rolety i żaluzje

apstudiolodz.pl

Wyraźne efekty
54
frazy
na pierwszym miejscu
88
fraz
w TOP 10
719
fraz
w TOP 50
Liczby robią wrażenie.
Też możesz mieć takie wyniki!

Skontaktuj się z nami i dowiedz się więcej.

Napisz do nas
  • Firmie zależy na wzroście widoczności w sieci
  • Analizujemy stronę i proponujemy optymalizację
  • Wdrażamy zmiany w treścach i strukturze strony
  • Pozycje strony zaczynają rosnąć
Wstęp

Firma AP Studio oferuje różne typy przysłon okiennych. Klienci mogą wybierać wśród rolet, żaluzji i plis, a także złożyć zamówienie indywidualne. Firma działa na terenie Łodzi. 

Naszym zadaniem było zoptymalizowanie witryny i zwiększenie dzięki temu jej widoczności w Internecie. Szczegółowa analiza strony pokazała, że powinniśmy postawić przede wszystkim na frazy kluczowe związane z lokalizacją, rozbudowę treści i poprawienie profilu linków. Specjaliści SEO przystąpili zatem do dzieła.

Cele
  • Wzrost ruchu na stronie internetowej
  • Dywersyfikacja struktury profilu linkowego
  • Optymalizacja treści na stronie
Wyzwanie

Strona Klienta jest oparta o system CMS WordPress, który jest wygodny w użytkowaniu. W związku z tym, witryna nie posiadała poważniejszych błędów optymalizacyjnych. W procesie pozycjonowania strony należało przede wszystkim rozbudować oraz ulepszyć jej zawartość tekstową, a także uzupełnić odpowiednio znaczniki w sekcji head. Analiza techniczna wykazała jednak występowanie mało wartościowych podstron, które wymagały zablokowania przed indeksowaniem przez Google.

Rozwiązanie

Firma działa głównie na terenie Łodzi, dlatego zdecydowaliśmy się dobrać frazy kluczowe powiązane z lokalizacją. Oprócz często wyszukiwanych słów, jak np.: „rolety łódź”, „plisy łódź” czy „zasłony łódź”, dobraliśmy również wiele dodatkowych wyrażeń, odnoszących się do poszczególnych typów danego produktu: „rolety rzymskie łódź”, „rolety wewnętrzne łódź” itd.

Osiągnięcie pozycji na dużą liczbę tego typu słów kluczowych pozwoliło wygenerować na stronie dodatkowy ruch i jednocześnie wsparło promocję fraz częściej wyszukiwanych. W trakcie trwania współpracy poszerzaliśmy zestaw promowanych wyrażeń o kolejne typy produktów, m.in. „rolety do okien dachowych”, aby uzyskać jeszcze lepszą ogólną widoczność strony w Google.

W ramach rozbudowy witryny dodaliśmy kilka dodatkowych podstron dla promowanych typów dekoracji okiennych, m.in. dla żaluzji pionowych, aluminiowych czy rolet dachowych. Równocześnie zoptymalizowaliśmy znaczniki w sekcji head – tagi title oraz description – aby zawierały istotne słowa kluczowe.

Silnik strony generował wiele małowartościowych (m.in. pustych) podstron, które należało zablokować przed indeksowaniem przez Google, aby nie obniżały ogólnej wartości strony – osiągnęliśmy to poprzez m.in. optymalizację znaczników meta robots.

Copywriterzy zaczęli tworzyć treści uwzględniające frazy kluczowe oraz te z zdługim ogonem. Zadbaliśmy o to, aby zakładki produktowe były ciekawie i poprawnie opisane, a struktura treści i nagłówki Hx uzyte właściwie. Ponieważ strona zawierała już treści, zależało nam przede wszystkich na ich uzupełnieniu, właściwym przeredagowaniu oraz uporządkowaniu pod kątem optymalizacji.

Z racji tego, że witryna była wcześniej pozycjonowana, prowadziła do niej duża liczba linków. Po ich dokładniejszej analizie okazało się, że teksty zakotwiczenia były mało zróżnicowane i zawierały dużą liczbę słów kluczowych, co mogło być negatywnie postrzegane przez Google. Brakowało również naturalnego profilu linkowego, czyli takiego, który nie jest nakierowany na frazy kluczowe, ale m.in. na domenę oraz brand. Naszym celem była zatem jak najlepsza dywersyfikacja struktury profilu linkowego, aby teksty zakotwiczenia były różnorodne oraz odnosiły się nie tylko do fraz kluczowych, ale również do brandu, domeny i adresów URL poszczególnych podstron ofertowych ze strony.

Aby działać naturalnie i ostrożnie, tak by nie narazić strony na niepożądane skutki posiadania niskiej jakości odnośników, budowanie struktury linków zewnętrznych rozpoczęliśmy od publikacji neutralnych wizytówek brandowych, a dopiero w drugiej kolejności skupiliśmy się na anchor textach związanych ze słowami kluczowymi. W ciągu kolejnych miesięcy strona traciła sporo linków, z którymi trafiła do nas na początku współpracy, zatem nasza praca skupiała się na tym, by na bieżąco dostosowywać liczbę i rodzaj pozyskiwanych odnośników do panującej sytuacji. Obecnie profil linkowy strony jest już znacznie bardziej stabilny, naturalny i zróżnicowany.

Chcesz poznać sukcesy innych naszych Klientów?
Zajrzyj tutaj!
Efekt

Poprzez działania optymalizacyjne i linkujące chceliśmy uzyskać czołowe pozycje na większość popularnych fraz kluczowych związanych z przesłonami okiennymi w Łodzi, co zakończyło się sukcesem. Aż 54 frazy na pierwszym miejscu, 88 fraz w TOP 10 i 719 fraz w TOP 50 – oto efekty naszych działań.

wykres fraz kluczowych

W rękach specjalistów każda strona może osiągnąć pełnię możliwości. Przemyślana strategia pozycjonowania stron przygotowana na bazie szczegółowej analizy witryny przynosi efekty.

 

 

zdjęcie w tle