Case study - goe.pl

Sklep internetowy z szerokim wyborem damskiego i męskiego obuwia od znanych producentów. Klienci znajdą na stronie buty na każdą okazję w promocyjnych cenach.

Domena
Typ kampanii Google Ads
kampania produktowa

Cel

wzrost sprzedaży

Efekt
1010% zwrotu z inwestycji

Co zrobiliśmy?

Strategia

Kiedy celem jest zwiększenie sprzedaży warto połączyć różne formy reklamy Google Ads i wykorzystać synergię efektów.

W przypadku strony goe.pl zdecydowaliśmy się na stworzenie kampanii tekstowej oraz produktowej oraz uzupełnienie działań o wysokiej jakości remarketing dynamiczny.

Realizacja

Inteligentne kampanie Google Merchant Center zastąpiliśmy ręcznym kierowaniem, co okazało się o wiele efektywniejsze dla naszego Klienta.

Aby zwiększyć zasięg kampanii utworzyliśmy również kampanię displayową, która pozyskała wielu zaangażowanych odbiorców.

Pozyskanie tak dużego ruchu z różnych kanałów nie byłoby skuteczne, gdyby nie zastosowanie poprawnie skonfigurowanego remarketingu dynamicznego. Dzięki inteligentnym ustawieniom kampanii Google Ads, wyszukuje on najlepiej konwertujących użytkowników i właśnie im wyświetla reklamy, dzięki czemu podbija znacząco skuteczność całego konta i wszystkich kanałów promocji.