BabySenses.

Zabawa z Google Ads
1 008%
zwrotu
z inwestycji
2
typy
kampanii
Znamy się na kampaniach reklamowych. Sprawdź nas!

Przekonaj się, co możemy dla Ciebie zrobić.

Napisz do nas
  • BabySenses produkuje i sprzedaje zabawki dla maluchów
  • Firmie zależy na zwiększeniu sprzedaży
  • Testujemy różne typy reklam
  • Dzięki kampaniom produktowym osiągamy imponujący zwrot z inwestycji
Wstęp

BabySenses zajmuje się produkcją i sprzedażą mat edukacyjnych oraz zabawek kontrastowych dla niemowląt. Produkty wykonane są z atestowanych i certyfikowanych tkanin o autorskich wzorach, które stymulują zmysły maluchów.

Naszym zadaniem było zaplanowanie działań, których efektem będzie wzrost odwiedzin na stronie zakończonych zakupem produktów. Przeanalizowaliśmy sytuację i postawiliśmy wykorzystać do tego celu możliwości, jakie dają Google Ads.

Cele
  • Wzrost sprzedaży
  • Jak najwyższy zwrot z inwestycji
Strategia

W przypadku kampanii Google Ads dla marki BabySenses głównym celem było uzyskanie jak najwyższej sprzedaży. Początkowo testowaliśmy różne formy reklamy PPC – kampanie tekstowe oraz produktowe. W trakcie kilkumiesięcznych działań najbardziej satysfakcjonujące efekty odnotowały kampanie produktowe, więc to na nich zdecydowaliśmy się finalnie skupić.

Kampanie produktowe wspomagane były remarketingiem dynamicznym kierowanym do klientów, którzy byli zainteresowani kupnem produktu, ale porzucili koszyk.

Realizacja

Największy nacisk położyliśmy na kampanie Google Merchant Center. Kampanie produktowe z ręcznym kierowaniem zastąpiliśmy inteligentnymi kampaniami produktowymi, przez co uzyskały nieporównywalnie lepsze wyniki pod względem sprzedaży.

Przeprowadziliśmy analizę skuteczności produktów i wytypowaliśmy te najpopularniejsze, cieszące się dużym zainteresowaniem klientów. Właśnie je pozostawiliśmy w kampanii, dzięki czemu osiągnęliśmy zdecydowany wzrost zwrotu z inwestycji.

Pozostałe środki przeznaczyliśmy na kampanię brandową oraz remarketing dynamiczny, który skutecznie dociera do potencjalnych klientów zainteresowanych zakupem.

Chcesz poznać sukcesy innych naszych Klientów?
Zajrzyj tutaj!
Efekt

Jako certyfikowany Partner Google znamy możliwości, jakie dają Google Ads. Dzięki temu i elastycznemu podejściu do zadania dopasowaliśmy odpowiednie reklamy do branży i celów Klienta.

Kampania Google Ads kierująca na stronę BabySenses.pl przełożyła się na wyniki biznesowe – zwrot z inwestycji wyniósł aż 1008%! Cieszyliśmy się z tego wyniku jak dzieci z nowej zabawki (oczywiście takiej ze sklepu BabySenses).

zdjęcie w tle