Case Study www.wache.com.pl

Strona WWW:

www.wache.com.pl


Lokalizacja:

ul. Poznańska 14-16 62-081
Baranowo k/Poznania

O firmie

Auto Wache to znana marka na poznańskiej mapie autoryzowanych dealerów samochodowych. Oferują nie tylko samochody mareki Mazda ale również motocykle Suzuki, silniki zaburtowe Suzuki Marine a także autoryzowany serwis mechaniczny i blacharsko-lakierniczy.


CEL: Zwiększenie widoczności w wyszukiwarce Google

1

Analiza

strony WWW klienta

Podejmując się analizy strony internetowej zauważyliśmy, że posiadała ona dużo braków, które uniemożliwiały uzyskanie wysokich pozycji dla wszystkich wyrażeń. Podstawowym problemem był fakt, że strona główna była typową stroną przejściową, która miała za zadanie skierować użytkownika na witrynę jedną z dwóch firm dealerskich, które oferują zupełnie różne oferty dla klientów. Choć część fraz już rankingowała w Top 10, to uzyskanie topowych pozycji dla wszystkich, wymagało wdrożenia znaczących zmian.

Kolejną problematyczną kwestią było to, że na istniejących stronach, poza danymi kontaktowymi do osób odpowiedzialnych za dane usługi, brakowało wartościowych treści, a w związku z tym również znaczników hx poziomu 1-2. Dodatkowo dla niektórych wyników podstrony nie zostały uwzględnione w strukturze strony, co należało poprawić w procesie pozycjonowania.

2

Jak dobraliśmy

słowa kluczowe pod ofertę klienta

FrazaMiesięczna wyszukiwalność*
mazda74000
serwis mazdy1000
serwis kia1000
mazda salon1000
mazda serwis880
aso mazda480
dealer mazda320
części mazda320
autoryzowany serwis kia110
suzuki serwis motocykle70

Dobraliśmy wyrażenia w oparciu o marki samochodów oraz motocykli oferowanych przez dealera oraz usługi, które kompleksowe świadczą z zakresu blacharstwa, lakiernictwa, serwisu samochodowego czy ASO.

Pomimo, że część fraz znajdowała się już na pierwszej stronie wyników uwzględniliśmy je również w ofercie. Nie chcieliśmy narazić klienta na utratę obecnych pozycji, które mogłyby się pojawić przy migracji strony na nowy adres www.

Dzięki naszym działaniom udało się podnieść pozycję tych fraz o kilka pozycji, co przełożyło się na znaczny wzrost liczby wejść na stronę klienta.

3

Jak zoptymalizowaliśmy

stronę www pod wyrażenia

Na samym początku wdrożyliśmy treści, jak również zoptymalizowaliśmy nagłówki hx poziomu 1-2, znaczniki tytułów i opisy stron. Uwzględniliśmy również przypadki, kiedy silnik strony powodował powstawanie duplikatów wewnętrznych i od razu zabezpieczyliśmy przed takimi przypadkami.

Skupiliśmy się również na tym, aby podczas optymalizacji zmienić stronę główną domeny w stronę informacyjną o świadczonych usługach. Nie pominęliśmy również utworzenia nowych podstron, których brakowało w strukturze strony dla niektórych wyrażeń kluczowych.

optymalizacja nagłówków i meta tagów,

eliminacja duplikatów,

rozbudowa treści witryny,

utworzenie nowych podstron,

modyfikacja głównej strony z doorway na informacyjną.

4

Jak zbudowaliśmy

strukturę linków zewnętrznych

Z racji tego, że strona trafiła do nas z historią linkowania i ze stosunkowo naturalnym profilem linkowym, nie musieliśmy poświęcać czas na naturalizację. Odnośniki prowadzące do strony wiodły w większości poprzez naturalne anchory (teksty zakotwiczenia), jedynie w przypadku fraz bardziej konkurencyjnych zostało zastosowane linkowanie typowo pod wyrażenia kluczowe. Mimo tego, budowanie profilu linkowego musieliśmy przeprowadzać z dużą uwagą i ostrożnością. Odnośniki do wybranych adresów pozyskaliśmy z zaufanych tematycznych domen, które podniosły ocenę witryny. Dopilnowaliśmy również kwestii unikatowości tekstów na zewnętrznych serwisach, skąd prowadziły linki do pozycjonowanej strony.

5

Efekt

naszych działań

Opinia klienta

Zdecydowaliśmy się na pozycjonowanie naszej strony internetowej, aby nasze usługi oraz oferta stały się bardziej dostępne dla potencjalnych klientów. Dzięki dokładnej analizie naszej witryny internetowej specjaliści Grupy TENSE określili zakres potrzebnych zmian i je wdrożyli, będąc z nami w kontakcie na każdym etapie prac. Pozycjonowanie przeprowadzone dla naszej witryny przez Grupę TENSE w pełni nas usatysfakcjonowało. Dodatkowo w wybranych miesiącach prowadzimy również kampanię Google Ads.

W naszej dotychczasowej współpracy cenimy sobie również bardzo dobry i sprawny kontakt zarówno z Doradcą, jak i pozycjonerem.


Sylwia Marciniak
Skontaktuj się z nami i zobacz co możemy dla Ciebie zrobić!
Motoryzacja
5 (100%) z 2 głosów