„Morza szum, ptaków śpiew, złota plaża pośród drzew…”. Boszkowo nie jest co prawda nad morzem, ale jezioro, żaglówki i natura to doskonałe otoczenie na wyjazd integracyjny naszej firmy. Już trzeci raz mieliśmy okazję odetchnąć i wyprostować kości w tym miejscu.

Grupa TENSE w Boszkowie

Do Boszkowa wyjechaliśmy z Poznania w piątek 24 sierpnia w godzinach popołudniowych. Na miejscu czekała na nas obiadokolacja. Podróżowanie wzmaga apetyt, dlatego pozostawiliśmy torby w domkach i zabraliśmy się za konsumowanie. Bigosy, szaszłyki, kiełbaski i pieczone cukinie to tylko część z menu jakie zaoferowała nam Vitalia Hotel&Resort.

Magia wokół Grupy TENSE

Kolejną piątkową atrakcją był pokaz iluzjonisty! Pieniądze znikały, kostki Rubika magicznie się układały, a oznaczone przez uczestników karty pojawiały się w niespodziewanych miejscach. Pogoda była na tyle łaskawa, że mieliśmy okazję także wykąpać się w jeziorze. Woda była czysta i ciepła, więc aż żal było nie skorzystać. W międzyczasie odbywał się także turniej siatkarski. Okazuje się, że są wśród nas specjaliści nie tylko od pozycjonowania, marketingu internetowego, finansów czy HR. 😉

Atrakcje wodne

Kolejny dzień rozpoczął się śniadaniem, po którym udaliśmy się na żaglówki i rejs turystyczny. Czas spędzony na żaglówkach Omega angażował wszystkich obecnych. Natomiast rejs turystyczny pozwalał na godzinny relaks dla ciała i duszy. Słońce przedzierało się przez chmury, zapewniając nam idealną pogodę do żeglugi. Po powrocie na ląd przyszedł czas na wspólny obiad, a popołudniu ruszyliśmy na bilard oraz darta.

Plebiscyt Magów i Czarodziejek

Motywem przewodnim wyjazdu była magia i czarodzieje, dlatego wieczorem ogłoszone zostały wyniki prestiżowego Plebiscytu Magów i Czarodziejki minionego roku w Grupie TENSE. Zostały wręczone nagrody i dyplomy za szczególne osiągnięcia w ośmiu kategoriach: Merlin, Czarnoksiężnik z krainy Oz, Dzwoneczek, Czarodziejka z Księżyca, Harry Potter, Dżin, Panoramiks oraz Rafiki.
Do pracy wróciliśmy pełną parą i pomysłami na przyszłoroczną integrację. Nie możemy doczekać się kolejnego wyjazdu, a przed nami sezon na Lan Party!

Wyjazd integracyjny 2018
4.9 (97.78%) z 9 głosów
Artykuł Ci się spodobał? Udostępnij!