Nie ma znaczenia, jak dużą masz firmę. Nie ma znaczenia, jaką branżę reprezentujesz. Nie ma znaczenia, ilu ludzi zatrudniasz. Kryzys dotknął wszystkich. Jeśli stoisz przed wyborem – obcinać wydatki na promocję w sieci czy nie, odpowiadamy. Nie rezygnuj z pozycjonowania. Zainwestuj w nie więcej. Dlaczego? Poniżej znajdziesz dziesięć powodów.

 

1. Masz poczucie siły sprawczej

Najgorsze, co możesz teraz zrobić, to siedzieć z założonymi rękami i czekać, aż wszystko wróci do normy. Konkurencja nie śpi, a jeśli Ty nie chcesz śnić koszmaru – zacznij działać.

Jeśli jeszcze nie pozycjonujesz swojej strony, teraz masz więcej czasu, aby zebrać oferty kilku agencji, przeanalizować je, porozmawiać z Doradcą Klienta. Masz już wykupioną usługę SEO? Skontaktuj się z Opiekunem i wspólnie ustalcie, jak można wspomóc proces pozycjonowania. Wykorzystaj ten czas konstruktywnie!

 

2. Jesteś bliżej swoich Klientów

Bliżej, czyli gdzie? W internecie! W dobie pandemii, przy zamkniętych sklepach, punktach usługowych i kinach, nasze codzienne życie przeniosło się do sieci.

Jeśli prowadzisz biznes online, teraz najważniejsze jest to, żeby Klient trafił właśnie do Ciebie, nie do konkurencji.

Stanie się to wtedy, kiedy adres Twojej strony będzie w górnych wynikach organicznych w wyszukiwarce. A to jest właśnie efekt dobrego SEO!

 

3. Możesz reagować na zmiany

Rynek jest dynamiczny. Szczególnie podczas kryzysu, z jakim się mierzymy, musisz zachować czujność. Pozycjonowanie daje taką możliwość!

Jeśli będziesz musiał zmienić lub rozszerzyć profil działalności, powiększymy zakres pozycjonowanych fraz lub dodamy nowe słowa kluczowe. Będziemy iść z Tobą ramię w ramię!

Chcesz wejść na szczyt?

 

4. Nie jesteś w tym sam

Każdy nasz Klient otrzymuje wsparcie dedykowanego Specjalisty SEO i Opiekuna. To oni dbają o to, aby Twoja strona była wysoko w wynikach wyszukiwania.

Specjaliści trzymają rękę na pulsie i energicznie reagują na zmiany. Masz pytanie, coś jest dla Ciebie niejasne, chcesz poszerzyć pakiet współpracy? Skontaktuj się z Opiekunem. Wspólnie określicie drogę, jaką warto iść.

 

5. Współpracując, osiągniesz sukces

Najlepsze efekty pozycjonowania uzyskujemy przy ścisłej współpracy z Klientem. Akceptacja treści, przekazanie dostępów, zielone światło do działania – na to często nie ma czasu, kiedy jesteś zabiegany.

Teraz jest doskonały moment, żeby całe siły przerzucić na budowanie silnej marki.

 

6. SEO to nie sprint, to maraton

Obecny kryzys wymaga długofalowej zmiany strategii. Jednak nie martw się. Właśnie w tej chwili masz na to czas. Efekty pozycjonowania widać najczęściej po trzech miesiącach.

Jeśli teraz zaczniesz, pomyśl, gdzie Twoja firma znajdzie się wtedy, kiedy wszystko wróci do normy. Możesz być na szczycie! Poznaj historię sukcesów innych marek.

 

7. Pozycjonowanie to coś więcej niż miejsce w Google

Optymalizacja strony, opisy produktów, ciekawy i poczytny blog, certyfikat SSL – współpracując z agencją SEO, dowiesz się, jak dogłębnie zmodernizować serwis.

Twoja strona będzie nowocześniejsza i lepiej przygotowana na obsługę większej liczby Klientów.

 

8. Dzięki SEO zbudujesz duży ruch, który przekujesz na pozyskanie wartościowych Klientów

Nawet jeśli nie możesz świadczyć pełni usług, przyciągaj na stronę jak największą liczbę Klientów. Zobaczysz, kiedy kryzys się skończy, ludzie będą chcieli więcej wyjeżdżać, więcej kupować i spędzać czas na przyjemnościach.

Dzięki pozycjonowaniu zbudujesz wokół siebie społeczność, która zostanie z Tobą na dłużej.

 

9. Wzmocnisz zaufanie do marki

To fakt, że coraz więcej z nas przerzuca się na zakupy przez internet. Jednak nie oznacza to, że będziemy pochopnie dokonywać wyborów. Wręcz przeciwnie! Użytkownicy internetu też wyciągną wnioski z tej przyspieszonej lekcji cyfryzacji i będą szukać profesjonalnych dostawców usług i towarów.

Co więcej, jeśli Twoja strona będzie wyświetlać się na pierwszych miejscach w wyszukiwarce, wpłynie to na jej autorytet.

 

10. Dostaniesz zastrzyk pozytywnej energii na przyszłość

Osiągnięcie wysokiego miejsca w wyszukiwarce to nie cel sam w sobie, tylko środek do celu – dużej liczby wiernych Klientów.

Jeśli już raz znajdziesz się na szczycie, nie będziesz chciał z niego zejść. Na własnej skórze przekonasz się, że działania reklamowe to najlepsze, co możesz zrobić dla swojej firmy. Nie tylko w czasie kryzysu.

 

Wykorzystaj ten czas na rozwój!

 

Artykuł Ci się spodobał? Udostępnij!