533 064 187
Menu ☰
Bezpłatna wycena
O Grupie
Oferta
Pozycjonowanie stron
Pozycjonowanie stron – cennik
Pozycjonowanie sklepów
Pozycjonowanie lokalne
Pozycjonowanie dla nowego sklepu
Kampanie PPC
Tworzenie stron www
Marketing społecznościowy
Marketing treści
Analityka internetowa
Audyt SEO
Referencje
Portfolio www
Case Study
Zostań partnerem
Kariera
Blog
Kontakt
UX
UX
20 sposobów na zwiększenie sprzedaży w sklepie internetowym
06 lipca 2020 | Tymoteusz Magoń
20 konkretnych i trafnych wskazówek, które już dzisiaj możesz wykorzystać w swoim sklepie internetowym. Sprawdź je wszystkie.
UX
Czym jest i ile powinien wynosić współczynnik odrzuceń
18 czerwca 2020 | Tymoteusz Magoń
Jak dużo to już kłopot? Ile wynosi średnia? Na pytania odnośnie współczynnika odrzuceń odpowiada Tymoteusz Magoń, Specjalista SEO.
UX
Breadcrumbs – kompletny przewodnik po „okruszkach” na stronie internetowej
17 stycznia 2020 | Dominik Krawiec
Czym jest nawigacja okruszkowa, kiedy powinnyśmy ją wdrożyć i dlaczego jest przyjazna dla użytkowników? O tym przeczytacie w nowym tekście Dominika. Zapraszamy!
UX
Co to jest konwersja?
03 grudnia 2019 | Beata Kapuścińska
Czym jest konwersja na stronie www? Jak badać ją w sklepie internetowym? Odpowiedzi na te pytania znajdziesz w tekście Beaty.
UX
Co to jest landing page?
25 listopada 2019 | Jadwiga Dabińska
Interesująca grafika, chwytliwe hasło, ciekawa treść - o tym, jak tworzyć landingi, które konwertują, pisze Jadwiga Dabińska.
UX
Call to Action – kliencie, działaj!
30 października 2019 | Marcin Kowalski
Skuteczne wezwanie klientów do działania to jedno z najtrudniejszych, ale i najważniejszych zadań, jakie stoją przed właścicielami sklepów czy marketerami. Dowiedz się, jak robić to skutecznie.
UX
Badania użyteczności strony internetowej – obalamy 10 mitów z nimi związanych
17 października 2019 | Alicja Wedel-Grzenda
Obalamy mity na temat badań użyteczności. Warto słuchać opinii swoich przyszłych klientów i tworzyć strony w oparciu o ich sugestie i wnioski.
UX
Wykorzystanie programów partnerskich do zwiększenia sprzedaży w branży e-commerce
18 września 2018 | Rafał Pogorzelski
Zakupy online cieszą się coraz większym zainteresowaniem. Jak wyróżnić się wśród konkurencji? Przygotowaliśmy dla Was pomysł na mało popularną jeszcze formę promocji - marketing afiliacyjny.
UX
Jak przyciągnąć ponownie do e-sklepu klientów, którzy od dawna nie kupowali
11 stycznia 2018 | Dominik Gaertner
Jeśli w Twoim sklepie od dawna nikt nie dokonał zakupów, koniecznie zapoznaj się z tym artykułem, by dowiedzieć się, jak poradzić sobie z tą sytuacją.
Uzyskaj bezpłatną wycenę profesjonalnego pozycjonowania strony www
Wypełnij formularz
Nawigacja po wpisach
1
2
>
Z życia firmy
Strony www
Social Media
Content Marketing
Raporty
Optymalizacja
HR
PPC
Pozycjonowanie
Audyt
Program Partnerski
Link building
Nasze wyróżnienia
Analityka
Newsy
Branding
Strategie SEO
UX
Marketing wizerunkowy
Reklama
Email marketing
Różne