Wybierz branżę i poznaj genezę sukcesu

Case Study drewhome.com.pl

DrewHome

Strona WWW:

drewhome.com.pl


Facebook:

Zobacz profil


Lokalizacja:

ul. Komorowskich 29, 34-300 Żywiec

O firmie DrewHome

DrewHome to specjalista w dziedzinie budowy domów szkieletowych. Produkuje trwałe, ciepłe i energooszczędne domy szkieletowe. Działa zarówno na lokalnie terenie Śląska i Małopolski, jak i w kraju oraz za granicą. Swoje produkty kieruje do osób nastawionych na oszczędność energii oraz oczekujących krótkiego okresu cyklu inwestycyjnego.


CEL: Osiągnięcie czołowych pozycji na dobrane do branży frazy kluczowe

1

Analiza

strony WWW klienta

Serwis został utworzony w systemie CMS, który nie umożliwiał wprowadzenia części ze standardowo wykonywanych prac optymalizacyjnych. Z powodu braku możliwości uzyskania danych dostępowych do serwera FTP nasza analiza skupiła się głównie na elementach, które można było zoptymalizować za pomocą samego panelu administracyjnego. Niezbędna okazała się optymalizacja sekcji head, nagłówków oraz treści pod kątem pozycjonowanych słów kluczowych.

2

Jak dobraliśmy

słowa kluczowe pod ofertę klienta

FrazaMiesięczna wyszukiwalność*
domy szkieletowe9900
domy kanadyjskie8100
domy energooszczędne1900
domy szkieletowe cena1600
domy szkieletowe ceny1600
domy szkieletowe projekty1000
domy szkieletowe śląsk590
domy szkieletowe pod klucz390
domy drewniane szkieletowe320
tanie domy szkieletowe320
domy szkieletowe małopolska260
domy kanadyjskie śląsk170

Wybraliśmy ogólne frazy związane z działalnością klienta, takie jak: „domy szkieletowe”, „domy kanadyjskie”, „domy energooszczędne”, które charakteryzują się wysoką wyszukiwalnością. W celu wsparcia pozycjonowania tych wyrażeń, dobraliśmy także słowa kluczowe z związane z daną lokalizacją, jak: „domy szkieletowe Śląsk”, „domy szkieletowe małopolska”, „domy kanadyjskie Śląsk” oraz zwroty tzw. „długiego ogona”, np. „domy szkieletowe producent”, „domy kanadyjskie budowa”, „domy szkieletowe projekty”, „domy energooszczędne pod klucz”, które pomogły wypromować te ogólnopolskie, najbardziej konkurencyjne frazy.

3

Jak zoptymalizowaliśmy

stronę www pod wyrażenia

Ze względu na ograniczone możliwości wprowadzania zmian poprzez system CMS oraz brak dostępu do silnika strony z poziomu serwera FTP, wykonanie pełnej optymalizacji serwisu było niemożliwe. Z tego powodu w pierwszej kolejności prace skupiły się na optymalizacji sekcji head pod kątem wybranego zestawu słów kluczowych. Oprócz tytułów i opisów meta description zoptymalizowaliśmy również meta tagi robots, by roboty wyszukiwarek mogły swobodnie indeksować kluczowe podstrony witryny oraz, by nie indeksowały podstron o niskiej wartości. Kolejnym etapem była rozbudowa treści wykonana na podstawie analizy konkurencji oraz modyfikacja nagłówków pod pozycjonowane frazy.

W trakcie pozycjonowania witryny, klient postanowił zlikwidować drugą stronę o tej samej tematyce, która działała pod inną domeną i je obie połączyć. Wiązało się to z wprowadzeniem odpowiednich przekierowań z tematycznych podstron usuwanej domeny na ich odpowiedniki w pozycjonowanej domenie oraz odświeżeniem optymalizacji w promowanym serwisie.

optymalizacja sekcji head

optymalizacja meta tagów robots

optymalizacja nagłówków

rozbudowa treści i nasycenie jej słowami kluczowymi

ustawienie przekierowań z innej domeny klienta

4

Jak zbudowaliśmy

strukturę linków zewnętrznych

Z uwagi na to, że strona na początku umowy nie miała zbyt wielu odnośników, działania związane z link buildingiem na pierwszym etapie skupiły się na dodawaniu odnośników pod kątem wzmocnienia brandu strony. Dopiero w drugim etapie, już po optymalizacji kodu i treści witryny, budowanie profilu linkowego skierowane zostało na promowanie wybranych słów kluczowych. Dzięki temu witryna zaczęła osiągać lepsze wyniki w pierwszej kolejności na frazy z długiego ogona, a następnie na te najbardziej konkurencyjne wyrażenia.

Opinia klienta

W biznesie kierujemy się profesjonalizmem i stosujemy jedynie nowatorskie rozwiązania. To właśnie połączyło nas z Grupą TENSE. Dzięki ich kwalifikacjom nasza strona została wysoko wypozycjonowana, a oferta stała się szeroko dostępna dla potencjalnych klientów w bardzo krótkim czasie. Szczególnie to podkreślamy biorąc pod uwagę, do jak wąskiego grona odbiorców skierowana jest nasza oferta.


Skontaktuj się z nami i zobacz co możemy dla Ciebie zrobić!
Budownictwo
5 (100%) z 1 głosów