ul. Wolsztyńska 5, poziom II 60-361 Poznań tel: 61 866 77 27 tel:+48618667727

Deloitte Technology Fast 50 Lider przedsiębiorczości Google Partner Google Partners Rising Stars

Najlepsze kampanie walentynkowe


14-02-2017

Mówi się, że miłość niejedno ma imię. To stwierdzenie stało się punktem wyjścia do rozważań na temat tego, czy walentynki powinny być odbierane wyłącznie jako święto zakochanych par. Niektóre marki spróbowały zaprezentować wątek miłości w niebanalny sposób, proponując niestandardowe kampanie walentynkowe. Sprawdźcie kilka najciekawszych pomysłów.

1. GS Love

Amerykański sklep internetowy GS Love wziął pod lupę hasło “Love Somebody”, przekształcając je w “Love My Body”. Marka ściśle związana z modą zachęcała w ten sposób do zaakceptowania własnego ciała i pokochania samego siebie. Bohaterki kampanii “Love Your Body” przekonywały, że wszyscy jesteśmy inni, a co za tym idzie – piękni, dlatego powinniśmy zarażać pewnością siebie. W myśl spotu, musimy odnaleźć piękno w samych sobie, żeby dostrzec je w tym, co nas otacza.

Źródło: GS Love Blog

2. Heineken

Browar Heineken wyciągnął rękę do wszystkich par, które nie miały konkretnych planów na walentynki! Kampania #DateInABox opierała się na kilku zadaniach, które musiały zrealizować obie strony, aby udać się na tajemniczą randkę. Kobiety musiały przesłać do Heinekena tweeta z prośbą o dostarczenie pudełka, w którym znajdowało się zaproszenie na randkę. Mężczyźni natomiast publikowali zdjęcia na Instagramie, będące dowodem miłości do partnerki, opisując je hashtagiem #DateInABox – dzięki temu otrzymywali kod pozwalający na otwarcie czerwonego pojemnika. Cała akcja miała charakter międzynarodowy.

Kampania #DateInBox to jeden z wielu wyjątkowych pomysłów Heinekena z okazji walentynek:

Źródło: Ad’s of the World: Heineken

Źródło: Ad’s of the World: Heineken

3. Netflix

W jaki sposób połączyć najpopularniejszy kanał emitujący seriale z walentynkami? Nic prostszego! Netflix w zabawny sposób przekonywał odbiorców, że najlepszym sposobem na poznanie drugiej osoby jest… obejrzenie jej ulubionych seriali i programów telewizyjnych! Dzięki temu zyskacie niekończące się tematy do rozmów.

4. UBER

Na 10 miesięcy przed pojawieniem się na polskim rynku UBER zorganizował wyjątkową kampanię walentynkową #RomanceOnDemand. Na jeden dzień kierowcy zamienili się w kurierów kwiatowych, a klienci przy użyciu aplikacji mogli wysłać bukiet róż pod wskazany adres. Pomysł świetny, ale niestety – dość kosztowny. Mimo to znalazł odbiorców gotowych wysłać walentynkowe kwiaty za cenę 100-150$.

5. Rossmann

Sieć drogerii Rossmann dała zakochanym możliwość wysłania nowoczesnej kartki walentynkowej. Kampania outdoorowa „Rosskochane pary” zachęcała do niestandardowego okazywania miłości na ogromnych ekranach udostępnionych przez MyLED. Na stronie Rossnet.pl uruchomiono formularz służący do wgrywania zdjęć. Użytkownicy po wybraniu miasta oczekiwali na potwierdzenie mailowe, dotyczące miejsca i godziny emisji życzeń.

Źródło: Online Marketing Magazyn

Dni świąteczne to doskonała okazja do stworzenia niebanalnych kampanii marketingowych. walentynki pozwalają na odwołanie się do uniwersalnej wartości, jaką jest miłość. Właśnie dlatego pozostawiają markom tak wiele możliwości…

A czy Ty masz swoją ulubioną kampanię walentynkową? Może któraś szczególnie zapadła Ci w pamięci? Podziel się opinią w komentarzu.



Zaufali nam: