Case study - babysenses.pl

BabySenses zajmuje się produkcją i sprzedażą mat edukacyjnych oraz zabawek kontrastowych dla niemowląt.  Produkty wykonane są z tkanin o autorskich wzorach, które stymulują wzrok niemowląt oraz stymulują myślenie dzieci.

Branża
zabawki dla dzieci
Domena
Typ kampanii Google Ads
kampania produktowa
Cel

wzrost sprzedaży

Efekt
1008% zwrotu z inwestycji
Co zrobiliśmy?
Strategia

W przypadku kampanii Google Ads dla marki babysenses.pl głównym celem było uzyskanie jak najwyższej sprzedaży.

Początkowo testowaliśmy różne formy reklamy PPC – kampanie tekstowe oraz produktowe. Na przestrzeni kilku miesięcy trwania kampanii najbardziej satysfakcjonujące efekty odnotowały kampanie produktowe, więc to na nich zdecydowaliśmy się finalnie skupić swoje działania.

Kampanie produktowe wspomagane są również remarketingiem dynamicznym, efektywnie docierającym do klientów, którzy byli zainteresowani kupnem produktu, ale porzucili koszyk.

Realizacja

Największy nacisk położyliśmy na kampanie Google Merchant Center. Kampanie produktowe z ręcznym kierowaniem zastąpiliśmy inteligentnymi kampaniami produktowymi, przez co uzyskały nieporównywalnie lepsze wyniki pod względem sprzedaży.

Przeprowadziliśmy analizę skuteczności produktów i wytypowaliśmy te najpopularniejsze, cieszące się dużym zainteresowaniem klientów. Właśnie je pozostawiliśmy w kampanii, dzięki czemu osiągnęliśmy zdecydowany wzrost zwrotu z inwestycji.

Pozostałe środki przeznaczyliśmy na kampanię brandową oraz remarketing dynamiczny, skutecznie docierający do potencjalnych klientów zainteresowanych zakupem.