Wybierz branżę i poznaj genezę sukcesu
Case Study drewhome.com.pl

O firmie DrewHome
DrewHome to specjalista w dziedzinie budowy domów szkieletowych. Produkuje trwałe, ciepłe i energooszczędne domy szkieletowe. Działa zarówno na lokalnie terenie Śląska i Małopolski, jak i w kraju oraz za granicą. Swoje produkty kieruje do osób nastawionych na oszczędność energii oraz oczekujących krótkiego okresu cyklu inwestycyjnego.
CEL: Osiągnięcie czołowych pozycji na dobrane do branży frazy kluczowe
Analiza
strony WWW klienta
Serwis został utworzony w systemie CMS, który nie umożliwiał wprowadzenia części ze standardowo wykonywanych prac optymalizacyjnych. Z powodu braku możliwości uzyskania danych dostępowych do serwera FTP nasza analiza skupiła się głównie na elementach, które można było zoptymalizować za pomocą samego panelu administracyjnego. Niezbędna okazała się optymalizacja sekcji head, nagłówków oraz treści pod kątem pozycjonowanych słów kluczowych.

Jak dobraliśmy
słowa kluczowe pod ofertę klienta
Fraza | Miesięczna wyszukiwalność* |
---|---|
domy szkieletowe | 9900 |
domy kanadyjskie | 8100 |
domy energooszczędne | 1900 |
domy szkieletowe cena | 1600 |
domy szkieletowe ceny | 1600 |
domy szkieletowe projekty | 1000 |
domy szkieletowe śląsk | 590 |
domy szkieletowe pod klucz | 390 |
domy drewniane szkieletowe | 320 |
tanie domy szkieletowe | 320 |
domy szkieletowe małopolska | 260 |
domy kanadyjskie śląsk | 170 |
Wybraliśmy ogólne frazy związane z działalnością klienta, takie jak: „domy szkieletowe”, „domy kanadyjskie”, „domy energooszczędne”, które charakteryzują się wysoką wyszukiwalnością. W celu wsparcia pozycjonowania tych wyrażeń, dobraliśmy także słowa kluczowe z związane z daną lokalizacją, jak: „domy szkieletowe Śląsk”, „domy szkieletowe małopolska”, „domy kanadyjskie Śląsk” oraz zwroty tzw. „długiego ogona”, np. „domy szkieletowe producent”, „domy kanadyjskie budowa”, „domy szkieletowe projekty”, „domy energooszczędne pod klucz”, które pomogły wypromować te ogólnopolskie, najbardziej konkurencyjne frazy.
Jak zoptymalizowaliśmy
stronę www pod wyrażenia
Ze względu na ograniczone możliwości wprowadzania zmian poprzez system CMS oraz brak dostępu do silnika strony z poziomu serwera FTP, wykonanie pełnej optymalizacji serwisu było niemożliwe. Z tego powodu w pierwszej kolejności prace skupiły się na optymalizacji sekcji head pod kątem wybranego zestawu słów kluczowych. Oprócz tytułów i opisów meta description zoptymalizowaliśmy również meta tagi robots, by roboty wyszukiwarek mogły swobodnie indeksować kluczowe podstrony witryny oraz, by nie indeksowały podstron o niskiej wartości. Kolejnym etapem była rozbudowa treści wykonana na podstawie analizy konkurencji oraz modyfikacja nagłówków pod pozycjonowane frazy.
W trakcie pozycjonowania witryny, klient postanowił zlikwidować drugą stronę o tej samej tematyce, która działała pod inną domeną i je obie połączyć. Wiązało się to z wprowadzeniem odpowiednich przekierowań z tematycznych podstron usuwanej domeny na ich odpowiedniki w pozycjonowanej domenie oraz odświeżeniem optymalizacji w promowanym serwisie.
optymalizacja sekcji head
optymalizacja meta tagów robots
optymalizacja nagłówków
rozbudowa treści i nasycenie jej słowami kluczowymi
ustawienie przekierowań z innej domeny klienta
Jak zbudowaliśmy
strukturę linków zewnętrznych
Z uwagi na to, że strona na początku umowy nie miała zbyt wielu odnośników, działania związane z link buildingiem na pierwszym etapie skupiły się na dodawaniu odnośników pod kątem wzmocnienia brandu strony. Dopiero w drugim etapie, już po optymalizacji kodu i treści witryny, budowanie profilu linkowego skierowane zostało na promowanie wybranych słów kluczowych. Dzięki temu witryna zaczęła osiągać lepsze wyniki w pierwszej kolejności na frazy z długiego ogona, a następnie na te najbardziej konkurencyjne wyrażenia.

Efekt
naszych działań

Opinia klienta
W biznesie kierujemy się profesjonalizmem i stosujemy jedynie nowatorskie rozwiązania. To właśnie połączyło nas z Grupą TENSE. Dzięki ich kwalifikacjom nasza strona została wysoko wypozycjonowana, a oferta stała się szeroko dostępna dla potencjalnych klientów w bardzo krótkim czasie. Szczególnie to podkreślamy biorąc pod uwagę, do jak wąskiego grona odbiorców skierowana jest nasza oferta.