy dynamiczną kampanię. Jej cechą charakterystyczną jest to, że nagłówki reklamy dostosowują się automatycznie do fraz wpisywanych w wyszukiwarkę przez internautę. Jest to możliwe dzięki temu, że ten rodzaj kampanii analizuje stronę docelową i dobrze „zna” jej zawartość, stąd tak precyzyjne dopasowanie treści komunikatu i mniejszy koszt konwersji.